Heb jij weleens een ban gehad?

18-06-2021 14:18 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat het hoort bij het ophalen van herinneringen :)

Heb jij weleens een ban gehad?

Totaal aantal stemmen: 179

Nooit (37%)
Een waarschuwing (30%)
24/48 uurs ban (16%)
Week ban (7%)
Maand ban (4%)
Perma ban (4%)
Topic ban (1%)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Je mag tot zeven opties selecteren, maar de optie nooit is natuurlijk wel tegenstrijdig met alle andere.
Alle reacties Link kopieren
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 14:21
Je mag tot zeven opties selecteren, maar de optie nooit is natuurlijk wel tegenstrijdig met alle andere.

Je hebt gelijk, het hadden er 6 moeten zijn. Maargoed
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Onder geen van mijn 3 accounts :mrgreen:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Ik overigens nooit in de ik weet niet hoeveel jaar ik hier zit.
Goden wat ben ik braaf :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
1 x een waarschuwing. Verder niets.
Alle reacties Link kopieren
Jep. Ban gehad omdat ik met Floor aan het rellen was.
Alle reacties Link kopieren
Een waarschuwing.
...
Heel af en toe een ban soms ook weer ingetrokken nooit een perma.
En dat al 12/13 jaar
(poeh he gelukkig hoef ik dan ook niet te verhuizen voor nieuw ip :proud: )
Alle reacties Link kopieren
2x waarschuwing.

1x voor quoten van OP (ik had de regels niet goed gelezen)
1x voor het zeggen dat de TO een trol was. Wat achteraf dus ook zo bleek te zijn maar dat 'WiStEn' we op het moment van mij post naar TO nog niet dus bleef de waarschuwing staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik een keer 24 uur, voor Victim-blaming, omdat ik uitlegde, dat ik mijn dochters aan de ene kant meegeef dat iedereen van ze af moet blijven, en aan de andere kant toch ook waakzaamheid meegeef
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
18-06-2021 14:25
1 x een waarschuwing. Verder niets.
Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
paar keer 24 uur
Pas nog een weekban omdat ik een zaak van 2 kanten bekeek en dat was blijkbaar victimblaming.
lollypopje schreef:
18-06-2021 14:25
Ik overigens nooit in de ik weet niet hoeveel jaar ik hier zit.
Goden wat ben ik braaf :P
Op dit profiel zit je sinds 2012 hier.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij 1 keer vanwege trollhunten, 24 uur denk ik. Ik was nogal verbaasd, want het was niet de eerste en ook niet de laatste keer dat ik zoiets opschreef, maar wel de enige keer dat er een sanctie volgde. Ik vond dat beleid nogal willekeurig.
Alle reacties Link kopieren
Alleen een waarschuwing. Ik noemde iemand walgelijk en zei dat ik medelijden had met haar al dan niet bestaande kinderen.
Ik 1 x een waarschuwing. Maar aangezien ik diverse Juuns ken / kon, kan ik ze niet serieus nemen. M.i. is het hele modereren hier een wassen neus en alleen bedoeld om de ego's van enkele huismutsen op te vijzelen in de zin van "eindelijk ook eens iets te zeggen". :P
Dat is voor mij dan ook 1 van de voorwaarden mocht ik mee verhuizen naar een ander forum: moderators die wel verstand van zaken hebben en weten hoe ze de boel moeten runnen.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een 24 uur ban. 'We' hadden ruzie met de modjes en er werd gewaarschuwd dat er bannen uitgedeeld zouden gaan worden als we niet stopten. En ik stopte niet...
Heb werkelijk geen idee meer waar het over ging.
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
18-06-2021 14:28
Op dit profiel zit je sinds 2012 hier.
Klopt, maar dit is mijn derde.

Ik weet dat ik al sinds mijn tienertijd actief was als Varuca, maar weet niet precies wanneer ik daarmee ook hier actief werd. Daarna kort nog een andere en toen Lollypopje.

Maar onder alle drie, voor zover ik daar actieve herinneringen aan heb :P , geen ban.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vivapimpelmees schreef:
18-06-2021 14:34
Ooit een 24 uur ban. 'We' hadden ruzie met de modjes en er werd gewaarschuwd dat er bannen uitgedeeld zouden gaan worden als we niet stopten. En ik stopte niet...
Heb werkelijk geen idee meer waar het over ging.

Pimpel, even hier voordat ik je nergens meer tegen kom: ik lees/las je graag :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
18-06-2021 14:34
Ik 1 x een waarschuwing. Maar aangezien ik diverse Juuns ken / kon, kan ik ze niet serieus nemen. M.i. is het hele modereren hier een wassen neus en alleen bedoeld om de ego's van enkele huismutsen op te vijzelen in de zin van "eindelijk ook eens iets te zeggen". :P
Dat is voor mij dan ook 1 van de voorwaarden mocht ik mee verhuizen naar een ander forum: moderators die wel verstand van zaken hebben en weten hoe ze de boel moeten runnen.
Ik zeg ook nergens dat de waarschuwing of ban ook terecht zou moeten zijn :P

Ik weet ook eigenlijk zeker dat het meer geluk is dan braafheid (wat ik wel ben natuurlijk 😇) is dat ik nooit een waarschuwing heb gehad :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
18-06-2021 14:34
Ooit een 24 uur ban. 'We' hadden ruzie met de modjes en er werd gewaarschuwd dat er bannen uitgedeeld zouden gaan worden als we niet stopten. En ik stopte niet...
Heb werkelijk geen idee meer waar het over ging.
AAAAARRRR :cheer: misschien?
Ik weet niet meer waar het over ging, maar daar ging het bij mij mis. :proud:
Alle reacties Link kopieren
1x een waarschuwing
1x een 24-uursban. Het is al wat jaren geleden en ik was benieuwd hoe ver ik kon gaan. Het antwoord was ver, heel ver. :$ Best wel gek, want anderen kregen een ban voor bijna niks. Ik weet het niet zeker meer maar ik meen dat dat ook een rel veroorzaakte waar ik onderdeel van was waarna ik dus uit ging proberen hoe ver ík dan kon gaan. Op het modtopic nota bene.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
18-06-2021 14:35
Pimpel, even hier voordat ik je nergens meer tegen kom: ik lees/las je graag :bigkiss:
Da's lief, en wederzijds.
Laatste tijd ben ik meer een meelezer, maar ik ga dit zo missen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven