Napraattopic deel 146, met gekets!

03-09-2021 14:58 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 146!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
05-09-2021 15:16
Klote oostenwind, ik hoor echt helemaal niks.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Waarom.mogen milieugekkies topics over bloemen op tafel of een 3e liefdesbaby totaal verneuken, en mogen we geen semi-kritische vragen stellen in een anti-vax-topic?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-09-2021 18:10
Waarom.mogen milieugekkies topics over bloemen op tafel of een 3e liefdesbaby totaal verneuken, en mogen we geen semi-kritische vragen stellen in een anti-vax-topic?
Volgens mij mag het allebei.

Maar ik vraag me nu wel af hoeveel mensen huilend aan de keukentafel zitten te kijken naar wat ineens ‘de stervende geslachtsorganen van een plant’(*) zijn.

(*)vol gif. En zonder een vliegtax te betalen, de goorlappen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-09-2021 18:10
Waarom.mogen milieugekkies topics over bloemen op tafel of een 3e liefdesbaby totaal verneuken, en mogen we geen semi-kritische vragen stellen in een anti-vax-topic?
Dat bloementopic :rofl:
lilalinda schreef:
05-09-2021 18:10
Waarom.mogen milieugekkies topics over bloemen op tafel of een 3e liefdesbaby totaal verneuken, en mogen we geen semi-kritische vragen stellen in een anti-vax-topic?
Van mij mag beiden/alledrie. Graag zelfs.
Star⁴ schreef:
05-09-2021 18:19
Dat bloementopic :rofl:
Serieus. Dan ben je voorbij zuur hoor.
Ik vind de bloemen van Solomio het mooist.
:roll: :lol:
FeeLucifer01 schreef:
05-09-2021 18:43
Ik vind de bloemen van Solomio het mooist.
:roll: :lol:
Ik vind mijn fuchsiaroze gerbera’s het mooist :heart:
Mijn bloemenkweker haalt zijn bloemen uit de regio. En houdt me op de hoogte als de pioenrozen er weer bijna zijn :love:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-09-2021 15:16
Klote oostenwind, ik hoor echt helemaal niks.
Ow, das jammer.
Moiren schreef:
05-09-2021 18:46
Ik vind mijn fuchsiaroze gerbera’s het mooist :heart:
Mijn bloemenkweker haalt zijn bloemen uit de regio. En houdt me op de hoogte als de pioenrozen er weer bijna zijn :love:
Ik vind echte bloemen niks aan, zonde van mijn geld en onnodig luxe die ook nog niet zo goed is voor milieu.
Dus geef mij maar lego bloemen, ik als zure vrouw word daar echt veel blijer van. :-D :heart:
Ik hou van alles wat dood gaat (soms hoe sneller hoe beter), dus doe mij maar echte bloemen.
Courgettesoep en een spinazie feta börek.
Alle reacties Link kopieren
Friet/patat met kaasbitterballen en sla. Ik heb voor 4 dagen aan stappen gezet, dus ik doe nu lui.
Zo'n uitrolpizza en salade.
Een week in het nieuwe schooljaar, een kriebelhoest en keelpijn. Thuistest negatief. Ik wil weer dat alles gewoon is :mad:
Kaasbitterballen? Dat klinkt echt heel erg onplezierig.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-09-2021 18:10
Waarom.mogen milieugekkies topics over bloemen op tafel of een 3e liefdesbaby totaal verneuken, en mogen we geen semi-kritische vragen stellen in een anti-vax-topic?
De milieugekkies zijn ook non-vaxxer.
Wat een verrassing.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
05-09-2021 18:43
Ik vind de bloemen van Solomio het mooist.
:roll: :lol:
Zullen op korte termijn niet milieuvriendelijk zijn, maar hoe langer ze staan, hoe langer ik geen zwaar giftige snijbloemen koop, zodat ik uiteindelijk toch een haske milieuvriendelijk bosje heb.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
RikM schreef:
05-09-2021 19:11
Kaasbitterballen? Dat klinkt echt heel erg onplezierig.
Serieus lekker. Die van old Amsterdam iig.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
05-09-2021 18:50
Ik hou van alles wat dood gaat (soms hoe sneller hoe beter), dus doe mij maar echte bloemen.
Ik ook van jou :D
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
05-09-2021 19:18
Zullen op korte termijn niet milieuvriendelijk zijn, maar hoe langer ze staan, hoe langer ik geen zwaar giftige snijbloemen koop, zodat ik uiteindelijk toch een haske milieuvriendelijk bosje heb.
Lego blijkt al een tijdje bezig te zijn met duurzame Lego produceren.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-09-2021 19:18
Zullen op korte termijn niet milieuvriendelijk zijn, maar hoe langer ze staan, hoe langer ik geen zwaar giftige snijbloemen koop, zodat ik uiteindelijk toch een haske milieuvriendelijk bosje heb.
Ja haske milieuvriendelijk dat Legoplastic Nog langere half-life dan plutonium en doet nog zeer aan je blote voeten ook :P
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
05-09-2021 19:21
Serieus lekker. Die van old Amsterdam iig.
Oven?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-09-2021 19:11
Kaasbitterballen? Dat klinkt echt heel erg onplezierig.
Is echt zalig!
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
05-09-2021 19:22
Lego blijkt al een tijdje bezig te zijn met duurzame Lego produceren.
Da's cool, nu nog iets aan het zeer aan je voeten doen :mrgreen:

https://www.ad.nl/binnenland/lego-zegt- ... ~a8a73a64/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven