Wat je niet hardop wil zeggen IX

27-04-2021 07:34 3827 berichten
Wat je niet hardop wil zeggen IX


Waar heb jij last van? Wat zou je iemand wel eens keihard willen zeggen, maar doe je niet om allerlei redenen? Welk ongenoegen wil je spuien, het kan hier. Uiteraard mag je elkaar ook ondersteunen in de vele ergernissen die er kunnen zijn in het leven. Kleine zaken of grote zaken, lucht hier je hart.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal van mijn overgangsklachten.
Een hele goede morgen gewenst en van harte. :-D
Burgers,

Bij deze wil ik iedereen die dit leest een fijn en gezellig Koningsfeest toewensen
Yeah! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
27-04-2021 10:21
Burgers,

Bij deze wil ik iedereen die dit leest een fijn en gezellig Koningsfeest toewensen
Yeah! :cheer2:

Heee pleps,
Een hele fijne toiletwerpdag toegewenst, eventueel afgewisseld met koekhappen hier en daar.
En ja, jullie Koning geniet hier ook van, echt waar.
babbeleo schreef:
27-04-2021 10:31
Heee pleps,
Een hele fijne toiletwerpdag toegewenst, eventueel afgewisseld met koekhappen hier en daar.
En ja, jullie Koning geniet hier ook van, echt waar.
Nâh, die loopt zich de gansche dag zorgen te maken wat ze nu weer zullen twitteren over zijn dochters en de kleding van zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
''Je douche is nog zo schoon, ik denk niet dat jij elke dag doucht''

En dat zijn dan je ouders...
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
27-04-2021 10:21
Burgers,

Bij deze wil ik iedereen die dit leest een fijn en gezellig Koningsfeest toewensen
Yeah! :cheer2:
Ik heb liever dat de milieudienst vandaag mijn grijze container komt legen!
:sigh:
Oooooohhhh, heerlijk! Ik heb helemaal niets te klagen vandaag. De rust op straat is weldadig, de zon schijnt uitbundig, Balin heeft alreeds me in de kuiten gebeten, dus da's ook achter de rug, de radio zingt zachtjes mooie melodieën de kamer in. Wat wil een mens nog meer...
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
27-04-2021 13:27
Oooooohhhh, heerlijk! Ik heb helemaal niets te klagen vandaag. De rust op straat is weldadig, de zon schijnt uitbundig, Balin heeft alreeds me in de kuiten gebeten, dus da's ook achter de rug, de radio zingt zachtjes mooie melodieën de kamer in. Wat wil een mens nog meer...
Nou ik had wel even over de koningsmarkt willen struinen, maar boek in de tuin is prima alternatief
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
27-04-2021 13:58
Nou ik had wel even over de koningsmarkt willen struinen, maar boek in de tuin is prima alternatief
En dan? Nog meer zooi verzamelen....Neh!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
27-04-2021 14:06
En dan? Nog meer zooi verzamelen....Neh!
Meestal kom ik met lege handen terug
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
27-04-2021 14:16
Meestal kom ik met lege handen terug


Ik ook, mij gaat het om het struinen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een dilemma. Ga ik vanmiddag sporten of blijf ik in de zon zitten?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
27-04-2021 13:58
Nou ik had wel even over de koningsmarkt willen struinen, maar boek in de tuin is prima alternatief
Ja wat mis ik dat! Ik ben dol op de vrijmarkt. :heart: En voor de verandering was het er prima weer voor geweest.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te spreken.
Kan iemand mij een vreselijk harde schop onder mijn kont geven zodat ik boodschappen ga doen? Echt zo eentje waarbij ik eventjes de grip op de vloer kwijtraak.
Alle reacties Link kopieren
Mag ook niks meer tegenwoordig :roll: , verkapte tvp :hyper:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo graag verhuizen, als we een prijs zouden winnen zou er een cartoonrook/-stofwolk achter ons getekend worden.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Uit pure verveling heb ik gegoogled op Annie Schilder.
Ze leeft nog.
Henk-en-Roelie schreef:
27-04-2021 21:44
Uit pure verveling heb ik gegoogled op Annie Schilder.
Ze leeft nog.
Dat heb ik nou altijd willen weten.

Dank!
Cateautje schreef:
27-04-2021 21:47
Dat heb ik nou altijd willen weten.

Dank!
Geen dank hoor, ik verleen graag nutteloze diensten.
Het flitste voor het googlen wel even door mijn hoofd dat ze misschien ten onder was gegaan aan de diëetpillen, toen zag ze eruit alsof ze zomaar doormidden kon breken. Weet jij dan nog?
Henk-en-Roelie schreef:
27-04-2021 21:48
Geen dank hoor, ik verleen graag nutteloze diensten.
Heeft Rutte al een leven of jij weet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven