aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
Thordïs schreef:
22-02-2021 16:10
Mensen die siblings zeggen. Of brusjes
Ja of cadeaukinderen.
Wobke Hoekstra. Die maakt me vatbaar voor Qanontheorieen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-02-2021 16:10
Vrouwen die op hun social media praten over hun mannetje of nog erger hun mannetjes (man en zonen)
'Me mannetje'
Alle reacties Link kopieren
0rchidee2021 schreef:
22-02-2021 16:07
Halina Reijn. Ik trek haar gewoon niet. Kan zij verder ook niks aan doen.
Omdat zij zich ver verheven voelt boven iedereen .zij is n bekende Nederlander denkt ze .maar haat mensen die haar met die stomme koeie ogen aan staren . Sinds ik dat hoorde kan zij in mij ogen niks meer goed doen .nu niet en nooit meer .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
FoxtrotAlpha schreef:
22-02-2021 16:09
:kneel:

Iemand die hier op t forum liep te verkondigen dat ze zo blij was met haar fruitmonstertjes....

Langer geleden iemand die consequent vertelde dat haar kinderen op een “gruit”-school zaten. Daarmee bedoelde ze te zeggen dat school vond dat kinderen groenten en fruit mee moesten nemen.
Nou daar noem je er nog één: gruit. Wat een kutwoord. Zeg gewoon fruit en groente. Echt vreselijk. Net als brusje, brrrr
Marco Borsato. Ik vind werkelijk alles van en aan hem stom. Terwijl die man mij niks heeft misdaan of zo, ik vind hem gewoon stom. Zijn moeder vind ik ook stom, en zijn kinderen, en zijn ex, en zijn songwriters, zijn liedjes, zijn trui, allemaal stom. En als je me dan vraagt waarom kan ik je echt geen zinnig antwoord geven.

En nee dat heeft niks te maken met die vreemdgaanderij van hem, want ik had al een onberedeneerde hekel aan Marco Borsato toen ie net uit de luiers was. Met die stomme snor ook, die die toen droeg.
Alle reacties Link kopieren
okkervil schreef:
22-02-2021 16:12
Dat heb ik met Nicolas Cage, mijn man zegt altijd: ik weet niet wat die vent jou heeft aangedaan. Nee ik ook niet
Dat heb ik met Tom Hanks!

Verder: heerlijk topic :-D
chrisjoh schreef:
22-02-2021 16:13
Omdat zij zich ver verheven voelt boven iedereen .zij is n bekende Nederlander denkt ze .maar haat mensen die haar met die stomme koeie ogen aan staren . Sinds ik dat hoorde kan zij in mij ogen niks meer goed doen .nu niet en nooit meer .
Ik trok haar daarvoor al niet. Het is iets dat ze uitstraalt ofzo, geen idee. Ik vind haar ook geen goede actrice, want welke rol ze ook speelt je blijft altijd Halina zien.
Lady*Voldemort schreef:
22-02-2021 16:16

En nee dat heeft niks te maken met die vreemdgaanderij van hem, want ik had al een onberedeneerde hekel aan Marco Borsato toen ie net uit de luiers was. Met die stomme snor ook, die die toen droeg.
hahahahahaha die snor idd
Alle reacties Link kopieren
Oh en BLØF ook vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
0rchidee2021 schreef:
22-02-2021 16:17
Ik trok haar daarvoor al niet. Het is iets dat ze uitstraalt ofzo, geen idee. Ik vind haar ook geen goede actrice, want welke rol ze ook speelt je blijft altijd Halina zien.
Geldt ook voor Carice wat mij betreft.
Cookielover schreef:
22-02-2021 16:18
Geldt ook voor Carice wat mij betreft.
Die kan ik dan net wat beter hebben. Misschien omdat zij wel een betere carriere heeft? En Halina altijd maar een beetje meelift en sowieso gewoon echt moker irritant is.
Oh en Claudia de Breij (of hoe je het ook schrijft). Die kon ik altijd nog wel gedogen, maar sinds ze af kwam met dat afschuwelijke Mag Ik Dan Bij Jou is het echt compleet mis tussen Claudia en mij.
Alle reacties Link kopieren
Aan Josephine en Mike uit het liedje 'Oevers van de tijd' van Spinvis. Geen idee waarom. En omdat ik een hekel aan die twee heb vind ik het liedje ook stom.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mannen in trainingsbroek in de supermarkt
Alle reacties Link kopieren
Susan en Freek
In hetzelfde rijtje: Mathijs van Nieuwkerk. Kijk mij lekker genuanceerd en intellectueel zijn... ugh. En dan zo “bescheiden” doen.
En dat zoveel mensen met hem dwepen. Walgelijke man.


Dit topic haalt niet direct goede dingen naar boven haha
Alle reacties Link kopieren
Caroline Tensen
Die gast die Amir speelt in gtst
Chantal Janzen
En vast nog veel meer
Aan Kasja Ollongren, die trek ik heel slecht op een of andere manier.
En waarom...geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook wat mensen op negeer die in het echte leven vast te genieten zijn, maar ik erger me dood aan sommigen hier.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Van die "ik eis respect' gastjes, die overduidelijk niet weten wat werkelijk respect voor iemand hebben inhoudt.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Cookielover schreef:
22-02-2021 16:18
Oh en BLØF ook vreselijk.
Verschrikkelijk inderdaad :sick:
Die semi-diepzinnige teksten waarvan ze zelf niet eens weten wat ze er eigenlijk mee willen zeggen maar iedereen trapt er met open ogen in.

In de zweethut van het leven
trap jij mijn zwammen stuk
De wolken gieren het uit
Ik ruik de stank van geluk



Mooi joh.
Alle reacties Link kopieren
Rokers! Als ik iemand met een sigaret zie, zit mijn hoofd meteen vol (voor)oordelen. Zo goor, asociaal, dom, ongezond.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat met Wendy van Dijk en Nicolas Cage geen idee wat de beste mensen fout doen maar als ik die zie zap ik meteen weg.
Alle reacties Link kopieren
okkervil schreef:
22-02-2021 16:12
Dat heb ik met Nicolas Cage, mijn man zegt altijd: ik weet niet wat die vent jou heeft aangedaan. Nee ik ook niet
Dat zegt mijn man dus ook altijd hahaha

Nu ik er zo eens over nadenk, ik heb het met Tom Cruise ook. Iedereen zwijmelen bij Top Gun en ik moest hem toen al niet, heel zijn uitstraling staat me niet aan. En toen ik hem bij Oprah op de bank zag springen dacht ik ook nog bij mezelf, zie je? Die man is echt niet goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven