Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
O, zitten jullie hier :bye:
Alle reacties Link kopieren
Yep :hello: Rik.

Ik zit letterlijk, vanmorgen dus fysio gehad en het is altijd goed om na die behandeling even te rusten. Het is toch geen lekker weer nu dus heb buiten niks te zoeken. Gelukkig verveel ik me niet snel. Vanmorgen voor fysio beetje was weg gestreken en nu staat de wasmachine en droger ook weer aan. Dus ik doe wel wat maar niet heel veel.
RikM schreef:
15-02-2021 13:50
O, zitten jullie hier :bye:
:hello: :hello: :hello: Jaaaaaaaaaa!!!
Zoekt en gij zult vinden ;)
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een verschil qua temperatuur zeg. Net boodschappen gedaan in een andere plaats, daar hebben ze een hele grote supermarkt.

Het regent nog wat maar als het straks droog is, wil ik toch weer even gaan wandelen. De sneeuw is al een heel eind weg hier.
Hier niet, maar was ook veel gevallen.
Het regent wel, ik zit de hele dag al in huisbak. (Bezig met die mail, yoga gedaan, Knightfall gekeken enz. Ik vermaak me wel ;-D
Alle reacties Link kopieren
Grrr ik moet ook leren om mijn werkmail niet te openen op een vrije dag. Eerst nemen ze iets van me af en nu een mail met nog meer( wat nog niet zeker is en het is niet iets heel groots maar wel irritant als dat doorgaat).
dolfje schreef:
15-02-2021 15:11
Grrr ik moet ook leren om mijn werkmail niet te openen op een vrije dag. Eerst nemen ze iets van me af en nu een mail met nog meer( wat nog niet zeker is en het is niet iets heel groots maar wel irritant als dat doorgaat).
Zal ik voor jouw werk ook een knockploeg inhuren, heb namelijk zin om dat voor bepaalde overheden momenteel ook te doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou zo erg is het niet maar ik heb even zoiets van “ laat mij Ff met rust en aan de nieuwe situatie wennen die nog niet eens begonnen is voordat er weer wat veranderd moet worden” .
dolfje schreef:
15-02-2021 15:19
Nou zo erg is het niet maar ik heb even zoiets van “ laat mij Ff met rust en aan de nieuwe situatie wennen die nog niet eens begonnen is voordat er weer wat veranderd moet worden” .
Ik snap je helemaal.
Ik ben overigens mijn woede kwijt na het schrijven, verbeteren en versturen van een brief aan verschillende overheden en kranten.
Lekker, je frustraties wegschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer met zulke dingen beter om te leren gaan door meditatie maar dat lukt dus nog niet heel goed. Het zal in de praktijk wel meevallen maar ik heb wel weer het gevoel van “ waarom ik nu weer”.

Verder zit ik dus al de hele middag op de bank. Ben ontzettend lui vandaag en dit grijze gore weer helpt niet mee. Nou ja ik geniet er nog maar even van dat ik op de maandagen vrij ben want dat is binnenkort afgelopen dus.
Ach wat jammer dat ze zulke dingen met je flikken Dolfje en Phoebe.
Ik moet ondertussen kiezen op mijn werk wat ik ga doen, ik moet leren "nee" te zeggen, ook tegen interessante dingen, want ook dat kan teveel worden.

Ondertussen is het buiten slushpuppy-weer!
dolfje schreef:
15-02-2021 16:53
Ik probeer met zulke dingen beter om te leren gaan door meditatie maar dat lukt dus nog niet heel goed. Het zal in de praktijk wel meevallen maar ik heb wel weer het gevoel van “ waarom ik nu weer”.

Verder zit ik dus al de hele middag op de bank. Ben ontzettend lui vandaag en dit grijze gore weer helpt niet mee. Nou ja ik geniet er nog maar even van dat ik op de maandagen vrij ben want dat is binnenkort afgelopen dus.
Dank je Aviv :$

Dolfje: ik ga hier even de geitenwollensok uithangen, daar ben ik nou eenmaal goed in.
Het feit dat je, ondanks meditatie, emoties voelt bij dit gedoe met je werk wil niet zeggen dat je er niet goed mee omgaat.
Gevoel is gevoel, dat is er nou eenmaal, daar is niks mis mee en dat krijg je nog met 100 jaar meditatie niet weggeademd.
Je bent een mens en je hebt emoties en daar is niks mis mee.
Zo, dat wilde ik even kwijt :$
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het wel Phoebe maar toch dankjewel voor je geitenwollensokkenpraat :P
Alle reacties Link kopieren
Haha dokter Phoebe heeft gesproken :proud:
Blijft een ding he, gevoelens.

Ik heb net de stemwijzer gedaan, maar ik ben er niks wijzer van geworden eigenlijk :P De partij waar ik op uitkwam, wist niet eens dat ie bestond.. :rofl:
Phoebe1982 schreef:
15-02-2021 16:40
Ik snap je helemaal.
Ik ben overigens mijn woede kwijt na het schrijven, verbeteren en versturen van een brief aan verschillende overheden en kranten.
Lekker, je frustraties wegschrijven.

Oei, zo erg?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik zo maar weer eens in bed ga liggen. Heb zo weinig energie de laatste tijd maar ja ik doe ook niks buiten werken om nu. Ik snak naar lekkerder weer zodat we weer kunnen gaan fietsen en hopelijk kan ik over een paar weken ook weer wandelen.
Ik zit er nu ff een beetje doorheen, ook nog een vervelend telefoongesprek gehad met zus net....
Wat een k*tdag en wat een k*tzooi en ik doe alles fout... :'(

Rik: ja. De lol van mn nieuwe baan is er wel een beetje af doordat ik door het Uwv als een crimineel behandeld wordt, alles moet veranderen en iedere ontvangen rotcent af halen van mn minuscule uitkering...(en dan zegt zus dat ik moet beseffen dat het een gift is. Pl**r toch ff op...)
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 19:45
47.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh jee Phoebe :hug:
Blauwetrui schreef:
15-02-2021 19:12
Haha dokter Phoebe heeft gesproken :proud:
Blijft een ding he, gevoelens.

Ik heb net de stemwijzer gedaan, maar ik ben er niks wijzer van geworden eigenlijk :P De partij waar ik op uitkwam, wist niet eens dat ie bestond.. :rofl:
:proud: :proud: :proud:
Hier moet ik toch weer om lachen, dank je voor de knuf :$
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 19:47
1.65% gewijzigd
Vorig jaar zat ik in een ver warm land, dit jaar banjerde ik door de sneeuwsmurrie. Gelukkig hebben we de foto's nog :P

Zal dadelijk het alternatief voor M eens aanslingeren.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
15-02-2021 19:46
:proud: :proud: :proud:
Hier moet ik toch weer om lachen, dank je voor de knuf :$
:heart:
dolfje schreef:
15-02-2021 19:35
Ik denk dat ik zo maar weer eens in bed ga liggen. Heb zo weinig energie de laatste tijd maar ja ik doe ook niks buiten werken om nu. Ik snak naar lekkerder weer zodat we weer kunnen gaan fietsen en hopelijk kan ik over een paar weken ook weer wandelen.
Ik vind er ook even geen ene reet meer aan...
Alle reacties Link kopieren
Ah Phoebe :hug:
Phoebe: Dat is mooi klote. :hug:
Ik hoor van anderen ook niets dan slechte verhalen over het UWV. Geen fijne organisatie is dat.
dolfje schreef:
15-02-2021 19:49
Ah Phoebe :hug:
Dank je :$ en graag gedaan. (Mn GWS praat)

Thnx Rik: ik ben ook niet de enige die zich slecht behandeld voelt door het Uwv, daarom slinger ik mijn verhaal ook de wereld in. Hoe meer zielen...
Ik kreeg van 1 politieke partij al een reactie, ze krijgen veel van dit soort verhalen, ze bouwen een dossier op om de 2e kamer mee te confronteren en vroegen of ik mijn brief daar ook neer wilde zetten. Heb ik uiteraard gedaan.
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 19:56
59.19% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven