Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
04-05-2021 22:59
Morgenochtend twee prikken: eerst mijn 4G-chip laten verwijderen, dan de 5G-chip laten inspuiten. :jump:
Kan je ze niet allebei houden, dan heb je 9G.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2021 18:03
Ik heb wel eens een kopspeld in zo'n pijltje gestoken als ik iemand echt heel erg vervelend vond.

Mijn vader leerde mij pijltjes rollen en vertelde dat hij dat vroeger ook deed. En dat ik dat niet mocht doen. Ik was een braaf kind (ben eigenlijk nog steeds heel braaf)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
04-05-2021 23:32
Kan je ze niet allebei houden, dan heb je 9G.
Nee, dat is gebeurd bij al die gevaccineerden die nu massaal in de ziekenhuizen liggen.
Die chippies zijn niet compatible.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
05-05-2021 00:52
Nee, dat is gebeurd bij al die gevaccineerden die nu massaal in de ziekenhuizen liggen.
Die chippies zijn niet compatible.
Dan is het wel verstandig om die 4G er uit te halen.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-05-2021 00:52
Nee, dat is gebeurd bij al die gevaccineerden die nu massaal in de ziekenhuizen liggen.
Die chippies zijn niet compatible.

Oh, ik dacht dat van de 9G de omgeving ziek werd?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
05-05-2021 11:40
Oh, ik dacht dat van de 9G de omgeving ziek werd?
Ow, kan ook. Whatever, ik heb mijn 5G chippie en hij werkt: alle deuren gingen automatisch voor me open.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
14 mei en 18 juni word ik geprikt met Pfizer 👍🏻😀
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
05-05-2021 14:07
14 mei en 18 juni word ik geprikt met Pfizer 👍🏻😀
fijn Yas!
Alle reacties Link kopieren
Jonkies die een griepprik krijgen, krijgen vanaf morgen een oproep. Ik ga onder de brievenbus liggen wachten!
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-05-2021 12:21
Ow, kan ook. Whatever, ik heb mijn 5G chippie en hij werkt: alle deuren gingen automatisch voor me open.
hmmm, bij de chinees zeker?!
Solomio schreef:
05-05-2021 12:21
Ow, kan ook. Whatever, ik heb mijn 5G chippie en hij werkt: alle deuren gingen automatisch voor me open.

Bij mij gaat in elke winkel het alarm af. Alsof ik iets heb gestolen.
Ik wil ook jouw chip in mijn arm.

Werkt ie ook om de garagedeur te openen?
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
05-05-2021 14:30
fijn Yas!
Jaaaaa!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Minto schreef:
05-05-2021 14:36
Bij mij gaat in elke winkel het alarm af. Alsof ik iets heb gestolen.
Ik wil ook jouw chip in mijn arm.

Werkt ie ook om de garagedeur te openen?


Een dingetje in je kleding denk ik. Ik koop van die basic T-shirts altijd goedkoop en veel en daar ken ik het van. Je voelt het aan het label als het goed is. Schaar en klaar!
lilalinda schreef:
05-05-2021 14:31
Jonkies die een griepprik krijgen, krijgen vanaf morgen een oproep. Ik ga onder de brievenbus liggen wachten!

Ik vraag niks natuurlijk. Ik zie het wel, volgens de dokter ben ik tot juli veilig.
yasmijn schreef:
05-05-2021 14:39
Jaaaaa!

Mooi, Yas! :cheer2:
In_Tenebris schreef:
05-05-2021 14:43
Een dingetje in je kleding denk ik. Ik koop van die basic T-shirts altijd goedkoop en veel en daar ken ik het van. Je voelt het aan het label als het goed is. Schaar en klaar!

Ik ken het als wraakactie. Maar misschien is dat wel een broodje aap-verhaal (urban legend), want het is altijd een collega van een nicht van de buurvrouw die het heeft gedaan bij een ander.
Twee vriendinnen. Knallende ruzie. Vriendin 1 heeft vriendin 2 financieel een poot uitgedraaid of vriendje afgepikt of rare foto op Facebook gepost ofzo.
Vriendin 2 stopt een antidiefstalclip in de voering van de handtas van vriendin 1. Waarna vriendin 1 in elke winkel het alarm laat afgaan.

Dit verhaal is nog enigszins geloofwaardig.
Het verhaal van de garnalen in de gordijnvoering gelooft natuurlijk niemand. Hoewel, mijn moeder geloofde het verhaal van de opgestuurde vlieg. (AIDS na een vakantieliefde.)
Minto schreef:
05-05-2021 15:05
Ik ken het als wraakactie. Maar misschien is dat wel een broodje aap-verhaal (urban legend), want het is altijd een collega van een nicht van de buurvrouw die het heeft gedaan bij een ander.
Twee vriendinnen. Knallende ruzie. Vriendin 1 heeft vriendin 2 financieel een poot uitgedraaid of vriendje afgepikt of rare foto op Facebook gepost ofzo.
Vriendin 2 stopt een antidiefstalclip in de voering van de handtas van vriendin 1. Waarna vriendin 1 in elke winkel het alarm laat afgaan.

Dit verhaal is nog enigszins geloofwaardig.
Het verhaal van de garnalen in de gordijnvoering gelooft natuurlijk niemand. Hoewel, mijn moeder geloofde het verhaal van de opgestuurde vlieg. (AIDS na een vakantieliefde.)

Dat is vrijwel zeker een broodje aap. Ik vertrek geen spier als er een alarm afgaat omdat ik niet steel. Degene die dit vertelt als eng verhaal vindt dit dus iets om te vrezen. Afgelopen zomer veel gehad met shirtjes van de Action. Prijs/ kwaliteit boven verwachting voor 3 euro. Ze blijven ook mooi! Ik vergat bijna iedere dag het labeltje eruit te knippen. Ik vind dan wel na een paar keer dat ik morgen echt er aan moet denken.
Aids na een vakantieliefde was inderdaad een klassieker. Bij mij was dat meisje iemand uit mijn woonplaats en toen kwam het wel heel dichtbij natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Twee maanden nadat ik een plaat in mijn arm had gekregen omdat ik 'm in drieën had gebroken, gingen we op vakantie naar Amerika. Vond ik toch wel ff spannend om door die controle poortjes te gaan :$
Maar er gebeurde niks en ik mocht gewoon doorlopen.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-05-2021 14:31
hmmm, bij de chinees zeker?!
Parkeergarage.
Toen we eruit liepen was er een 'gewone' deur naar het trappenhuis, met een deurknop en toen ik die deurknop wilde pakken ging die deur vanzelf open.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat snel... Weer een nieuwe napraatmetgeklets
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Moest vanochtend nog aan je denken, oudebaas :redrose: Hoe gaat het met je?
Solomio schreef:
04-05-2021 22:59
Morgenochtend twee prikken: eerst mijn 4G-chip laten verwijderen, dan de 5G-chip laten inspuiten. :jump:
En heb je na je tweede vaccinatie dan 10G? Lijkt me cewl.
Pizza ipv sushi :yes:
Alle reacties Link kopieren
Colori-del-Mare schreef:
05-05-2021 20:32
Moest vanochtend nog aan je denken, oudebaas :redrose: Hoe gaat het met je?
Ik dacht ook weer aan jullie :high5:


Ik voel me wel redelijk. Gisteren mijn vierde shot immuno gehad. Over twee weken een controlescan om te kijken of het wat doet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven