Splitpen kopen (niet online maar fysieke winkel)

19-06-2021 08:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké echt even een suffe vraag, maar toch... de kracht van VF.

Korte versie: Weet iemand waar in een fysieke winkel (ben te laat voor online bestellen, is voor vaderdag) ik een splitpen om te knutselen kan kopen? Ik heb vandaag net tijd om even naar winkel te schieten, maar net weer niet om 6 winkels af te lopen. Iemand een idee of ik bij bv Hema, Action, ... kans maak?


Lange versie: Ik ben natuurlijk weer kansloos laat met een vaderdag cadeautje knutselen met mijn peuter.. Aangezien m'n man voor moederdag altijd mega schattig zijn best doet, moet ik ook wel even mijn beste beentje voor zetten.
Zoontje is 3 en vindt knutselen fantastisch, maar is er wel altijd vrij snel ook weer klaar mee. Bovendien is hij absoluut niet van plan iets te maken dat IK bedenk dat hij moet maken :-D Hij heeft zelf besloten dat hij een bus wil maken....
Dus ik dacht dan maak ik er zo'n parkeerschijf van.. maar daar moet een splitpen in om die te laten draaien. Maar ja, waar koop ik die dus?


Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Andere suggesties voor voor hoe ik de schijf draaiend maak zonder splitpen ook fijn natuurlijk ;-)
Alle reacties Link kopieren
Primera bij ons heeft ze bij de kantoorspullen. Dus Bruna/ako etc zal ze ook wel hebben.
Alle reacties Link kopieren
Marende schreef:
19-06-2021 08:15
Andere suggesties voor voor hoe ik de schijf draaiend maak zonder splitpen ook fijn natuurlijk ;-)
Touwtje. Knoopje maken aan weerszijden van het papier.
Alle reacties Link kopieren
Bruna
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Marende schreef:
19-06-2021 08:15
Andere suggesties voor voor hoe ik de schijf draaiend maak zonder splitpen ook fijn natuurlijk ;-)
Geen idee wat het wordt, maar ik heb hier een draaischijf op een kwarkbakje gemaakt. Dan kan het met een spijkertje.
Alle reacties Link kopieren
Of op de markt?
Sigarenboer met kantoorhoek, meeste hebben dat dan daar wel liggen.
En anders bruna en hema.
Alle reacties Link kopieren
Kantoorhandel

En misschien de Hema
Ijzerwarenhandel en heeeeeel klein boutje + slotringetje.

Bij Action had ik laatst ook gezocht, maar toen hadden ze alleen die platte die niet kunnen draaien. Maar dat kan per winkel verschillen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Knutselwinkel zoals Pipoos?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je in een redelijk grote stad woont? Maar Pipoos heeft dat soort spullen. De meeste Hema's en sommige boekhandels (bruna/primera) e.d. ook.
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Touwtje door 2 strijkkralen of kraaltjes aan weerszijden van het papier kan ook in geval van nood.
Alle reacties Link kopieren
Pipoos!
Alle reacties Link kopieren
Hier verkopen ze het ook bij de action, in gekleurde splitpennen bij de knutsel spullen. Blauwe en roze variant. Met variatie aan kleurtjes
Alle reacties Link kopieren
Pipoos moet dan wel maar net in de buurt zitten. Met 23 winkels is de kans best groot dat hij een eind weg zit.
Alle reacties Link kopieren
Pipoos helaas niet in de buurt... Ik ga toch mijn hoop dat vestigen op de action.
Touwtje met knoopjes ga ik eens proberen, wie weet lukt dat ook wel.... ik heb misschien nog wel ijzerdraad, wellicht kan ik daar nog iets mee :-D
De grotere WIBRA's verkopen deze ook.

Zou even bellen als er een in de buurt zit.
Alle reacties Link kopieren
Gamma, Karwei etc?

https://www.karwei.nl/assortiment/zoeken?text=splitpen
Alle reacties Link kopieren
Even aan een buurvrouw vragen, of aan een vriendin die vlakbij woont?
Lijkt mij iets dat veel mensen in huis hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bij de Bruna (of een vergelijkbare winkel)
Alle reacties Link kopieren
Zet even een berichtje op je Facebook: wie heeft er een splitpen voor me? Gegarandeerd dat iemand uit je omgeving er een heeft. Ik in ieder geval wel. Dus mocht je in de buurt wonen dan kom maar halen!
Alle reacties Link kopieren
Ah berichtje op FB geniaal idee!
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk idee maar weet wel dat je deze parkeerschijf niet echt mag gebruiken, dan krijg je een boete.
Ik heb ze van de action in verschillende kleuren en grotes. Misschien vind je ze daar nog bij creatief volwassenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven