Wie bepaald vervangend product Jumbo?

04-05-2021 11:30 55 berichten
Wanneer je boodschappen online besteld zijn helaas sommige dingen niet leverbaar. Ze geven dan een vervangend product. Soms vind ik de keuze van de vervangende producten nogal vreemd. Zo vreemd dat ik me afvraag wie dat bepaald? Zijn dat de mensen die inpakken zelf?

Bijvoorbeeld, ik bestel biologische knoflook, niet voorradig dus het vervangende product is een zakje uien. Dat is toch raar? Doe dan de gewone niet biologische knoflook, maar uien?

Ik bestel een rol biscuitjes. Is er niet, wat krijg ik ter vervanging? Pimmetjes, cakejes met chocola en een laag mierzoete sinaasappelsmurrie. Ook dat lijkt in de verste verte niet op elkaar.

Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel bij de Coop en daar kun je bij je bestelling aanvinken dat je geen vervangende producten wilt.
"Boring conversation anyway"
lilalinda schreef:
04-05-2021 12:47
Onze plaatselijke Spar belt van te voren om te overleggen.

Maar ik bestel liever bij AH heb nog niet vaak gehad dat ik een product niet kreeg
Het zal dan regionaal zijn want bij de AH ontbraken er wekelijks gemiddeld drie producten die niet op voorraad waren, en geen optie om wat anders te bestellen.

Daarna een keer of tien bij de jumbo besteld. Daar was bijna altijd alles op voorraad en anders kreeg je een mail. Een keer gehad dat ik dezelfde dag een mail had dat er een vervangend product in zat, inderdaad iets waarvan je denkt, hoe komen ze dáárop.
Vervelender vond ik dat bij de jumbo meermaals gewoon boodschappen er niet bijzaten maar ze werden wel in rekening gebracht.

Toen ik na drie keer een heel krat boodschappen miste was ik er klaar mee, omdat ik meestal voor 150 euro of meer bestel had ik dat niet meteen door.

Ik ga nu weer gewoon naar de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Slordig zeg. Ik bestel altijd bij Picnic en heb pas iets van 2 of 3x gehad dat er iets niet was, in die 3 jaar ofzo dat ik er bestel. En dan kreeg ik het geld terug en een gratis vervangend product, gewoon ongevraagd. 1x had ik het verkeerde pakje kaas gekregen (ander merk, duurder maar er zat minder gram in), toen kreeg ik ook gewoon mijn geld terug en mocht ik het pakje kaas houden.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
04-05-2021 12:26
Ik bestel ook bij de Plus, maar ze bellen zelden en als ze iets hebben vervangen zeggen ze dat ook niet aan de deur. Ik heb nu altijd de optie vervangend product uitstaan, maar dan krijg ik alsnog vervangende producten die soms totaal iets anders zijn. Moet ik weer de winkel bellen :furious:
Oh dat is irritant inderdaad, zal vast ook per filiaal verschillen dan denk ik
Alle reacties Link kopieren
Huh wat raar..ik bestel regelmatig bij Jumbo maar als iets niet te leveren en/of op voorraad is krijg ik daar mail van en hoef deze dan ook niet af te rekenen.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven