Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een lichte schemer in de verte. De zon gaat op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
13-02-2021 07:19
Een lichte schemer in de verte. De zon gaat op.
Mooi he!! :rolling:
En ik heb koffie, life is good :-P) :cheer:
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 13-02-2021 08:11
13.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zeker; ik zie prachtige oranje kleuren
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
13-02-2021 07:35
Zeker; ik zie prachtige oranje kleuren
Ik wit, lichtblauw en lichtroze :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier blauwe lucht ;)

Goedemorgen.
Dag 1 van mijn vakantie, heerlijk. Ben er echt even aan toe.
Zit nu aan het ontbijt, straks in huis rommelen en wandelen, en dan loop ik gelijk even langs (hopelijk) de viskraam, kan ik verse kibbeling scoren.
Goeiemorgen! Ik lig nog lekker in bed. :yawnee:

Leuke plaatjes heeft dit topic!
aviv_13 schreef:
13-02-2021 09:04
Goeiemorgen! Ik lig nog lekker in bed. :yawnee:

Leuke plaatjes heeft dit topic!
:$ Dank u.

Ik ben al een tijd op, kon niet slapen en het is koud in de slaapkamer maar zit wel in pyama. Heerlijk rommelen, koffietje, de katjes...

Trui: fijne vakantie!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: En voor mij calemaris met saus aub :proud: :-P)
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
13-02-2021 09:18
:$ Dank u.

Ik ben al een tijd op, kon niet slapen en het is koud in de slaapkamer maar zit wel in pyama. Heerlijk rommelen, koffietje, de katjes...

Trui: fijne vakantie!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: En voor mij calemaris met saus aub :proud: :-P)
Haha thanx. Ik weet niet of ie er staat he :P Maar ik moet sowieso even naar de winkel die er vlakbij zit, dus ik zie het vanzelf. En dan heb ik meteen weer lekker gewandeld.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik kon het nieuwe topic alleen vinden door op Phoebes profiel te zoeken. Kwam bij de nieuwe topics niet naar boven maar ik ben er ook weer.
Ik heb net eieren met spek op, het is tenslotte carnaval :| we doen er niks aan ook niet online.
Ga zo eerst mijn haar verven, dan douchen en dan moeten we even naar de bakker want al het brood is op en naar de glasbak.
Vanavond eten we pizza.
Zover de opsomming van wederom een rustig saai dagje in het weekend. :P
Das raar Dolf! Nou ja je hebt hem gevonden.
Net geyogaad, beetje te zware vorm (wilde weer ff vinyasa uitproberen maar is echt niks voor mij) dus ben kapot.
En ik ben voor de 3e x van alles vergeten :furious: dus ik mot weer ff weg zo maar verder doe ik lekker niks vandaag...

Eerst ff in bad...
'middag

Mijn soort van dagplanning loopt uiteraard vertraging op.
Na familiekat vorig weekend is het vandaag in ieder geval tijd voor oppaspoezel.
Mijnes ook.
Verhip, ik had niet eens een dagplanning ;-D
Ben lui vandaag... :bonk:
Ik ben voor het eerst sinds tijden weer eens met de bus geweest, ik durfde geglibber over het fietspad niet aan, maar wilde wel graag even naar de markt in de stad.
De vers gekochte kaas is heerlijk! Jammer dat je daar niet onbeperkt van kan eten. Idem voor de versgebrande nootjes en het verse brood.

Alleen de cavia's mogen onbeperkt eten van het versgekochte hooi. Ook maar weer vogelpindakaas gekocht, dat gaat snel nu.
Alle reacties Link kopieren
Oh de bus ik geloof dat dat voor ons ook voor het laatst eind 2019 is geweest.

Wij hebben onze joggingpakken weer aan. Man kijkt een of andere docu op de tv en ik de housewives op de iPad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een uur gewandeld, en bijna 4 keer onderuit gegaan. Levensgevaarlijk gewoon.

Nu lekker thuis, ik lig op de bank en hoor een vogel fluiten buiten :heart: Zo fijn!

Straks nog even stofzuigen en dweilen en mijn bed opmaken.
Goedemorgen!!! Goed geslapen! Ik was rond 6u wakker geworden maar na meditatie weer in slaap gevallen tot 7.30.

Trui ik ga vandaag wandelen met mijn moeder maar zij heeft van die ijzertjes dus denk dat het qua onderuit gaan wel meevalt.

Aviv: heel verstandig. Ik fiets vrij veel normaal maar ik laat hem nu mooi staan want ik heb geen zin om mn nek te breken..
Lekker he, verse kaas. Daar kun je mij echt wakker voor maken :-P)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Morgen wordt het ook glad lees ik en dan moet ik naar de fysio. Hopelijk is dat wel te doen.
Vandaag wederom geen plannen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Handig Phoebe, dan scheelt dat wel iets denk ik.

Ik ben net onder de douche uit, nu aan de koffie. Hier geen plannen vandaag, hooguit wat in huis rommelen. Ik heb in ieder geval pyjama-dag ;)
Dat had ik gister Trui, vandaag weer even iets doen. (Alhoewel bij nog een pyama dag kon ik Knightfall lekker verder bingen :-D . Ik ben gek op historische series :$)
Alle reacties Link kopieren
Ik binge The housewives en dan kan ik ondertussen Pokemon spelen. Kan nu natuurlijk niet veel wandelen voor dat spel en met die gladheid is fietsen ook niks. Als het goed is wordt het volgende week boven de 10 graden.
Alle reacties Link kopieren
tvp :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
14-02-2021 10:12
tvp :cheer2:
:hello: :hello: :hello:
Knuf aan opa :heart:
20 minuutjes buiten tussen bushalte en oppaskat, heb me wel even goed vermaakt :photo: . Voorlopig zitten ik en poezel binnen. :koffie:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven