Tomcat reading

18-01-2021 12:41 38 berichten
Hoi allemaal,

Voor wie mag ik een reading doen

Leg de aub situatie/vraag uit waar je een reading over wil.

Voor de eerste 2 of 3 mensen die dit voldoende doen doe ik een reading.

Als tegenprestatie graag feedback in het feedback Topic.

Kloppen de kaarten van Tomcat


Ik doe de readings binnen 1 a 2 dagen
Doe mij maar als je wilt. Ik ben benieuwd naar de veranderingen die me te wachten staan. Ik droom veel de laatste tijd over overgangen en gangen en paden die naar een andere wereld leiden, met een heldere zon aan de hemel, ik vraag me af wat jij daarvan maakt.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 18-01-2021 12:43
49.14% gewijzigd
Hoi Tomcat, wanneer vind mijn zoon een huis?
Tof trouwens, dat je dit weer doet!
Mijn vraag: wanneer is mijn huis verkocht.
Komt er dit jaar weer eens een keer iets positiefs op mijn pad?



Ik ga je FB geven. Beloofd.
Alle reacties Link kopieren
O, dit wil ik ook heel graag! Onze hypotheek loopt bijna af, en we hopen uit te kunnen bouwen met ons spaardeel. Hier is nog veel onduidelijkheid over, weet jij te vertellen of het ons gaat lukken?
Alle reacties Link kopieren
Oooh ik wil heel graag weten of ik binnenkort ga verhuizen. En of het ooit nog wat wordt met mijn scharrel. Dankjewel!
Ben verbaasd dat het alweer zo lang geleden is, het vorige topic.

4 jaar geleden alweer 😲😲
Grappig idee Tom! Ik denk dat velen nu wel wat lichtpuntjes kunnen gebruiken ( ik ga uit van positieve uitkomsten😁)
Ik zou heel graag willen weten of mijn zoon en zijn vriendin eindelijk herenigd worden na ruim 9 maanden elkaar niet zien door Corona .
Alle reacties Link kopieren
Ik ook graag Tomcat, weet niet iets te vragen waarom, maar om dat je het aanbiedt, heel lief van je.
Ik zou heel graag willen weten of ik altijd in het buitenland blijf wonen of ga ik ooit weer terug naar Nederland?
Ik ben benieuwd. Alvast bedank Tomcat!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag willen weten of het nog goed komt met mijn broer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag willen weten welke kant ik het beste op kan met mijn werk. Ik blijf maar twijfelen. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
18-01-2021 14:03
Ik zou heel graag willen weten of het nog goed komt met mijn broer.
Ik ben nog maar een beginner (nog nooit 'gelezen') dus ik weet niet hoeveel ik uit moet leggen over de situatie?
Ben weliswaar niet een van de eersten, maar hoor het toch graag.

In september ben ik voor mezelf begonnen als zzp'er. Toen nog hoopvol want de coronacrisis leek op zijn einde te lopen. Maar dat is anders gelopen en alle maatregelen maken het opbouwen van de zaak lastiger. Ik ben heel benieuwd wat je me kunt vertellen over hoe mijn zaak zich verder gaat ontwikkelen.
Cateautje schreef:
18-01-2021 12:42
Doe mij maar als je wilt. Ik ben benieuwd naar de veranderingen die me te wachten staan. Ik droom veel de laatste tijd over overgangen en gangen en paden die naar een andere wereld leiden, met een heldere zon aan de hemel, ik vraag me af wat jij daarvan maakt.
Ik krijg pijn, verdriet, beeindiging van zaken in het verleden, nu een fase van ovedracht, kennis opgedaan door ervaring, ervaringen die geleerde lessen worden. Je lijkt niet helemaal het geluk te zien dat er wel voor je ligt..
Als uitdaging ligt er dat je wantrouwig lijkt, je laat niet zomaar mensen toe, misschien te voorzichtig?

De omgeving is gunstig, je zal de vruchten van je inzet ontvangen, maar als actie lijk je wel afscheid van iets te moeten nemen, misschien pijnlijk, er is een zure appel waar je doorheen moet bijten.

Positief, maar onverwacht is de toekomst, nieuwe kansen, nieuwe paden, nieuwe mogelijkheden, maar niet door wat je zelf in gang zet..het overvalt je, verrast je.
Dankjewel Tomcat! Die overval bevalt me wel, dan hoef ik geen tijd te verspillen aan twijfel. :D
Alle reacties Link kopieren
Zal ik ooit een nieuwe relatie krijgen? En moet ik daar lang op wachten?

En stiekem vraag ik me af: hoe lang blijf ik voor deze werkgever werken, blijf ik of word ik gelukkig in een andere baan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Ik wil graag weten of ons corona klusproject goed komt. En of het geen grote financiële tegenvaller gaat worden.
:shame:
Alle reacties Link kopieren
Komt het goed met mijn ouders, krijgen zij een ander huis en komen ze er financieel bovenop?
Theamuts schreef:
18-01-2021 12:42
Hoi Tomcat, wanneer vind mijn zoon een huis?
Hoi Theamuts, sorry maar hier kan ik niet zoveel mee
bia-pia schreef:
18-01-2021 12:44
Mijn vraag: wanneer is mijn huis verkocht.
hier kan ik dus ook niet zoveel mee..wanneer dit of wanneer dat kan ik niks mee, ik ben geen helderziende. Zal het volgende keer in mijn OP zetten..
tomcat schreef:
18-01-2021 16:26
hier kan ik dus ook niet zoveel mee..wanneer dit of wanneer dat kan ik niks mee, ik ben geen helderziende. Zal het volgende keer in mijn OP zetten..
Snap ik... zie je wel bijvoorbeeld grote veranderingen in mijn nabije toekomst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven