Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 09:11
Zeker doen! Houd je er rekening mee als je de natuur in gaat? Broek in je sokken en controleren als je thuis bent? Ze zijn wel goed in verstoppen, ik heb er ook één gehad en die zat goed verstopt.
Ja, normaal wel, maar ik dacht dat ze nog niet actief zouden zijn omdat het snachts nog zo koud is. Maar dat klopt niet, blijkt.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 09:15
Dat wilde ik nog zeggen. Dan ben je inderdaad aardig veilig als je verder geen rare dingen doet onderweg naar het toilet.
Luiers.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
dit bizarre topic al gevonden?: seks/wat-moet-ik-nu/list_messages/477078
lilalinda schreef:
02-05-2021 13:02
dit bizarre topic al gevonden?: seks/wat-moet-ik-nu/list_messages/477078


Ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken. Een man die spoort doet dit natuurlijk niet, ik stel me daar ook een type bij voor eigenlijk. Zou dit dan de eerste keer zijn dat ze merkt dat hij dit soort trekjes heeft? Ik zou het niet pikken als ik haar was. Eigenlijk is het verkrachting, maar zo hoog zou ik het niet opspelen. Maar als ik eerlijk ben kan ik me vooral niet voorstellen dat dit mijn partner zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 13:17
Ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken. Een man die spoort doet dit natuurlijk niet, ik stel me daar ook een type bij voor eigenlijk. Zou dit dan de eerste keer zijn dat ze merkt dat hij dit soort trekjes heeft? Ik zou het niet pikken als ik haar was. Eigenlijk is het verkrachting, maar zo hoog zou ik het niet opspelen. Maar als ik eerlijk ben kan ik me vooral niet voorstellen dat dit mijn partner zou kunnen zijn.
Hij was natuurlijk flink beneveld.
Alles komt goed, alleen de rest niet
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 13:17
Ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken. Een man die spoort doet dit natuurlijk niet, ik stel me daar ook een type bij voor eigenlijk. Zou dit dan de eerste keer zijn dat ze merkt dat hij dit soort trekjes heeft? Ik zou het niet pikken als ik haar was. Eigenlijk is het verkrachting, maar zo hoog zou ik het niet opspelen. Maar als ik eerlijk ben kan ik me vooral niet voorstellen dat dit mijn partner zou kunnen zijn.
Nagenoeg iedereen is toch wel eens aan de ander gaan zooien terwijl-ie nog sliep?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-05-2021 13:02
dit bizarre topic al gevonden?: seks/wat-moet-ik-nu/list_messages/477078
Ongelooflijk.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
02-05-2021 13:23
Nagenoeg iedereen is toch wel eens aan de ander gaan zooien terwijl-ie nog sliep?
Nope. Ik zou me echt rot schrikken, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-05-2021 13:24
Nope. Ik zou me echt rot schrikken, denk ik.
Bij penetratie wel, maar wat gefoezel enzo niet.
LīlyRose schreef:
02-05-2021 13:28
Bij penetratie wel, maar wat gefoezel enzo niet.
Ja precies. Ik vind het wel lekker om wakker gefoezeld te worden. Wakker worden met een woest pompende kerel op me lijkt me dan weer minder leuk maar zulke kerels heb ik gelukkig nooit getroffen.
LīlyRose schreef:
02-05-2021 13:28
Bij penetratie wel, maar wat gefoezel enzo niet.
Dit. Ik vind de reacties daar behoorlijk hysterisch.
Star3 schreef:
02-05-2021 13:42
Dit. Ik vind de reacties daar behoorlijk hysterisch.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
02-05-2021 13:42
Dit. Ik vind de reacties daar behoorlijk hysterisch.
ik vind vooral het:
als je niet nat wordt, kan hij niet in je, Dus wil je het zelf
vrij bizar
Daar word ik echt verdrietig van
LīlyRose schreef:
02-05-2021 13:23
Nagenoeg iedereen is toch wel eens aan de ander gaan zooien terwijl-ie nog sliep?

Misschien een beetje strelen als iemand bijna wakker wordt, maar niet met mijn hoofd tussen haar benen zonder dat ik vooraf zou weten hoe ze hier over denkt. Als ze zich slapend houdt kruipt hij op haar. Ik vind dat raar. Ik volg dat topic niet verder, maar ik zie het wel meer als een incident dan een halszaak.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
02-05-2021 13:23
Nagenoeg iedereen is toch wel eens aan de ander gaan zooien terwijl-ie nog sliep?
aan iemand zitten, hopen dat hij/zij wakker wordt, tja dat kan
Maar doorgaan terwijl de ander slaapt, vind ik echt een no-go
Je moet van me afblijven als ik slaap. En als je dat niet doet kan je vertrekken.

Nee, niet iedereen zit aan een ander in de slaap. Echt wtf.
Maar goed, ik heb niet voor niets de sekspijler geblokkeerd. Vind vaak net zo debiel als de coronapijler.
lilalinda schreef:
02-05-2021 14:04
aan iemand zitten, hopen dat hij/zij wakker wordt, tja dat kan
Maar doorgaan terwijl de ander slaapt, vind ik echt een no-go
Precies wat ik er ook van vind.
Ik denk dat iemand die dat doet vooral met zichzelf bezig is als het om seks gaat of is dat een rare gedachte?
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:05
Ik denk dat iemand die dat doet vooral met zichzelf bezig is als het om seks gaat of is dat een rare gedachte?
Nee.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:05
Ik denk dat iemand die dat doet vooral met zichzelf bezig is als het om seks gaat of is dat een rare gedachte?
Absoluut niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:05
Ik denk dat iemand die dat doet vooral met zichzelf bezig is als het om seks gaat of is dat een rare gedachte?
Nee.
Ik snap wel als je geil bent en wat gaat strelen in de hoop dat de ander wakker wordt en ook zin in seks heeft. Maar dit verhaal gaat een aantal stappen verder.
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
02-05-2021 14:10
Nee.
Ik snap wel als je geil bent en wat gaat strelen in de hoop dat de ander wakker wordt en ook zin in seks heeft. Maar dit verhaal gaat een aantal stappen verder.
Vergeet ook niet de benevelde toestand, waarschijnlijk doen ze het niet nuchter. Wat geen excuus is.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
02-05-2021 14:12
Vergeet ook niet de benevelde toestand, waarschijnlijk doen ze het niet nuchter. Wat geen excuus is.
Ben benieuwd of deze man zelf tot dat inzicht komt, en minder gaat drinken
Dwaler schreef:
02-05-2021 14:10
Nee.
Ik snap wel als je geil bent en wat gaat strelen in de hoop dat de ander wakker wordt en ook zin in seks heeft. Maar dit verhaal gaat een aantal stappen verder.
Meh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven