Geen overname forum bij Linda😪

18-06-2021 15:40 91 berichten
Hoi allemaal,

Ik maak er even een topic van, als een ter kennisname voor iedereen.
Ik heb namelijk de Linda gemaild met de vraag of ze ons evt willen overnemen of in gesprek wilden over mogelijkheden.

Dit is het antwoord ( helaas);

Hi .. .,

 

Dankjewel voor je mail. Wij vinden het erg spijtig voor het merk, de medewerkers en voor jou dat DPG Media besloten heeft dat VIVA zal ophouden te bestaan.  

VIVA was een iconisch blad en het forum een zeer toegankelijk platform waar vrouwen veel konden delen met elkaar. Ook is het voor de branche niet goed als er steeds meer tijdschriften verdwijnen.

Echter hebben wij als LINDA. geen interesse om het VIVA forum over te nemen. Wij focussen ons op ons eigen merk en platform.
Ik wens je veel succes met het vinden van een andere partij hiervoor.

 

Hartelijke groet,

 

Louise van Nispen

Managing Director
Alle reacties Link kopieren
Helaas, wel te verwachten maar toch erg jammer.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer opties?
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
18-06-2021 15:44
Zijn er nog meer opties?

Gezien het aantal topics hierover zien velen een kans :proud:
Alle reacties Link kopieren
Chantal Janzen misschien geïnteresseerd ? Eventueel aangevuld met een crowd funding
Ja Julus, ik spreek af en toe wel eens mensen die werken of gewerkt hebben in de tijdschriften branch en ik kan je zeggen dat het viva forum geen beste reputatie heeft.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
18-06-2021 15:49
Ja Julus, ik spreek af en toe wel eens mensen die werken of gewerkt hebben in de tijdschriften branch en ik kan je zeggen dat het viva forum geen beste reputatie heeft.
Dat snap ik dan weer niet. Er gebeurt zoveel nooit hier.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
18-06-2021 15:49
Ja Julus, ik spreek af en toe wel eens mensen die werken of gewerkt hebben in de tijdschriften branch en ik kan je zeggen dat het viva forum geen beste reputatie heeft.
Hoezo?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Antoon69 schreef:
18-06-2021 15:49
Ja Julus, ik spreek af en toe wel eens mensen die werken of gewerkt hebben in de tijdschriften branch en ik kan je zeggen dat het viva forum geen beste reputatie heeft.
Zo erg is het hier toch niet?
Spill the tea!
mick87 schreef:
18-06-2021 15:51
Dat snap ik dan weer niet. Er gebeurt zoveel nooit hier.

Met een medewerker kletste ik wel eens in de rookruimte van een kroeg. Toen ik vertelde dat ik hier schreef was ze even stil en toen zei ze Dáár heeft iedereen een hekel aan... Dat was de adjuct en later eindredacteur van een bekende dames glossy. :D
Tuurlijk. Het is hier veel erger dan Fok en Geen Stijl bijvoorbeeld. :roll:

En bij Tweakers zijn ze ook al niet een tijdje ruzie aan het maken met de gebruikers over betaald forummen en hun moderatie. Uhuh.
Antoon69 schreef:
18-06-2021 15:57
Met een medewerker kletste ik wel eens in de rookruimte van een kroeg. Toen ik vertelde dat ik hier schreef was ze even stil en toen zei ze Dáár heeft iedereen een hekel aan... Dat was de adjuct en later redacteur van een bekende dames glossy. :D
Ik val niet van mijn stoel.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-06-2021 16:03
Ik val niet van mijn stoel.

Ik ook niet, heb het ook weleens gehoord van mensen in de branche.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Antoon69 schreef:
18-06-2021 15:57
Met een medewerker kletste ik wel eens in de rookruimte van een kroeg. Toen ik vertelde dat ik hier schreef was ze even stil en toen zei ze Dáár heeft iedereen een hekel aan... Dat was de adjuct en later eindredacteur van een bekende dames glossy. :D
Maar de vraag is waarom. Moeilijk publiek, veeleisend ofzo iets?
safrat schreef:
18-06-2021 16:09
Maar de vraag is waarom. Moeilijk publiek, veeleisend ofzo iets?
Er zijn er meer dan genoeg die ik niet aan mijn ouders voor had willen stellen. Laat ik het daar maar bij houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat dat wordt gezegd. Maaaarrrrr…. De eeuwige drammers hier hebben vaak gewoon wel een punt.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
18-06-2021 16:09
Maar de vraag is waarom. Moeilijk publiek, veeleisend ofzo iets?
Allebei wel. Maar dat is niet per sé negatief. Ben trots dat we zo vol energie in het leven staan en some eens flink tegengas geven.

Maar niet erg makkelijk 'over te nemen' daardoor. Ik bedoel; dat geloof ik wel.
safrat schreef:
18-06-2021 16:09
Maar de vraag is waarom. Moeilijk publiek, veeleisend ofzo iets?

Ik moest alleen maar lachen toen ze het zei maar ik denk inderdaad dat zoiets de reden zal zijn. Zij krijgen natuurlijk vooral met extreme figuren te maken. Sommige waren/zijn openlijk nogal vijandig naar de tijdschriften
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 18-06-2021 16:23
9.92% gewijzigd
Gewoon Lindaforum bestormen, wat denken ze wel niet. :-D :-D
Ow, die hebben ze gewoon nog helemaal niet? :-D

Dan snap ik zo'n antwoord wel. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
18-06-2021 16:20
Ik moest alleen maar lachen toen ze het zei maar ik denk inderdaad dat zoiets de reden zal zijn. Zij krijgen natuurlijk vooral met extreme figuren te maken. Sommige waren/zijn openlijk nogal vijandig naar de tijdschriften
Ik denk:
- Weinig mensen op het forum hebben een Viva-abonnement.
- Als Viva eens wat qua content van het forum probeerde te plukken, bijvoorbeeld door van reacties in een topic een artikel te maken, werden de messen geslepen.
- Als Viva op het forum een oproepje zette of mensen een interview wilden geven: nul op rekest.
- De advertenties naast en boven het forum zijn niet populair.
- De stukjes die verwijzen naar de andere content op de site worden ook vaak bespot, en waarschijnlijk niet veel aangeklikt.

Terwijl er wel moderatoren aan het werk zijn, omdat het soms gierend uit de klauwen loopt - kijk maar op het biecht-topic.
Dus hoe ga je hier als uitgever geld aan verdienen?
makreel wijzigde dit bericht op 18-06-2021 16:27
Reden: Warm, typfout.
0.51% gewijzigd
Wat eten we vanavond?
Slotje dan maar?😁

En doooorrrrrr.

Een van de kwaliteiten van dit forum ia om niet op te geven, zo is gebleken😉
Cateautje schreef:
18-06-2021 16:10
Er zijn er meer dan genoeg die ik niet aan mijn ouders voor had willen stellen. Laat ik het daar maar bij houden.
Dat heb je toch op elk forum? Dat vind ik niet echt een reden zo’n opmerking te maken.
Sowieso lijkt me dat deze opties van overname al lang en breed door DPG zijn doorgenomen. Ze zullen vast partijen hebben benaderd, maar het zal financieel niet aantrekkelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven