Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Stemwijzer liep beetje vast toen ik wilde kijken waarom een partij het wel of niet met me eens was. Kwam niet verder dan stelling 1. Ligt dat aan firefox? :blond:

Ik twijfel nog even verder over wel of niet aanmelden voor (de reservelijst voor) het stembureau-lid zijn. De vrijwilligersvergoeding lijkt redelijk te verdampen bij de belastingaangifte.
Alle reacties Link kopieren
Ik internet altijd via google chrome.
Alle reacties Link kopieren
@aviv wat leuk, ik moet ook nog zo'n bakvorm aanschaven :lol: dat is een goeie benaming slushpuppy weer

@phoebes :hug: UWV is KUT hoe je het ook draait of keer, fijn dat het er is maar voor de rest is het kutklotetyfus ik had precies het zelfde toen ik werkeloos was dat ik een maand minder uitkering kreeg omdat ik een week langer vakantie had genomen dan toegestaan was ik had die vakantie geboekt toen ik werk had :roll:

@Rik :hello:

@truitje same,


blegh ben dit weer helemaal zat... was nog steeds een ijsbaan de straat :mad:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hier ook, ben vandaag niet naar buiten geweest, als anti sneeuwprotest :proud:
Gelukkig gaan de tempetaturen best wel omhoog deze week...
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 15-02-2021 22:21
0.72% gewijzigd
Hey ik krijg zin om stomme liedjes te zingen, mn dip is dus over.
Joohoo!! :hyper:
Goedemorgen!
Dip is nog steeds over.
Ik ga zo even een stukje wandelen (nadat ik me aangekleed heb uiteraard :proud:), vandaag thuis werken en morgen en vrijdag weer naar kantoor sinds 2 maanden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds nergens zin in maar moet opstaan en gaan werken.
dolfje schreef:
16-02-2021 08:03
Ik heb nog steeds nergens zin in maar moet opstaan en gaan werken.
Ik werk thuis vandaag, zit inmiddels in mn hok maar ik heb ook helemaal geen zin.
Wandeling was wel fijn, het is lekker aan het dooien en helemaal niet koud.
Werk ze Dolf!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Fijn dat je weer naar kantoor mag deze week Phoebe.

Ik had gedroomd dat ik de oproep kreeg voor de vaccinatie. Hopen dat ie snel uitkomt dan :proud:

Ik wil vanmiddag ook gaan wandelen, weer even de km's inhalen van de afgelopen week.
Ik heb me even laten verleiden tot het topic over opheffen avondklok (oningelogd kon dat) :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Ultrakorte samenvatting: rechter stelt dat voor het instellen van de avondklok geen goede juridische grondslag is (wetgeving en procedures) gebruikt/gevolgd. Hoger beroep dient vanmiddag.

Leverde al met al wat huishoudontwijkend gedrag op, maar nu draait de wasmachine dan kan ik na het was ophangen wellicht wat rondwandelen in de buurt voordat Picnic langskomt. :)
Alle reacties Link kopieren
Drie keer raden wat ik aan het doen ben?
*
*
*
Juist ik zit op de bank , hoe verrassend :P

Ik kan er niet zo goed tegen gedwongen rust maar het is wel beter want ben even naar de Lidl op en neer gewandeld en plastic weggebracht ( gelukkig waren de containers daar inmiddels geleegd) en nu voel ik het wel in mijn voet.
:high5: ik ook, eindelijk.
In pyama want heb al gedouched.

Jonge jonge wat een gezeik en gedoe zeg, die avondklok..
Ja ik begin me ook te vervelen maar dat overleef ik heus wel...
Sneu dat sommigen dat niet bedenken, dat het echt allemaal niet zo'n drama is...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet en vind het allemaal gezeik. Ik ben het hele gedoe ook beu en word er depressief van omdat er geen eind aan lijkt te komen.
Alle reacties Link kopieren
ik ook dolf
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hier gelukkig geen depressie. Ik zag een beetje op tegen vandaag ivm werk, maar alles ging prima.
Het was jammer dat ik niet meer tijd had voor een wandeling, er was net een zonnetje toen ik m'n rondje maakte.
Morgen weer even spannend werk, maar leuk spannend.

Ik hoop dat het binnenkort lekker weer wordt, knappen jullie vast ook weer wat op.
Goedemorgen.
Ik ben er tot pasen even wat minder dan normaal want de katholieke 40 dagen vastentijd begint vandaag en daar doe ik ieder jaar (vrijwillig) aan mee.
Voor meer info; zie topic over de vastentijd op de pijler actueel.

Fijne dag allen! Zonder sneeuw en eind deze week lente achtig weer. Terwijl er vorige week nog 20 cm sneeuw viel en het ijskoud was :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik heb het topic gezien Phoebe. Succes ermee.

Ik had een enge droom vannacht. Iets met het oude huis vsn mijn vader en een enge man. Beetje Halloween sfeer. Geen idee hoe ik daar nu weer hij kom.
Topic nog niet gelezen. Wel in 2020 gelezen over je vrijwillige digitale dieet. Dus zwerf blijkbaar al een jaar in discuzeurtopics rond O_O :cheer2: :blob: :jump:

Ik ga weer eens voor de 40 dagen 40 dingen ontrommelen actie denk ik. Zal niet letterlijk 1 ding per dag zijn, maar benieuwd of ik weer eens (minstens) 40 haal :) Verjaardagskado opsturen / geven telt ook, dar scheelt :P
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
16-02-2021 20:26

Jonge jonge wat een gezeik en gedoe zeg, die avondklok..
Ja ik begin me ook te vervelen maar dat overleef ik heus wel...
Sneu dat sommigen dat niet bedenken, dat het echt allemaal niet zo'n drama is...
Die avondklok in de winter vind ik niet eens zo erg. Het is toch donker buiten. In de zomer zou ik het wel kut vinden.
Phoebs, je bent in het nieuws:

https://nos.nl/artikel/2369061-zorgen-b ... eruit.html


Je bent in ieder geval niet de enige, dus hopelijk wordt er iets aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
17-02-2021 11:00
Die avondklok in de winter vind ik niet eens zo erg. Het is toch donker buiten. In de zomer zou ik het wel kut vinden.
Ja ik ook. Hopelijk tegen die tijd wat meer mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Half dagje werken vandaag en morgen en dan lekker lang weekend want maandag zijn we vrij.
Vandaag komt de tuinman!
Ik heb daarna net op tijd een plek voor een zitje om van de lentezon kunnen te genieten. Voorheen stond er een enorme ongebruikte compost-ton, die is vorige herfst weggehaald, nu liggen er schots & scheve tegels. Morgen liggen de verse tegels recht en heb ik een terrasje.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Aviv! Laat de lente maar snel beginnen!
Mijn cyclus is een beetje van de leg. Ik wijt het aan stressfactoren of zou ik nu ineens oud genoeg worden voor de overgang? (<45) In ieder geval goed excuus om vandaag eens te gaan kijken wat er aan snaaivoer in de supermarkt ligt :P :popcorn:

Snaaivoer minderen voorafgaand aan Pasen was ik toch al niet van plan, dat scheelt :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven