“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
29-04-2021 21:11
Andermans voeten en dan vooral tenen...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand pedicure wil zijn. :O
Dit.. en oksels....
Ik heb echt een oksel fobie.
Vooral vrouwen die dan in de Zomer in een hempje naar kantoor komen.
Iiiekk doe gewoon iets aan met een mouwtje, qua warmte maakt dat kleine stukje extra stof ook niks uit.
Alle reacties Link kopieren
Met handen schudden heb ik geen problemen.

Wel met mensen die koste wat het kost je proberen aan te raken en klef te doen. Bijvoorbeeld als ze je wat aangeven nog even zoveel mogelijk proberen je over je handen te wrijven en zo. :sick:
Of je krijgt als je naast iemand zit en diegene praat tegen je met elke keer een "klap" op je bovenbeen. Hou je vieze tengels lekker bij je.


Met mensen die op mijn wc komen poepen heb ik 0,0 problemen, wel met mannen die niet gewoon in de wc pot kunnen pissen en het nodig vinden hun territorium in de hele wc-ruimte te moeten afbakenen. Gewoon ontzettend asociaal ook.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
13-05-2021 08:02
Dit.. en oksels....
Ik heb echt een oksel fobie.
Vooral vrouwen die dan in de Zomer in een hempje naar kantoor komen.
Iiiekk doe gewoon iets aan met een mouwtje, qua warmte maakt dat kleine stukje extra stof ook niks uit.
Oh ja gruwel, oksels.
yesss schreef:
13-05-2021 08:02
Dit.. en oksels....
Ik heb echt een oksel fobie.
Vooral vrouwen die dan in de Zomer in een hempje naar kantoor komen.
Iiiekk doe gewoon iets aan met een mouwtje, qua warmte maakt dat kleine stukje extra stof ook niks uit.
Dus omdat jij een oksel fobie hebt, moet iedereen zijn kleding daar maar op aanpassen?
Dat vind ik pas echt gek
zoiets is de echte horror dus?


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik gruwel niet van oksels, behaard of onbehaard. Maar vind ze ook niet zo interessant dat ik ze loop te showen of op de foto zet.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 10:09
zoiets is de echte horror dus?


Afbeelding
Mijn dochter heeft een nogal feministische antiman non-binaire vriendenkring waarin deze look gebruikelijk is. Verboden te scheren zeg maar :)
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
13-05-2021 08:02
Dit.. en oksels....
Ik heb echt een oksel fobie.
Vooral vrouwen die dan in de Zomer in een hempje naar kantoor komen.
Iiiekk doe gewoon iets aan met een mouwtje, qua warmte maakt dat kleine stukje extra stof ook niks uit.
Ik had eens een jurk aan met een nogal lage okseluitsnede en kwam thuis en dacht: eugh, ik moet echt onder de douche, ik stink! En toen kwam mijn dochter (3 toen), steekt haar hoofd in dat okselgat, snift, en roept: MAMA, je ruikt zo lekker!!!! En neemt nog een snuif.
Alle reacties Link kopieren
Blote schouders en oksels horen sowieso niet op kantoor, een man gaat ook niet in een hemd (dus geen overhemd maar kantoor. Korte mouwen prima. Oksels vind ik echt niet kunnen. Ook niet bij een informeel bedrijf. Dat doe je maar lekker in de tuin of naar het strand
Alle reacties Link kopieren
Maandverband. Zo verschrikkelijk goor. Gewoon bloed druipt door de toplaag maar soms lag je de glijden in de baarmoederslijmbrokken op je zwaardere dagen. Zum kotsen zo goor. Dat, en ik heb een eng scherpe neus. Ik ruik vrouwen die menstrueren en maandverband dragen. Al verschonen ze zich netjes en ruim op tijd.
BuzzieBee schreef:
13-05-2021 15:36
Maandverband. Zo verschrikkelijk goor. Gewoon bloed druipt door de toplaag maar soms lag je de glijden in de baarmoederslijmbrokken op je zwaardere dagen. Zum kotsen zo goor. Dat, en ik heb een eng scherpe neus. Ik ruik vrouwen die menstrueren en maandverband dragen. Al verschonen ze zich netjes en ruim op tijd.
Dit vind ik wel bijzonder, dan zal je in de zomer wel niet met het openbaarvervoer kunnen met al die zwetende mensen. Als je niet op kruishoogte staat bij een vrouw kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je zoiets kan ruiken door een broek heen.
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
13-05-2021 15:40
Dit vind ik wel bijzonder, dan zal je in de zomer wel niet met het openbaarvervoer kunnen met al die zwetende mensen. Als je niet op kruishoogte staat bij een vrouw kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je zoiets kan ruiken door een broek heen.
Ik heb ook een zeer goed ontwikkeld reukvermogen. Dat is niet altijd fijn. Mijn buurman heeft bijvoorbeeld een heel penetrante zweetlucht. Ik ruik hem als ik in de tuin ben en hij in zijn eigen tuin (3-5 meter). In de trein is dus zeker op warme middagen heel naar, en menstruatiegeur ruik je inderdaad als je naast iemand zit. Als ik maandverband draag, ruik ik mezelf ook. Gelukkig weet ik inmiddels dat 99% van de mensen dat dan niet ruikt.
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
13-05-2021 15:40
Dit vind ik wel bijzonder, dan zal je in de zomer wel niet met het openbaarvervoer kunnen met al die zwetende mensen. Als je niet op kruishoogte staat bij een vrouw kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je zoiets kan ruiken door een broek heen.
Ik weet ook niet hoe het kan, maar ik rook het al van jongs af aan bij mijn vriendinnetjes of zusjes. Ook van mezelf toen ik nog geen tampoms droeg. Het is een hele specifieke geur. Overigens niet als iemand tampons gebruikt. Alleen bij maandverband.. Ik heb geen hekel aan zweetlucht trouwens. Ben niet vies van geurtjes, die horen bij het leven en zijn doodnormaal. Ik ruik dingen gewoon. Ik weet dat er meer mensen zijn die het ruiken trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Voeten vind ik ook erg vies. Voetmasseurs, pedicures, ik kan me het zó niet voorstellen. Bah..

Spugen in de wc vind ik nooit zo vies eigenlijk. Behalve bij buikgriep, dan knalt het aan twee kanten. Dan gebruik ik toch liever een emmer. In geval van ziekte hier thuis, dan wordt er een wc gereserveerd voor de zieke. Pak schoonmaakdoekjes en bij en niks aan de hand.

Slakken vind ik ook heel vies. Nu met het vochtige weer zitten er in de buurt heel veel slakken. Bij het avondrondje is het echt een loterij om ze te ontwijken. Dat lukt helaas niet altijd. Ik wordt echt gek van dat geluid en moet er echt van kokhalzen.
Lach hard, duik diep, kom terug..
happyface97 schreef:
13-05-2021 15:40
Dit vind ik wel bijzonder, dan zal je in de zomer wel niet met het openbaarvervoer kunnen met al die zwetende mensen. Als je niet op kruishoogte staat bij een vrouw kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je zoiets kan ruiken door een broek heen.
Menstruatiebloed heeft best een sterke geur hoor, kan ook altijd raden wanneer vrouwen in mijn omgeving ongesteld zijn, bij de meeste vrouwen niet direct een vieze lucht vind ik zelf, maar het hangt wel om de persoon heen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Mensen in films inderdaad die de wc-pot aanraken bij het kotsen. Ik zou dat dus echt nooit doen, hoe ziek ik ook ben. Ik raak überhaupt geen wc's aan. Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk voor die acteurs/actrices die dus die scene zo moeten filmen. Ik zou dat nooit doen, gelukkig ben ik dan ook geen actrice. Maar ik zou dit dus ook niet onder iets 'normaals' scharen, want ik vind de wc aanraken helemaal niet normaal.

Wat denk ik wel onder normaal wordt geschaard, maar wat ik smerig vind:
Mensen die met schoenen aan binnen lopen.

Bezoek in mijn huis (ik nodig eigenlijk nooit mensen uit daarom).

Gemeenschappelijke toetsenborden op mijn werk (mijn werk is van laptops overgegaan op vaste computers........).

Mensen die hun handen niet wassen voor ze gaan eten.

Je gezicht laten aflikken door een dier.

Eten van andermans eten. (en dat mensen dan ook nog beledigd zijn als ze vragen of ze een hapje mogen en je nee zegt).

Drie kussen moeten geven met mensen. (hoop dat dat wegblijft na corona).

- en nog veeeel meer.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CleopatraVII schreef:
13-05-2021 16:28

Je gezicht laten aflikken door een dier.


Dat zou pas vies zijn als ze daar ook hun geslachtdelen en anus mee reinigen of poep eten. Ik ben opgegroeid met " een hondentong is het schoonste wat er is ".
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 17:58
Dat zou pas vies zijn als ze daar ook hun geslachtdelen en anus mee reinigen of poep eten. Ik ben opgegroeid met " een hondentong is het schoonste wat er is ".
Je weet dat honden dol zijn op het leeg eten van kattenbakken?
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 17:58
Dat zou pas vies zijn als ze daar ook hun geslachtdelen en anus mee reinigen of poep eten. Ik ben opgegroeid met " een hondentong is het schoonste wat er is ".
Ze konden jou dus van alles wijsmaken.
Lady*Voldemort schreef:
13-05-2021 18:02
Je weet dat honden dol zijn op het leeg eten van kattenbakken?

Ik weet wel dat sommige honden dol zijn op poep. Af en toe na een festival in een park eten ze soms een mensendrol en dan worden die honden ziek omdat daar nog drugs in zit.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 13-05-2021 18:10
0.16% gewijzigd
safrat schreef:
13-05-2021 18:06
Ze konden jou dus van alles wijsmaken.


Volgens mij nog steeds wel.
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 18:08
Ik weet wel dat sommige honden dol zijn op poep. Af en toe na een festival in een park eten ze soms een mensendrol en dan worden die honden ziek omdat daar nog drugs in zit.
Lekker schoon dus wel, zo'n hondentong.
Lady*Voldemort schreef:
13-05-2021 18:11
Lekker schoon dus wel, zo'n hondentong.


Wat ze zeggen ja. Ik loop natuurlijk maar een beetje te dollen voor de duidelijkheid. Moet wel zeggen dat ik er niet wakker van lig als een hond aan me likt. Als je een bal van een hond pakt is die soms ook helemaal zeiknat.
Alle reacties Link kopieren
BuzzieBee schreef:
13-05-2021 15:36
Maandverband. Zo verschrikkelijk goor. Gewoon bloed druipt door de toplaag maar soms lag je de glijden in de baarmoederslijmbrokken op je zwaardere dagen. Zum kotsen zo goor. Dat, en ik heb een eng scherpe neus. Ik ruik vrouwen die menstrueren en maandverband dragen. Al verschonen ze zich netjes en ruim op tijd.
Mijn ex zei dit ook te kunnen. Hij vond het een "rotte slootlucht". Hij zei het bij mij niet te ruiken, ondanks dat ik maandverband gebruik. Hekel aan tampons. Maar bij zijn moeder en een toenmalige collega van ons blijkbaar wel.
Wat betreft menstruatiegeur, een vriend van me vertelde me dat hij zijn hele jeugd merkte dat zijn moeder af en toe raar rook. Op een gegeven moment roken ook zijn zussen zo nu en dan raar. Pas toen hij ouder was legde hij de link.

Ik ruik het soms, bijvoorbeeld in het OV, als je zit en iemand staat naast je, of op kantoor, als iemand staande met je meekijkt, terwijl je zelf zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven