“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Mensen die de emmer met vuil water na het schrobben van de vloer o.i.d. in de gootsteen van de keuken wegspoelen, gatver.

Ik realiseer me dat ik overkom als iemand met smetvrees, terwijl ik helemaal niet zo'n poetser ben eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Handen schudden
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
29-04-2021 21:33
Oh ja! Dit! Enorme afknapper. Goor en onopgevoed.
Ik vind het vooral eng.
Ik kreeg vroeger te horen dat dat niet mocht omdat je tong weleens kan doorsnijden en nu zie ik meteen zo’n bloederige lap tong als ik iemand zijn mes af zie likken.
Poke-girl schreef:
29-04-2021 21:30
Dit wilde ik typen. Ik snij geen rauwe kip. Ik laat het mijn man doen. Of als hij laat thuis is laat ik het bij de slager doen. Brrrr de horror!
Kipfilet snijd ik bevroren. Ideaal vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie regelmatig dat mensen hun gezicht af laten likken door een hond,, gatver je moest eens weten waar die tong nog meer komt,, brrrr
_melon schreef:
29-04-2021 21:29
Je kan het veel gemakkelijker knippen.

Ik doe dat zelf niet, want ik kan er prima tegen, maar dat knippen is toch wel makkelijker dan mes en vork denk ik?
Ik knip kip en draag dan een plastic zakje over de hand die de kip vasthoud. Zo hoef ik de kip niet aan te raken (want bacteriën) en is het in stukjes knippen zo gepiept.
VANTA schreef:
29-04-2021 21:28
Echt niet dat ik ineens naar de wc ren met de kans op kots door m'n neus en over de vloer. Ik kots wel in de pan die ik naast me heb neergezet.
Kotsen in een pan. Dat is echt goor.

Ik red de wc altijd.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 29-04-2021 21:38
4.36% gewijzigd
Draakje2018 schreef:
29-04-2021 21:36
Ik zie regelmatig dat mensen hun gezicht af laten likken door een hond,, gatver je moest eens weten waar die tong nog meer komt,, brrrr
Katten zijn net zo vies.
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
29-04-2021 21:03
Mes aflikken. Ik zie dat wel eens bij first dates. Zou voor mij meteen einde date zijn.
Dit, of een lepeltje van de jam of de nutella aflikken en dan weer in de pot terug willen zetten, brrrrrrrrrrrrrrrrr vreselijk :-)
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
29-04-2021 21:37
Kotsen in een pan. Dat is echt goor.
Ja in een pan is goor.

Ik heb een kotsbak;)
novaviva schreef:
29-04-2021 21:37
Kotsen in een pan. Dat is echt goor.
Het is niet de bedoeling dat je het erna wegslobbert.
Alle reacties Link kopieren
- Nagels vijlen. Daar word ik kotsmisselijk van.
- Smakgeluiden.
- Mensen die zo’n slijmerige hoest hebben en dan nog even heel hard proberen om dat slijm omhoog te krijgen. Het liefst draai ik iemand zijn nek dan om.
- Ik word eng van mensen die door hun mond ademen.
- Voeten en tenen.
PhiIae schreef:
29-04-2021 21:37
Katten zijn net zo vies.

Klopt, alleen hebben die minder de neiging je gezicht af te lebberen.
Alle reacties Link kopieren
Draakje2018 schreef:
29-04-2021 21:36
Ik zie regelmatig dat mensen hun gezicht af laten likken door een hond,, gatver je moest eens weten waar die tong nog meer komt,, brrrr
Oh dat vind ik ook zo smerig! Of mensen die hun huisdier mee in bed nemen.
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:37
Ja in een pan is goor.

Ik heb een kotsbak;)
Die ik heb ook. Een bak die alleen daarvoor gebruikt wordt en daarna veilig ver weg gestopt wordt :proud:
Joh, dit zijn toch allemaal dingen die iedereen vies vindt?

Ik vind het knappen van een Magnum vies, behalve als ik hem zelf eet. In de reclame is het zo'n versterkt geluid, ordinair en ik krijg er kippenvel van.
Mensen die rustig een kop koffie drinken op de plee morgens vroeg of erger nog er een boterham zitten te eten. :-|
-Gehakt kneden en ballen van draaien;
-De geur van knoflook aan je handen na het pellen;
-Teennagels in bed knippen;
-Etensresten met de afwasborstel in de vuilnisbak schuiven;
-Mensen die in het openbaar deo spuiten of hun haar kammen;
-Mensen die in de trein patat eten.
Alle reacties Link kopieren
Draakje2018 schreef:
29-04-2021 21:36
Ik zie regelmatig dat mensen hun gezicht af laten likken door een hond,, gatver je moest eens weten waar die tong nog meer komt,, brrrr
Oh ja, ik ga over mijn nek bij het idee! Zo smerig!
Am Yisrael Chai!
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:37
Ja in een pan is goor.

Ik heb een kotsbak;)
Dat vind ik eigenlijk ook goor. Ik kots alleen in de wc. Doorspoelen, tandenpoetsen en misschien ben ik er over 5 minuten weer, so be it. Maar steeds zo’n emmer kots legen. Nee.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 29-04-2021 21:42
0.33% gewijzigd
Het stemgeluid van mensen waaraan je hoort dat ze even hun keel moeten schrapen maar gewoon door blijven praten. Hoor ik regelmatig op de radio.

En ik maar hopen: schraap even je keel!

Het woord schrapen vind ik trouwens ook niet zo bedenk ik mij nu... :'-(
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 29-04-2021 21:43
1.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens handzeep in de verkeerde geur. Dan ruik ik de hele dag die vieze meur rond me.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
29-04-2021 21:05
Wat moet je dan aflikken
Jezus. Je bent van mijn lichting. ‘I’ll butter the toast if you lick the knife’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
29-04-2021 21:31
Oeh ja! Wurg neigingen als mijn man zijn nagels knipt. Het huis is dan letterlijk te klein voor ons beiden dus óf hij doet t buiten (bij mooi weer) óf ik vlucht naar buiten.
Hier precies zo. Mannen in huis worden naar buiten gestuurd. Gek genoeg kan ik wel tegen het geluid als ik bij mezelf mijn nagels knip
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
29-04-2021 21:40
Joh, dit zijn toch allemaal dingen die iedereen vies vindt?

Ik vind het knappen van een Magnum vies, behalve als ik hem zelf eet. In de reclame is het zo'n versterkt geluid, ordinair en ik krijg er kippenvel van.
Nee hoor, ik ken iemand die dagelijks haar gezicht laat likken door haar honden en katten. Hoe vaker hoe liever. En kusjes op de mond geeft :sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven