Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 46 watervrouw en heb ook al tijden rare vage klachten en er is soms niks met mij te beginnen en zo verschrikkelijk moe vaak. Heel irritant. Kijk ik weet dat ik geen 25 meer ben maar zo vind ik er ook niks aan.

Net gemediteerd en zoals heel vaak zit ik dan te huilen, ook al zoiets. Ik heb daar geen zin in. Wil gewoon fit en vrolijk zijn. Ben verdorie al sinds 1 januari op 1 avond in januari na nuchter en voel me gewoon niks fitter.
Morgen weer bloedprikken ben benieuwd of dat nu anders is dan eind december...
Alle reacties Link kopieren
@hondenmens idd, en het is ook koud, lente/zomers zou echt kut zijn idd, want dan wil je juist langer buiten blijven helemaal als het bloedheet is geweest.

@aviv wat leuk :lol: wij hebben nu ook een tuin, wordt van de lente ook even helemaal opnieuw ingericht en misschien een mini verbouwing tegels zitten namelijk niet goed.

@Dolfje :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Bijna weekend! Dadelijk even bloed laten prikken en dan paar uur werken. Vanmiddag komt picnic weer dus dat is fijn. Kom er alleen net achter dat de margarine op is dus die missen we al hebben we gelukkig nog boter.
Alle reacties Link kopieren
Haai, ik kom ook weer boven water :)

Ben een paar dagen bij familie geweest. Vandaag lekker 2 uur gewandeld, zo fijn! Echt prima wandelweer zo.

Nu lekker thuis, even wat opruimen en daarna doe ik bankzaken.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Blauwetrui!

Wij gaan morgen lekker fietsend Pokemon vangen. Tenminste dat is het plan.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-02-2021 18:33
Lekker Blauwetrui!

Wij gaan morgen lekker fietsend Pokemon vangen. Tenminste dat is het plan.
Ik heb nog nooit Pokemons gevangen. Weet wel dat het populair is.
De temperatuur gaat boven de 15 graden komen vandaag. Welke kleding trek je dan ook alweer aan als je naar buiten gaat? In elk geval geen legging meer onder mijn broek, maar welke jas....
Alle reacties Link kopieren
Tis echt heerlijk weer buiten :sun: genoot er echt van waaide wel een stevige wind
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn dus al sinds 10 uur op pad geweest! Heerlijk buiten.
Naar huis want ik verwacht het cadeau voor verjaardag man via de bezorgdienst. Die tussen half 4 en half 10 vanavond zou komen. Zijn die eikels dus vanmorgen tegen 12 uur geweest en hebben ze het bij de burgen gedropt die natuurlijk nu niet thuis zijn. Wat een idioterie is dat toch telkens met die pakjes zeg.
Alle reacties Link kopieren
Alvast gefeliciteerd met je man Dolfje.

Ik ga zo ook weer lekker wandelen.
Wat een gedoe met die pakjes hè, ik heb het ook wel gehad, pakje komt op woensdag, oh nee, gaat niet lukken, het wordt donderdag. Geen moeite mee, kan gebeuren, maar ik heb er wèl moeite mee dat ze het dan bestaan om toch woensdag voor de deur te staan, terwijl ik dan op woensdag denk, kan beter vandaag dan morgen boodschappen doen, want morgen moet ik thuis zijn voor het pakje ... :facepalm:

Het is echt lente vandaag, ik heb zonet geheel per ongeluk met mijn tuinklomp de eerste huisjesslak van het seizoen verpulverd door erop te gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
Het stomme is dat het pakje gisteren onder mijn werktijd zou komen dus ik had het verzet naar vandaag en dan komen ze gewoon 4 uur eerder, ik vind dat dus echt idioot en vraag me dan überhaupt af waarom ik een afspraak maak. Ze hadden het dan net zo goed gisteren meteen bij de buren neer kunnen zetten.
Man heeft vroeger ook voor dat bedrijf gewerkt en toen was het natuurlijk niet zo gewoon als nu om voor particulieren pakjes te versturen en ontvangen dus alles was veel strenger. Nu gooien ze het voor je voordeur en rijden weg.
Alle reacties Link kopieren
o ik had wat besteld, zou dinsdag pas komen. prima ik had het toch niet eerder nodig. Ga ik vandaag even boodschappen doen kom ik thuis, lees de mail: uw pakket is bij de buren bezorgd. En op de status staat dat het afgeleverd en opgehaald is op een ophaalpunt in een plaats hier 15 km vandaan.
Toch maar contact opgenomen met bol. Die begrepen het ook niet. Later kreeg ik bericht van buurvrouw 3 huizen verder dat het pakket daar toch afgegeven was. Waarom niet even vermelden op welk nummer het pakket afgegeven is? Kleine moeite lijkt me.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het moet allemaal zo snel dat dat soort dingen teveel moeite is voor de bezorgers. Zij hebben het bezorgd dus krijgen betaald, waar het dan ligt is niet hun probleem.

Wij moeten eigenlijk eens naar bed maar zitten nog even te borrelen. Verstandig niet maar gezellig wel.
RikM schreef:
17-02-2021 15:43
Phoebs, je bent in het nieuws:

https://nos.nl/artikel/2369061-zorgen-b ... eruit.html


Je bent in ieder geval niet de enige, dus hopelijk wordt er iets aan gedaan.
Kijk er is in ieder geval aandacht, dat is mooi.
Ik heb ook niet stilgezeten, ik heb alle politieke partijen een brief geschreven ;-D , niet geschoten is altijd mis.
(Ook de rechtsere partijen want Groenlinks en SP e.d. zijn het toch wel met me eens)

:hello: :hello: :hello: Het vasten gaat lekker, had ik niet verwacht eigenlijk, dat het mee zou vallen.
(Vandaar dat ik het niet forummen erbij heb gedaan want niet snoepen gaat me dus niet erg moeilijk af, op zondag vasten we niet dus vandaag mag ik het van mijzelf :proud:)
Het is zo druk met wandelaars en fietsers overal, dat het nauwelijks nog lukt om afstand te houden. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
@dolf pakketjes zijn nu echt hoofdpijn al zijn ze bij mij redelijk op tijd, klopt gister ook hadden ze het tegen mijn voordeur aangezet :roll:

@aviv dat is ook klote, ik had dat ook pakket zou pas over 2 weken komen, 3 dagen later kom ik thuis ligt er een briefje dat het pakket bij de buren is bezorgd :facepalm:

@Nlies heb ik ook gehad stond alleen nummer op, dacht eerst dat het bij een afhaalpunt was bezorgd maar was dus bij de buren :facepalm:

Ha Phoebes :hello:

@Rik echt he, ik was vanmorgen om 09.00 gaan hardlopen en toen was het al redelijk druk.. slaapt niemand meer uit op zondag :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
RikM schreef:
21-02-2021 15:16
Het is zo druk met wandelaars en fietsers overal, dat het nauwelijks nog lukt om afstand te houden. :wtf:
Ja echt he, het is zulk lekker weer dat ik ook even aan de wandel was maar het was verschrikkelijk in het park, De kalverstraat op zaterdag (als het geen lockdown is) is rustiger dus ik heb er geen hele lange wandeling van gemaakt...

Er heerst trouwens wel een heerlijke weldaad van rust als mijn puberende nichtje (pfffff en mijn moeder had er 4!!! Niet tegelijk, maar wel 1 x 2 telegelijk en 2 vlakachter elkaar. Hoe ze dat volgehouden heeft, geen idee...) weer naar huis is ;-D maar ze is wel een schatje hoor...

Rouge: :hello:
Dat zei mijn broer ook al, die was er voordat hij mn nichtje op kwam halen ook al even op uit geweest. Blijkbaar slapen mensen idd niet meer uit, waarschijnlijk door het vele thuis zitten... Of ik heb ze aangestoken want ik ben een ochtend mens en ik slaap nooit uit...
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 16:44
17.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet goed meer uitslapen al ging het vandaag wel ok tot 10:15.
Heb het laatste seizoen van de real housewives afgekeken en net buiten op terras de plantenbakken ontruimd van hun dooie planten. Nu is het hier pas lekker buiten want sinds een uurtje pas de zon hier op het terras.
Ik vroeg mij trouwens gister morgen iets af.
Waarom gaan mensen ALTIJD klussen als het lekker weer is... :wtf: :wtf: :wtf:

:rofl: :high5: Dolfje hoe doen we het, 3 x raden wat ik vanmorgen en net ook even op mijn balkonnetje
met de plantenpotten heb gedaan... :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
:rofl: great minds Phoebe
Alle reacties Link kopieren
Haha Phoebe echt he :bonk:

Hier zit mijn vakantie er alweer op. Ook wel weer fijn om weer te werken morgen.

Straks een pizza tonno in de oven schuiven, ik doe lekker makkelijk vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen ook makkelijk want hebben Indisch besteld dat komt als het goed is over een half uur.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-02-2021 17:33
Wij doen ook makkelijk want hebben Indisch besteld dat komt als het goed is over een half uur.
Lekker!

Hier pizza, net als Blauwetrui :) Wordt zo gebracht.
Ha, dan ben ik de goede kant op gefietst, want de drukte viel reuze mee!
Wat tegenviel was mijn fietsconditie. Na 20 km wilde ik even zitten, maar bij de bankjes was het wel druk, behalve bij één bankje waar we snel naar toe reden en toen bleek waarom-ie niet bezet was, die stond in een erg diepe plas. Toen hebben we maar staand uitgerust en toen ging het wel weer.
Tja, vroeger kon ik met gemak 60 km fietsen en soms werd het 100 of meer, maar daar ben ik te krakkemikkig voor geworden. Aan een e-bike wil ik nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven