“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Mensen die expres koekjes kopen die niet lekker zijn, terwijl ze er wel geld voor hebben. Het leven is te kort voor Pally theebiscuit.
Alle reacties Link kopieren
Eentje van mij die nog niet genoemd is:

Andere mensen dan ikzelf of mijn kinderen die op mijn wc poepen. Zo ongelooflijk vies, dan sta ik echt half kokhalzend daarna de wc schoon te maken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
29-04-2021 21:45
Mensen die expres koekjes kopen die niet lekker zijn, terwijl ze er wel geld voor hebben. Het leven is te kort voor Pally theebiscuit.
Die zijn ideaal om te dopen.
Alle reacties Link kopieren
Op blote voeten lopen.
Gewrichten kraken/knakken. Kippenvel als ik dat zie/hoor bij anderen. Zelf doe ik het ook, dan heb ik nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Draakje2018 schreef:
29-04-2021 21:36
Ik zie regelmatig dat mensen hun gezicht af laten likken door een hond,, gatver je moest eens weten waar die tong nog meer komt,, brrrr
Dus dat of kusjes geven :sick:
Koffie vind ik ook niks
Relax we're all crazy, it's not a competition
fashionvictim schreef:
29-04-2021 21:46
Eentje van mij die nog niet genoemd is:

Andere mensen dan ikzelf of mijn kinderen die op mijn wc poepen. Zo ongelooflijk vies, dan sta ik echt half kokhalzend daarna de wc schoon te maken.

Volgens mij vindt bijna iedereen de poep, kots ed. van anderen dan zichzelf en hun kinderen goor. :biggrin:
Behalve misschien de mensen in de zorg (hulde!)
Alle reacties Link kopieren
Gewrichten (vingers) knakken
Koffie drinken
In de ochtend de wekker zetten om vroeg te gaan hardlopen
Iets eten dat klaargemaakt is door iemand die ik niet goed ken. (waarvan ik dus niet weet hoe schoon de keuken is, en hoe hygiënisch er wordt gewerkt) Traktaties van kinderen op school die home-made zijn, eet ik zelden echt op.

Het vaatdoekje van mijn schoonmoeder, de snoetjes van de kleinkinderen, de neuzen van haar schoenen, een vlekje op de keukenvloer en hup, zo terug op het aanrecht.
fashionvictim schreef:
29-04-2021 21:46
Eentje van mij die nog niet genoemd is:

Andere mensen dan ikzelf of mijn kinderen die op mijn wc poepen. Zo ongelooflijk vies, dan sta ik echt half kokhalzend daarna de wc schoon te maken.
Monteurs en zo gaan altijd bij mij omdat het schoon is. En alhoewel ik theoretisch begrijp dat iedereen moet poepen, ben ik daarna lang bezig met poetsen. Met verjaardagen vroeger deed ik dat ook altijd tussendoor.

Ook vies: andermans kind. Tenzij ik een kind heel lief vind, dat weet ik dan gelijk omdat snot en dat soort smerigheid me dan minder deert.
Alle reacties Link kopieren
Navels. Ik ga over m’n nek als ik navels zie, of iemand mijn navel aanraakt. Of er alleen maar naast wijst.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Andersom schreef:
29-04-2021 21:49
Iets eten dat klaargemaakt is door iemand die ik niet goed ken. (waarvan ik dus niet weet hoe schoon de keuken is, en hoe hygiënisch er wordt gewerkt) Traktaties van kinderen op school die home-made zijn, eet ik zelden echt op.

Het vaatdoekje van mijn schoonmoeder, de snoetjes van de kleinkinderen, de neuzen van haar schoenen, een vlekje op de keukenvloer en hup, zo terug op het aanrecht.
o_o yikes..
fashionvictim schreef:
29-04-2021 21:46
Eentje van mij die nog niet genoemd is:

Andere mensen dan ikzelf of mijn kinderen die op mijn wc poepen. Zo ongelooflijk vies, dan sta ik echt half kokhalzend daarna de wc schoon te maken.
Ooit een monteur over de vloer gehad die vroeg of hij even naar de wc mocht. Ik dacht om te plassen.
Kan het niet netter omschrijven dan dat die kerel zich helemaal heeft leeg gescheten op mijn wc en dat ik alle ramen moest open gooien omdat het hele appartement stonk :pukey:

Aanvulling: een paar dagen later kwam ik hem tegen in het dorp. Probeerde hij een flirterig gesprek met me aan te knopen. Hoezo schaamde hij zich niet?
anoniem_402748 wijzigde dit bericht op 29-04-2021 21:53
12.29% gewijzigd
S7rin schreef:
29-04-2021 21:50
Navels. Ik ga over m’n nek als ik navels zie, of iemand mijn navel aanraakt. Of er alleen maar naast wijst.
Mensen die nooit de navels schoonmaken...
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
29-04-2021 21:46
Eentje van mij die nog niet genoemd is:

Andere mensen dan ikzelf of mijn kinderen die op mijn wc poepen. Zo ongelooflijk vies, dan sta ik echt half kokhalzend daarna de wc schoon te maken.
Ja eens! Hier heeft eens een bejaarde (ik kende haar niet) aangebeld of ze even naar toilet mocht. Ik vond dat ik niet kon weigeren. Toen ze weg was wist ik waarom ze niet kon wachten tot thuis: mega diarree. Die geur was al te ranzig maar de viezigheid die ze zowel in als naast de pot achter had gelaten,was echt weerzinwekkend. Ik ben er zo lang zo vies van geweest. Een hele tijd alleen boven naar de wc geweest omdat ik onder niet kon ontspannen.
Bananen. Zijn stom. Als ze nog groen zijn en met hun schil kan ik het net aan, maar veel meer banaan wil ik niet zien.
Hetvrijewoord schreef:
29-04-2021 21:48
Volgens mij vindt bijna iedereen de poep, kots ed. van anderen dan zichzelf en hun kinderen goor. :biggrin:
Behalve misschien de mensen in de zorg (hulde!)
Volgens mij bedoelde ze het idee van een vreemde die op je wc heeft gekakt. Ook al is de wc netjes achtergelaten. Ik vind dat ook vies. Laatst rook ik ook dat een vriendin hier had zitten schijten. Dan ga ik ook meteen schoonmaken.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
29-04-2021 21:50
Monteurs en zo gaan altijd bij mij omdat het schoon is. En alhoewel ik theoretisch begrijp dat iedereen moet poepen, ben ik daarna lang bezig met poetsen. Met verjaardagen vroeger deed ik dat ook altijd tussendoor.

Ook vies: andermans kind. Tenzij ik een kind heel lief vind, dat weet ik dan gelijk omdat snot en dat soort smerigheid me dan minder deert.
Heel herkenbaar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
29-04-2021 21:51
Mensen die nooit de navels schoonmaken...
Kan ik dus idd niet. Soms verzamel ik al mijn moed en ga er met een doorweekt wattestaafje langs. Ik begin nu al te kokhalzen als ik dit schrijf...
s7rin wijzigde dit bericht op 29-04-2021 21:54
0.57% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Kleine vetzakjes.
cuculuscanorus schreef:
29-04-2021 21:52
Bananen. Zijn stom. Als ze nog groen zijn en met hun schil kan ik het net aan, maar veel meer banaan wil ik niet zien.
Bananen zijn echt afschuwelijk. Ik ga ook echt weg als er iemand in mijn buurt een banaan eet. De smaak, de geur en textuur, het is allemaal vreselijk. Maar ook te zien hoe iemand dat weeïge prakfruit eet is ondraaglijk.
Alle reacties Link kopieren
Vuurenvlam26 schreef:
29-04-2021 21:51
Ooit een monteur over de vloer gehad die vroeg of hij even naar de wc mocht. Ik dacht om te plassen.
Kan het niet netter omschrijven dan dat die kerel zich helemaal heeft leeg gescheten op mijn wc en dat ik alle ramen moest open gooien omdat het hele appartement stonk :pukey:
Getver!

Zwager heeft ‘iets’ aan zijn darmen en iedere keer dat hij over de vloer komt zorg ik dat ik van tevoren al een laag bleek in de wc heb gedaan. Zal allemaal wel met ‘taboe’ en ‘shaming’ maar ik vind het zo goor. Ik ‘kan’ zelf ook niet op een vreemde wc. Op vakantie stuur ik iedereen de deur uit op dag drie en ben ik gewapend met iedere verkrijgbare luchtverfrisser in de lokale supermarkt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Duimende kinderen vind ik ook vies om te zien.
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
29-04-2021 21:32
Volwassen mensen die slissen. Daar vind ik ook altijd wel wat van. Hoezo heb je nooit de moeite genomen voor fatsoenlijke logopedie dan?

Hier 28 jaar en ik slis, jaren op logopedie gezeten.. dus wat je hier zegt geldt natuurlijk niet voor iedere 'slisser' .
S7rin schreef:
29-04-2021 21:53
Kan ik dus idd niet. Soms verzamel ik al mijn moed en ga er met een doorweekt wattestaafje langs. Ik begin nu al te kokhalzen als ik dit schrijf...
:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven