Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Hier ook wat zon gehad, ik vind het wel koud.
Lekker Teau!
Ik hoef ook niet te koken want broer kwam langs en had nog eten over wat hij mee had voor mij.
(En net kwam mijn moeder nog even)

Mag ik ook even mopperen over pakketbezorging, gister iets op bol.com besteld, laat ik bezorgen bij de AH hier in de buurt. Tussen 2 en 4 zouden ze komen, ben rond 4 uur gaan wandelen met de hoop dat het er dan zou zijn als ik toch buiten was, maar het is er nog niet.... :furious:
Ik blijf niet bezig, ik heb mn huispak aangetrokken en denk niet dat ik nog naar buiten ga... morgen nog een dag hoor... (zulke pakkies hoef je toch niet dezelfde dag op te halen?)
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoeft niet. Ik had dat vorige week. Mijn pakketje zou in de middag bezorgd worden dus ik check mijn mail want kom zowat langs die supermarkt onderweg naar huis maar nog geen bericht. Ik was echt 1 minuut thuis toen het mailtje kwam. Dat werd dus ook de dag erna.
Ja daar was ik ook bang voor dat het er zou zijn als ik thuis was (geen ramp, paar minuutjes lopen maar beetje moe..) maar nog geen mail, uiterlijk 16.45 stond er maar het is er nog niet..gloeiende gloeiende...
Nou toedeledokie hoor... :byee: :moon:
:$ Toch ff gehaald, is niet zo ver lopen en ik vind een ommetje altijd wel lekker en het is waterig maar er is hier wel weer een klein zonnetje :)
Heb je het in elk geval al binnen.

Ik heb net een winkelafspraak voor de Action gemaakt want AH verkoopt ineens geen eigen merk colour catcher doekjes meer, en vriend is bezig met Franse uiensoep maken. :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk Phoebe. Ik trek ook nu mijn schoenen aan, ga even vuilniszak weggooien en aangezien het nog steeds zonnig is, maar lekker wandelen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net lekker onder de douche springen een verwarmde badkamer maar man had natuurlijk niet de verwarming aangezet toen ik het vroeg toen hij toch die kant op liep :swear: en dan vindt hij het gek dat ik hem regelmatig achter zijn vodden zit voor van alles en nog wat. Het is soms net of ik met een kleuter samenleef. Krijg er af en toe echt een punthoofd van. :|
Zoals altijd ook een ommetje gemaakt vandaag. Het was een herrie in de lucht! Kwakende vrouwtjes-eenden die achterna gezeten worden door woerden, Canadese ganzen die luid gakkend overvliegen, roepende eksters, duiven die waarschuwen dat ze gaan landen...

Zometeen weer tijd om het caviahok schoon te maken, altijd weer een heel karwei. De cavia's lopen dan in de ren waar ook het hok in staat en dan komen ze regelmatig even kijken of ik al klaar ben.
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
08-04-2021 19:20
Zoals altijd ook een ommetje gemaakt vandaag. Het was een herrie in de lucht! Kwakende vrouwtjes-eenden die achterna gezeten worden door woerden, Canadese ganzen die luid gakkend overvliegen, roepende eksters, duiven die waarschuwen dat ze gaan landen...
Klinkt als het park hier. Ook nog elke avond een hele grote groep kraaien die met kabaal een laatste rondje vliegen.
Afbeelding

Ik ben deze trui tegengekomen en ik vind hem zo leuk.
Helaas, uit een collectie van 2018 en tweedehands ook niet te vinden. :(
Alle reacties Link kopieren
Leuke trui!
Alle reacties Link kopieren
Zeker leuk!
Hmm, dit is natuurlijk ook wel een optie: http://thehousethatlarsbuilt.com/2016/0 ... ters.html/

Naar wat ik zie (op het einde pas want eerst een heel verhaal over schoonmaakmiddelen of zo) hebben ze daar H&M truien voor gebruikt en ik heb nog wat oudere kanten motorjacks die ik eens een ander kleurtje wil geven.

:P Kreatief zonder kurk
Marquise schreef:
08-04-2021 21:45
Hmm, dit is natuurlijk ook wel een optie: http://thehousethatlarsbuilt.com/2016/0 ... ters.html/

Naar wat ik zie (op het einde pas want eerst een heel verhaal over schoonmaakmiddelen of zo) hebben ze daar H&M truien voor gebruikt en ik heb nog wat oudere kanten motorjacks die ik eens een ander kleurtje wil geven.

:P Kreatief zonder kurk
;-D :applause:

:yawnee: :yawnee: :yawnee: Moggel, werken zo, niet zoveel zin in maar goed gelukkig is het alweer vrijdag.
Op naar weer een weekend hetzelfde, en ook nog k*tweer dus kan ik helemaal mijn lol op... :bonk:
Nou ja het is niet anders, bovendien ik ben weer opnieuw begonnen aan Jane de Virgin dus ik kom mn dagen wel door ;)
(Maar ik begin de Lockdown behoorlijk stom te vinden...)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
09-04-2021 07:17
;-
(Maar ik begin de Lockdown behoorlijk stom te vinden...)
Ik ook. Een dik jaar zitten we nu al in deze zooi. Dat had ik een jaar geleden niet verwacht.
Nee, ik ook niet. Wat ik dan wel had verwacht, weet ik eigenlijk ook niet.

Familielid van Lodewijk gaat trouwen maar die vind ik er ook een beetje naïef in met mogelijk een maand verplaatsen. Die maand gaat naar ik vermoed niet het grote verschil opleveren.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook niet. Ik ken ook een paar mensen die vorig jaar hun trouwfeest gepland hadden en verzet naar mei dit jaar. Ik hoop voor ze dat het door kan gaan.
Mijn leidinggevende denkt ook bij elke persconferentie dat we open kunnen maar ik heb er een hard hoofd in.
Nu, Lodewijk en ik hebben ook trouwplannen maar gezien wij in het buitenland willen trouwen, wisten we al vrij snel dat dat nog wel even ging duren. Als je nauwelijks of niet het land in mag, wordt daar trouwen ook lastig. :P

Tis saai op werk, ik ben de enige die er is van mijn afdeling.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook in het buitenland getrouwd, lekker samen aan het einde van een geweldige reis. Hebben wel vage plannen om ooit een feest te geven...hele vage plannen want zijn natuurlijk niet voor niks aan de andere kant van de wereld getrouwd :P
Ik ben vast rijst aan het koken voor de " paella" voor vanavond en ga zo even sporten als mijn havermoutpap is gezakt. Dan douchen en naar de bakker en vanmiddag werken.

De weersvoorspelling voor het weekend is inderdaad prut. Wij wilden eigenlijk weer gaan fietsen maar denk dat het te veel gaat regenen..
Alle reacties Link kopieren
Ik was net dus even naar de bakker en nu is het wel lekker (fiets/wandel) weer. Heb nog even buiten staan buurten met iemand en had het zowaar warm in mijn winterjas.
Eten voor vanavond staat klaar en een bakje voor in de diepvries. Niet de komende week maar die daarna moet ik veel invallen vanwege vakantie van 2 collega’s dus kan de diepvries maar vast vol hebben want vrees dat ik er dan geen energie ervoor heb.
Ik vind het hier nog steeds koud. En ik heb echt even nergens zin in.

Ik denk dat ik maar even tussendoor ga stretchen.
Marquise schreef:
09-04-2021 12:08
Ik vind het hier nog steeds koud. En ik heb echt even nergens zin in.

Ik denk dat ik maar even tussendoor ga stretchen.
Ik vind het ook koud.
Dolf nee idd... nou ja het gaat wel een keer over.. nog een paar maanden als het goed is.

Ik heb trouwens de hele week al een stijve rug, niet fijn :(
ooooh, wat als het leven toch geen pijpkaneel was....
Te hard aan de kaneelpijp gezogen, of was de kaneel bedorven?

Ik ga zo een wandeling naar winkel zo'n 2 kilometer verderop, maar welke jas zal ik aandoen, of als ik mijn lente-jack aan die, wat draag ik eronder?
Ik zou zeggen niet te dikke kleding aan Aviv, ik krijg het altijd best warm als ik een tijd wandel en er de pas redelijk inhoud.

Joeoeoeoehooeoeeee weekend!!! B-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven