Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag gaat het dooien :cheer2:
Ik kijk nu al uit naar volgend weekend, mogelijk 15 graden. Hopelijk wel droog.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hoop ik ook Hondenmens, kunnen we zaterdag lekker op de fiets op Pokemonjacht.
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op met die dooi!
Alle reacties Link kopieren
@dolf ik zag het nieuwe topic vanmorgen pas :-?
had bijna doodleuk in de oude reageerd
ik heb gister de housewives gebingd, zat met kromme tenen te kijken naar S5 :roll: :facepalm:
yumm pizza kwam net een heel leuk recept tegen :lol: twijfel nog of ik die zal maken..

@truitje doe mij ook wat calamaris :lol: , ik zo even naar de winkel do the pinguin walk hoop dat er nog meer sneeuwijs gesmolten is

@Aviv, ik fiets ook graag maar nu laat ik de fiets ook staan,

@phoebes die was weer lekker bezig vanmorgen :roll:


fack dat wordt afschuwelijke huisokken aan, morgen :| kom op met die DOOI klaar mee :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan straks een eindje met de auto rijden. Ik moet er even uit en lopen kan niet en fietsen vind ik nu te koud .
Alle reacties Link kopieren
Rouge en Phoebe, helaas hij stond er niet..

Heerlijk deze zondag. Net wat aan mijn painting gedaan, nu even lunchen en straks de was opruimen en mijn boodschappenlijst verder afmaken.
Man en ik zijn een eindje wezen wandelen, maar mèn, wat glad! We hebben maar een klein eindje gelopen, een kilometer of 3, want we durfden het lot niet verder te tarten met gebroken ledematen door uitglijden.
Ik heb nog ergens van die spijkerdingen voor onder mijn schoenen, moet ik maar eens opzoeken voor als ik in mijn eentje erop uit ga.

Nu lekker een kopje koffie.
Rouge__ schreef:
14-02-2021 11:38
@dolf ik zag het nieuwe topic vanmorgen pas :-?
had bijna doodleuk in de oude reageerd
ik heb gister de housewives gebingd, zat met kromme tenen te kijken naar S5 :roll: :facepalm:
yumm pizza kwam net een heel leuk recept tegen :lol: twijfel nog of ik die zal maken..

@truitje doe mij ook wat calamaris :lol: , ik zo even naar de winkel do the pinguin walk hoop dat er nog meer sneeuwijs gesmolten is

@Aviv, ik fiets ook graag maar nu laat ik de fiets ook staan,

@phoebes die was weer lekker bezig vanmorgen :roll:


fack dat wordt afschuwelijke huisokken aan, morgen :| kom op met die DOOI klaar mee :@
:rofl: Nou ja beter laat dan nooit.
Hier braken ze ook de boel weer af hoor..
Ik wil ook dooi... en zomer.. maar goed dat duurt nog even...
Alle reacties Link kopieren
nah het was een letterlijke pinguin walk, lag meer ijs dan sneeuw :'( en waaide flink

@aviv, dikke sokken over je schoenen of een paraplu ;)

@phoebes opa ligt as we speak in zijn krabpaal te snurken als al dat ijs weg is ben ik al gelukkig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hartjescake is gelukt!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedaan, Aviv!

Hier ook een rustige zondag, lekker lui.
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
14-02-2021 16:23
Hartjescake is gelukt!

Afbeelding
Pb je adres even :popcorn: Of is het al op? :P

Hier een heerlijke zondag gehad. Gewoon lekker relaxed, doen waar ik zin in heb. Fijn dat dat de komende 7 dagen ook nog zo is :proud:
Alle reacties Link kopieren
Leuk die cake!

Geniet van de rust deze week Blauwetrui.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik zeker doen Dolf, ben toch wel blij met deze vakantie. Even bijkomen van de hectische tijd.
Blauwetrui schreef:
14-02-2021 19:01
Pb je adres even :popcorn: Of is het al op? :P

Hier een heerlijke zondag gehad. Gewoon lekker relaxed, doen waar ik zin in heb. Fijn dat dat de komende 7 dagen ook nog zo is :proud:
Er is nog één stukje en dat is gereserveerd door mijn man bij de koffie vanavond. Hij is al 34 jaar mijn Valentijn ❤️ dus hij heeft voorrang.

Succes met bijkomen!
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
14-02-2021 19:52
Er is nog één stukje en dat is gereserveerd door mijn man bij de koffie vanavond. Hij is al 34 jaar mijn Valentijn ❤️ dus hij heeft voorrang.

Succes met bijkomen!
Haha groot gelijk ;)

Dank je wel :)
Ik was te lui om boodschappen te doen, dus dat wordt iets creatiefs qua avondeten en verplicht beschuit als ontbijt :popcorn:

Het seizoen van M is afgelopen, waar moet ik nu als nieuwsmijder tóch een beetje nieuws vandaan halen? :blond:

Mijn mol is eruit, dus volgende week is IEDEREEN verdacht :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
14-02-2021 20:32
Het seizoen van M is afgelopen, waar moet ik nu als nieuwsmijder tóch een beetje nieuws vandaan halen? :blond:
De Vooravond :hihi:
Eerste seizoen gemist, zal ze eens een kansje of 2-3 geven komende week
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Fidan en Renze het echt leuk/goed doen.
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
14-02-2021 20:32

Mijn mol is eruit, dus volgende week is IEDEREEN verdacht :popcorn:
Bij mij ook!
Jullie maken geen gebruik van het Moldel?

Er is een student die een model heeft gemaakt die op basis van bepaalde parameters de mol bepaalt.

Let op, zit spoiler alert bij:
https://www.utwente.nl/nieuws/2021/2/95 ... -algoritme

Ik ben benieuwd hoe glad het hier morgenmiddag om een uur of 15:30 is. Dan staat mijn ommetje ingepland, maar ik weet niet of mijn anti-glij-spijkers voor onder mijn schoenen code rood aankunnen, of dat code rood dan al uit het westen des lands vertrokken is.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat doe ik niet Aviv, ik moet ook zeggen dat ik geen hele fanatieke mollenjager ( meer) ben. Kijk tegenwoordig met 1 ook eerlijk gezegd.

Ik lig nog in bed, man is werken dus hopelijk valt mee met de gladde weg. Moet om half 11 op de fiets...
Watervrouw333 schreef:
14-02-2021 20:32
Ik was te lui om boodschappen te doen, dus dat wordt iets creatiefs qua avondeten en verplicht beschuit als ontbijt :popcorn:

Het seizoen van M is afgelopen, waar moet ik nu als nieuwsmijder tóch een beetje nieuws vandaan halen? :blond:

Mijn mol is eruit, dus volgende week is IEDEREEN verdacht :popcorn:
Nergens, word je toch deprie van...

Goedemorgen. Ik blijf zoveel mogelijk binnen vandaag ivm code rood.
En ik was enorm kwaad en gefrustreerd over iets (lang verhaal, wajong, Uwv en nieuwe baan), ik heb nav daarvan net een brief geschreven die ik ook op ga sturen.
Ik was echt kwaad en het is daarom een goede brief geworden :proud: :proud: :proud:
Bovendien ben ik mijn woede kwijt en dat lucht enorm op.
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 11:05
31.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het was hier goed te fietsen. Totaal geen gladheid alleen op de straatjes tussen de grote wegen dus laatste stukje gelopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven