“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zoveel vies vinden.
Vrouwen die een wcdeur openen met hun schoen. Of de hele wc bekleden en daarna de zooi maar laten liggen.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:09
Mensen die heel smaakvol eten.
Bourgondische eters.

Die kaak die heen en weer en op en neer gaat, dan wordt er ook nog ‘oh lekker’ bij gekeken en vaak ook heel gezellig over hóe lekker het eten is. Snap ik wel, maar ik vind het een vies gezicht.
In deze categorie; mensen die binnen vijf minuten hun bordje leeg hebben gebunkerd. Calm down, je eten gaat nergens heen. :'(
Alle reacties Link kopieren
Als ik iemand zie tandenstoken. Dat doe je gewoon niet aan tafel, vind ik. Die dingen staan er om mee te nemen en discreet op het toilet ofzo te gebruiken.


Tandenpoetsen terwijl je op de wc zit.


Vingers aflikken tijdens het eten, als er bijv een beetje jam ofzo aan blijft zitten bij het in stukjes snijden van een boterham voor een klein kind. Dat geluidje dat het maakt als de vinger de mond verlaat, jaiks. En daarna nog aan de boter en hagel zitten ermee aaaarrrggghhh gebruik een doekje!


Hard lachen (andere mensen die dat doen) vind ik mega irritant. Geen idee waarom, maar ik mag diegene op dat moment even helemaal niet.
Zo’n kwijlende hond als huisdier. Gatver.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-04-2021 21:22
En dan zet je ze in de vaatwasmachine en dan grijp je vol in de mayo!

Ik pakte eens een boodschappenkrat uit de bijkeuken en toen voelde ik ook zoiets goors. Was het een naaktslak. Krijg nog rillingen als ik er aan denk.
Omg flashbacks aan toen ik met mijn blote voet op een naaktslak stapte. Brrr. En het arme beestje.
Alle reacties Link kopieren
o ja, en als ik boodschappen ga doen en bij de karretjes sta - dan sla ik het karretje over waar iets in is achter gelaten. Als in een folder, bonnetje, zooi. Ik wil een lege kar en wil ook niet die zooi aanraken en zelf weggooien.
Oeh die was ik vergeten!

Vieze vaat in de vaatwasser en dat er dan nog wat bijmoet en heel erg proberen niets aan te raken...


https://youtu.be/x5HYy6n_RL4

:mrgreen: Ook veel herkenbaars!
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
29-04-2021 21:26
o ja, en als ik boodschappen ga doen en bij de karretjes sta - dan sla ik het karretje over waar iets in is achter gelaten. Als in een folder, bonnetje, zooi. Ik wil een lege kar en wil ook niet die zooi aanraken en zelf weggooien.
Haha soms kom ik nog weleens op inspiratie als ik een boodschappenlijstje zie liggen :proud:
Rauw vlees/vis aanraken met mijn blote handen. Dat glibberige gevoel vind ik vreselijk.
Kip snijd ik met mes en vork en voor gehaktballetjes trek ik handschoenen aan.
Echt niet dat ik ineens naar de wc ren met de kans op kots door m'n neus en over de vloer. Ik kots wel in de pan die ik naast me heb neergezet.
Alle reacties Link kopieren
Sonder schreef:
29-04-2021 21:28
Rauw vlees/vis aanraken met mijn blote handen. Dat glibberige gevoel vind ik vreselijk.
Kip snijd ik met mes en vork en voor gehaktballetjes trek ik handschoenen aan.
Je kan het veel gemakkelijker knippen.

Ik doe dat zelf niet, want ik kan er prima tegen, maar dat knippen is toch wel makkelijker dan mes en vork denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Het geluid van een nagelknipper. Kippenvel!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 02-07-2021 22:31
99.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sonder schreef:
29-04-2021 21:28
Rauw vlees/vis aanraken met mijn blote handen. Dat glibberige gevoel vind ik vreselijk.
Kip snijd ik met mes en vork en voor gehaktballetjes trek ik handschoenen aan.
Dit wilde ik typen. Ik snij geen rauwe kip. Ik laat het mijn man doen. Of als hij laat thuis is laat ik het bij de slager doen. Brrrr de horror!
Alle reacties Link kopieren
Ook vies; als je op een openbaar toilet komt en je ziet aan het wc papier dat het laatste velletje al is aangeraakt omdat het gefrommeld is ofzo.
In dezelfde categorie; de kamermeisjes die ze soms in een puntje opvouwen naar binnen.


Bij andere mensen thuis naar de wc en dan zo’n vies klam en vooral al gebruikt gastendoekje om je handen mee af te drogen en nergens verse te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Met natte haren gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
In de WC kotsen vond ik trouwens ideaal toen ik zwanger was. Ik was extreem misselijk, maar na een paar keer spugen 's ochtends knapte dat altijd op. Ik kan alleen niet 'uit mezelf' spugen. Kop in de pot en dan de gedachte dat ik IN de wc pot hing was al voldoende om over m'n nek te gaan. Voila! :cheer:
Lily77 schreef:
29-04-2021 21:23
Mensen die bij het nemen van een hap hun tong naar buiten doen, dus ipv de vork/lepel in de mond stoppen, eerst de tong eronder en dan pas naar binnen...weet niet of ik t helemaal duidelijk uitleg.
Dit!! Echt zo zo vreselijk blegh. Ik vind dat ook echt verschrikkelijk, brrrr
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
29-04-2021 21:30
Het geluid van een nagelknipper. Kippenvel!
Oeh ja! Wurg neigingen als mijn man zijn nagels knipt. Het huis is dan letterlijk te klein voor ons beiden dus óf hij doet t buiten (bij mooi weer) óf ik vlucht naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
29-04-2021 21:27
Oeh die was ik vergeten!

Vieze vaat in de vaatwasser en dat er dan nog wat bijmoet en heel erg proberen niets aan te raken...


https://youtu.be/x5HYy6n_RL4

:mrgreen: Ook veel herkenbaars!
Ja, die vieze man noemt wel wat staaltjes op.
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
29-04-2021 21:30
Het geluid van een nagelknipper. Kippenvel!
Vooral als je in de trein zit!
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
29-04-2021 21:26
Omg flashbacks aan toen ik met mijn blote voet op een naaktslak stapte. Brrr. En het arme beestje.
Zowel het boodschappenkrat als de naaktslak hebben het bij mij toen niet overleefd. :cencored:
Alle reacties Link kopieren
Volwassen mensen die slissen. Daar vind ik ook altijd wel wat van. Hoezo heb je nooit de moeite genomen voor fatsoenlijke logopedie dan?
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
29-04-2021 21:03
Mes aflikken. Ik zie dat wel eens bij first dates. Zou voor mij meteen einde date zijn.
Oh ja! Dit! Enorme afknapper. Goor en onopgevoed.
Am Yisrael Chai!
Westerpaviljoen schreef:
29-04-2021 21:03
Mannen op Viva forum
Dat vindt iedereen raar/vies/gek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven