Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Ik begin er geloof ik echt in te geloven dat echt alle mannen ******/vulzelfmaarin zijn...
Ik hoef ze niet meer geloof ik :moon: :byee: :lmao: (niks aan de hand hoor...)
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik in het verkeerde land geboren ben wat eten betreft dan, zuurkool of boerenkool, ik krijg het echt niet weg.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
17-04-2021 00:01
Ik geloof dat ik in het verkeerde land geboren ben wat eten betreft dan, zuurkool of boerenkool, ik krijg het echt niet weg.
Zuurkool lust ik dan nog wel. 2 keer per jaar of zo, 1 keer in de stamppot en 1 keer op een broodje hotdog maar boerenkool vind ik echt vies. Muffe toestand. Het ruikt naar vieze was. :P

Trusten!
nlies schreef:
17-04-2021 00:01
Ik geloof dat ik in het verkeerde land geboren ben wat eten betreft dan, zuurkool of boerenkool, ik krijg het echt niet weg.
:hihi: Ik wel zolang ik het niet zelf maak.
Ik kan koken maar geen Hollandse dingen want dat vind ik saai, ik houd van flansen en prutsen in de keuken.

Dolf: :hihi: klopt wel een beetje...

Moggel, moest plassen en nu heb ik honger maar ik ga nog wel ff slapen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben weer een beetje mezelf geworden.
Gisterenavond kreeg ik bericht dat mijn ouder in het ziekenhuis lag.. Hallo stress.
Ouder heeft 'alleen' iets gebroken en gekneusd. Godzijdank was er niets misgegaan in de hersenen (is in het verleden vaker gebeurd dus we dachten: Nee niet weer).

Afijn, ik werd pas om 9 uur wakker. Wel goed geslapen eigenlijk, gek genoeg. De wasmachine draait en ik heb al gedoucht.

Vandaag weer een rommeldagje, wil vanmiddag nog even verse aardbeien scoren en daarna meteen tanken, en glaswerk wegbrengen.
Voor vanavond heb ik pizza, geen zin om te koken.
Alle reacties Link kopieren
Qua stamppotten: Boerenkool vind ik nog prima, evenals andijvie. Van zuurkool krijg ik buikpijn en ik vind het ook niet lekker dus het komt mijn huis niet in :P )

Hutspot vind ik mwah. Is ook al heel lang geleden dat ik het op heb.

Ik heb vorig jaar trouwens spruitjesstamppot klaargemaakt. Verrassend lekker!
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch schrikken dan Blauwetrui!
Lekker aardbeien!

Ik heb al gesport en zit nu aan mijn kwark en thee. Dan douchen en man moet even iets voor zijn ouders doen dus daar fietsen we heen als picnic is geweest.

Man deed net wel ff iets stoms. Ik zei ruim ff de droger leeg en zet de was aan met je werkkleding. Nu liep ik net langs en nu zit de vuile was in de droger ( met een wasbol O_O gelukkig niet aan) en de wasmachine staat aan maar er zit volgens mij niks in... Ik vergissen is menselijk maar ik vind dit wel heel stom.
dolfje schreef:
17-04-2021 10:37
Dat is toch schrikken dan Blauwetrui!
Lekker aardbeien!

Ik heb al gesport en zit nu aan mijn kwark en thee. Dan douchen en man moet even iets voor zijn ouders doen dus daar fietsen we heen als picnic is geweest.

Man deed net wel ff iets stoms. Ik zei ruim ff de droger leeg en zet de was aan met je werkkleding. Nu liep ik net langs en nu zit de vuile was in de droger ( met een wasbol O_O gelukkig niet aan) en de wasmachine staat aan maar er zit volgens mij niks in... Ik vergissen is menselijk maar ik vind dit wel heel stom.
Maae ook erg grappig :rofl: :proud: :$
Phoebe1982 schreef:
17-04-2021 10:58
Maae ook erg grappig :rofl: :proud: :$
Ik denk heel erg slim. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-04-2021 11:02
Ik denk heel erg slim. ;-)
Nee hoor want ik heb de wasmachine op afpompen gezet en gezegd " begin maar eens opnieuw"
Hmmm, ik heb lekker een maskertje op m'n smoelie en dat voelt zo heerlijk fris. Straks weer een heel gaaf en zacht huidje. Daar word ik altijd zo blij van. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik moet niks hebben van Hollandse pot alleen patat :biggrin:
Haha las net wel iets over Mexicaans voedsel wraps taco’s??? I love that :lol: als ik burritos maak doe ik het ook altijd met rijst en erg veul kaas :kwijl:

@trui :hug: wat een schrik.

@dolf :rofl: het blijven mannen

Hier gebeurt er niet veel :yawnee: zijn inmiddels 7 weken verder. En gaat stukken beter ik heb nog meer oefeningen gekregen van de fysio.
Heb elke dag wandelplicht soms onder dwang alleen wanneer het kut weer is
Ben ook al een paar keer naar de super geweest was na 3 min al weer zwaar geïrriteerd, mijn moeder is gister gevaccineerd inmiddels doodziek ..., vaders is vandaag aan de beurt dus ben benieuwd hoe hij erop reageert.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oei Trui, dat zijn van die nare schrikmomenten. :hug:

@Rogue: dat klinkt vooral stom. Jij ook. :hug:

@Dolfje: ik ben blij dat ik geen droger heb. Vriend, de allerliefste, is een beetje een chaoot en die zou dat ook voor elkaar krijgen. :P

Vandaag is het hier lenteschoonmaak. En dan nog ergens twee uurtjes studeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk naar de uitvaart van Prince Philip op BBC. Indrukwekkend wel.
:hug: ach trui! Gelukkig dat het niks ernstigs is.
Rouge: fijn dat het wat beter gaat en dat je al wat kunt lopen. Vervelend dat je moeder naar wordt van de vaccinatie.
Mijn vader krijgt morgen zn eerste prik, zijn vriendin kreeg hem vanmiddag en mijn moeder heeft haar 1e prik al gehad.

Ik lig even op bed, nichtje is hier, was vanmiddag haar ophalen, naar haar verzorgpaard, even spontaan naar mijn vader, toen we terugfietsten kwamen we mijn moeder tegen. En broer haalt nu sushi wat we met zijn drieën op gaan eten.
Een lekker rommelig familiedagje :)
:hug: voor wie wil.

Met uitvaart van Philip op de achtergrond eens een groot deel van de fotomappen doorgekeken (ja ik loop blijkbaar erg achter met analoge fotozooi, ga op termijn een selectie inscannen, heb mezelf te oud verklaard voor geklieder met lijm en sowieso de lege fotoboeken al ontrommeld ergens de afgelopen 13-14 maanden). Toch wel een kilo aan fotopapier weggegooid geloof ik O_O

Pakketje voor familie weggebracht en mijn blender opgehaald. Blender zat al in doos, dat zit in een doos en dat weer in een doos van de blauworanje-winkel. Qua volume aan dozen in huis schoot het wegbrengen van pakketje voor familie dus niet op.
Mevrouw is naar huis heur...
Ze was erg gezellig maar ik ben echt gesloopt... :yawnee:
Oooooooooooow jonnieieieieieeieie zing een liedje voor mij alleeeeeeen owww Jonnie want voor mij ben je nummer 1 zing een lied met een lach en een traaaaaaaaaan in jouw hart zingt de hele Jordaaaaan oowww oowww owww Jonnieieiei...

Ik snap mezelf soms echt niet... hoe kun je nou vrolijk zijn en kapot moe tegelijk...
(Alhoewel het is de hele dag al 'stomme-liedjes-in-hoofd-dag hier...)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
17-04-2021 17:49
:hug: ach trui! Gelukkig dat het niks ernstigs is.
Rouge: fijn dat het wat beter gaat en dat je al wat kunt lopen. Vervelend dat je moeder naar wordt van de vaccinatie.
Mijn vader krijgt morgen zn eerste prik, zijn vriendin kreeg hem vanmiddag en mijn moeder heeft haar 1e prik al gehad.

Ik lig even op bed, nichtje is hier, was vanmiddag haar ophalen, naar haar verzorgpaard, even spontaan naar mijn vader, toen we terugfietsten kwamen we mijn moeder tegen. En broer haalt nu sushi wat we met zijn drieën op gaan eten.
Een lekker rommelig familiedagje :)
Klinkt als een gezellig dag :)

Hier ook een heerlijke rommeldag gehad. Wasmachine heeft gedraaid, keuken uitgesopt, gestofzuigd, voorraadkast uitgemest. Mijn ouder nog even gebeld, toch even checken hoe het ging ;)

Na het avondeten nog gewandeld, en nu moe maar voldaan op de bank met een radler en chips. :proud:
Was het ook Trui!
Ben zo blij dat ik sinds ik hier woon dichterbij mijn familie woon.
(En zeker nu in deze gekke tijd zie ik ze meer en dat is erg fijn merk ik)

Ik heb gedroomd dat ik een ban had :proud:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, net klein stukje gewandeld en gaan straks fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
18-04-2021 06:43
Was het ook Trui!
Ben zo blij dat ik sinds ik hier woon dichterbij mijn familie woon.
(En zeker nu in deze gekke tijd zie ik ze meer en dat is erg fijn merk ik)

Ik heb gedroomd dat ik een ban had :proud:
Wat had je uitgespookt dan? :rofl:
Ik heb als een roos geslapen, werd pas half 10 wakker :heart:
Fijn he, om dichterbij familie te wonen :)

Hier eindelijk wat administratie bijgewerkt, moest nog aangifte bij belastingdienst doen, ben net klaar dus dat kan ook weer van mijn lijstje af.
En ik ga donderdag shoppen bij de Hema :jump: Je mag een half uur winkelen dus dat is wel relaxed.

Dadelijk een broodje smeren en vanmiddag wil ik gaan wandelen.
Heel fijn Trui!
Ja dat vroeg ik mij in die droom ook af, wat ik uitgespookt had :proud:
Ik was net ff weg, klein stukje lopen en koffie halen maar ben vrij sloom en duf dus ik ga vandaag vooral chillen...
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn aan het fietsen en hebben even pauze en man is een broodje halen en dat eten we hier in de zon op.
Ik ben een beetje uitgerust door rustgevende yoga en ff een paar minuten weggedommeld te zijn aan het eind ;-D en ik ga zo toch ook nog even naar buiten denk ik want het is heerlijk weer... :sun:

Geniet van je broodje Dolf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven