aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Of mensen die zichzelf 'lekker gek' noemen, maar die met name gewoon schijtirritant zijn, vaak veel te aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
vrouwen die wijntjes gaan doen met 'smeersels'
Je bedoeld dus gewoon dat je een stuk stokboord in pesto douwt en dat in je meul flikkert.
Mensen die zeggen "Nou sorry hoor maar..."
Solomio schreef:
23-02-2021 18:10
Dat heb ik dan gelukkig niet.

:devil:
Ik ben blij met het Limburgs dialect om me heen. Ik vind het mooi. Ik heb een hekel aan een harde G en zo'n bekakte Rrr.
Mensen die achter hun mening zegegn 'maar ach wie ben ik'.
Mensen die plots opduiken vanuit een straatje en dan op EXACT HETZELFDE TEMPO ongeveer 1 meter achter je blijven lopen. Zelfs als je versnelt of vertraagt.

Eén keer ben ik echt omgedraaid om er iets van te zeggen. Maar voordat ik kon zeggen ‘Stop nou eens met me op mijn hakken te trappen’, bulderde diegene: ‘stop nou eens met me voor de voeten te lopen.’ 🤣
Alle reacties Link kopieren
Facebook comments in het dialect.
Mensen die het over de A C tion hebben en het een kei goeie grap vinden :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
23-02-2021 19:58
Mensen die het over de A C tion hebben en het een kei goeie grap vinden :facepalm:
Oh god ja, die vind ik ook vreselijk!
Ik snap de grap niet, wat is de grap?
Alle reacties Link kopieren
net als zeggen dat je auto ARKO heeft, en daarna nog even uitleggen waar dat voor staat. :-|
Alle reacties Link kopieren
Foutje
Mensen die uitleggen dat je iets heel anders moet aanpakken of doen dan wat je net enthousiast verteld hebt en dan blijven herhalen 'is dat geen idee?' als ze merken dat je geen aanstalten maakt om van je originele plan af te wijken.
Mimosa80 schreef:
23-02-2021 19:43
Mensen die achter hun mening zegegn 'maar ach wie ben ik'.
In diezelfde categorie: "Dat zegt meer over jou dan over mij."
Of: "Ik vind daar wat van." (Deze laatste kom ik alleen in geschreven taal tegen, nooit gesproken.)
Alle reacties Link kopieren
Mensen die het bijzonder interresant vinden om fan te zijn van een bepaalde cabaretier of band, maar zodra deze mainstream zijn afhaken omdat het te commerciel wordt.
Duh, echt waar, de artiest slaat eindelijk aan bij het grote publiek en kan er zijn geld mee gaan verdienen, alleen maar leuk toch?
pepexx wijzigde dit bericht op 23-02-2021 20:21
0.00% gewijzigd
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Suzan van Freek. Freek vind ik nog wel oké, maar Suzan.. Nee.
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
23-02-2021 19:19
Jou my dyn han, jou my dyn hert
Asto it doarst mei my
Hjir is myn han, hjir is myn hert
'K Jou myn bestean oan dy.

Geef me je hand, geef me je hart.
Als je het durft met mij.
Hier is mijn hand, hier is mijn hart.
Ik geef mijn bestaan aan jou.

Jij verstaat het, de rest van het land hoort alleen maar my, sy, dy, oin, doin, koin, hert, heart, ain, dain.
;)
bia-pia schreef:
23-02-2021 20:13
Mensen die uitleggen dat je iets heel anders moet aanpakken of doen dan wat je net enthousiast verteld hebt en dan blijven herhalen 'is dat geen idee?' als ze merken dat je geen aanstalten maakt om van je originele plan af te wijken.
Of nog erger: 'het is maar een idee...'
NYC schreef:
23-02-2021 20:16
In diezelfde categorie: "Dat zegt meer over jou dan over mij."
Of: "Ik vind daar wat van." (Deze laatste kom ik alleen in geschreven taal tegen, nooit gesproken.)
Of: 'maar dat vind ik.'
Ouders die luidruchtig tegen hun kroost praten. Of overdreven pedagogisch willen doen, maar wel zodat iedereen in de omgeving het hoort. Vind eigenlijk sowieso ouders met kinderen vaak vreselijk irritant in het openbaar :rofl:

Collega’s die om 0820 teveel praten

Mensen die heel aanwezig zijn. Trek ik erg slecht. Op voorhand al.

Twintigers of begin dertigers met flared broek, rommelknot en soja koffie
rozekoek1988 schreef:
23-02-2021 20:27
Ouders die luidruchtig tegen hun kroost praten. Of overdreven pedagogisch willen doen, maar wel zodat iedereen in de omgeving het hoort. Vind eigenlijk sowieso ouders met kinderen vaak vreselijk irritant in het openbaar :rofl:
Ik was ooit in een boekwinkel en er kwam een vader binnen met twee kinderen. Die man begint een heel pedagogisch verantwoord/intelligent gesprek met een van die twee, echt op zo'n luide toon dat iedereen van dat gesprek kon meegenieten. Zegt dat kind, na even moeilijk gekeken te hebben: "Pap, waar héb jij het eigenlijk over...?"
Alle reacties Link kopieren
mensen die het woord papadag bezigen
Alle reacties Link kopieren
Verse-munt-thee.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
23-02-2021 19:58
Mensen die het over de A C tion hebben en het een kei goeie grap vinden :facepalm:
Guilty!
En ook aan de Ik En Anderen :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven