VIVA en het VIVA Forum stoppen

16-06-2021 16:01 1893 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Het openen van dit topic is niet gemakkelijk. Bij dezen willen we jullie namelijk meedelen dat VIVA en het VIVA Forum gaan stoppen. Eind juli valt de laatste VIVA op de mat bij de abonnees en worden ook VIVAMama, VIVA.nl en VIVA Forum stopgezet.

VIVA is al bijna 50 jaar hét tijdschrift voor jonge vrouwen. Het magazine dat taboes bespreekbaar maakt, glazen plafonds wil doorbreken, inspirerende interviews brengt en bekend is van de rubriek Anybody waarin vrouwen zich letterlijk bloot geven. Sinds 1999 heeft VIVA ook een eigen forum waar vrouwen elkaar kunnen vinden om van gedachten te wisselen, elkaar te inspireren en te steunen in moeilijke tijden. Maar helaas zagen we de laatste jaren een sterke daling in het aantal gebruikers op het VIVA Forum en in de abonnementen op VIVA, waardoor het stopzetten van VIVA onvermijdelijk werd.

We begrijpen dat dit nieuws impact heeft. Het VIVA Forum is een ontmoetingsplek, dat rijk is aan zoveel bijzondere topics. Er zijn vriendschappen gesloten en relaties opgebloeid. Er zijn talloze grappige, ontroerende, emotionele, liefdevolle en pittige gesprekken en discussies gevoerd. Jullie, de VIVA forummers boden elkaar op welk tijdstip dan ook praktische tips, steun of een luisterend oor aan ieder die dat nodig had, en hebben lief en leed met elkaar gedeeld.

Wat betekent dit nieuws voor jou als forumgebruiker? Tot en met 2 augustus kun je nog gebruikmaken van het VIVA Forum zoals je gewend bent. Daarna wordt de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken. Nadat het VIVA Forum is opgeheven zullen alle accounts, accountgegevens, topics en reacties worden verwijderd.

We begrijpen dat jullie het platform daarna enorm zullen missen. We willen je bedanken voor je bijdrage op het forum, dankzij jullie is het een bijzondere ontmoetingsplek geweest.

Vriendelijke groet,

Debby Gerritsen (hoofdredacteur), Community Manager en Moderators VIVA
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2021 18:41
Reden: jaartal aangepast
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:-o
Nee heb je, ja kun je krijgen
o_o
Alle reacties Link kopieren
wattuh?
Stomme 1 april grap.
Alle reacties Link kopieren
nou ja :-?
The mind, once stretched by a new idea, never returns to its original dimensions
Jezus
Alle reacties Link kopieren
:O
Alle reacties Link kopieren
:woa:
Alle reacties Link kopieren
:-o
Op díé fiets!
Ik hoop dat het fake is
Alle reacties Link kopieren
einde van een tijdperk
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Moet ik na 13 jaar een echt leven gaan beginnen?
Led-lampje schreef:
16-06-2021 16:05
Ik hoop dat het fake is

Ik ook maar ben bang van niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat.....???

Waar moeten we nu met zijn allen heen dan?
Ik kom hier meer dan de helft van mijn leven, ik kan het me niet voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Huh?
:woa:
Alle reacties Link kopieren
Ach ja. Next!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor de medewerkers, sterkte. En raar idee. Mijn moeder las de Viva vroeger al.
Forum, ach. Ik zat er toch teveel tijd op.
Alle reacties Link kopieren
😭😭😭😭
WAT? 1 April is al 2,5 maand voorbij hoor!
Wat jammer!!
Zo dan.
Ik dacht dat het viva forum bijna de grootste van Nederland was?
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
16-06-2021 16:07
Wat.....???

Waar moeten we nu met zijn allen heen dan?
We hebben anderhalve maand om integraal te verkassen dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven