Spel sequence of sequence intro

24-10-2021 11:31 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een volle spaarkaart van goliath spellen Albert heijn actie en nu wil ik sequence aanschaffen.

Ik kan kiezen uit sequence intro voor 4,99 of gewoon sequence voor 14,99. Die laatste is qua doos een soort bordspel wat lijkt op de reiseditie als ik Google (blauwe doos) maar dan wel groter dan de reiseditie, voor 14,99 dus,

Ik heb geen idee, heb je het intro pakket nodig voor die blauwe doos (aanvulling??) of is het gewoon van mekaar los te kopen. Hoewel duurder, ziet de De blauwe doos ziet er leuker uit dan sequence intro, het is voor Sint namelijk. Of kan je die blauwe niet kopen zonder eerst intro aangeschaft te hebben?
.
Wie kent de spellen en weet welke ik beste kan aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
Als een spel een aanvulling is op het basisspel staat dat er altijd bij. "Dit spel is niet te spelen zonder..." Ik heb even zitten zoeken maar kan niets vinden over die intro maar ik denk dat dat gewoon een soort verkort kennismakingsspel is. Waar je niet zoveel aan hebt. En dat de grote op de reiseditie lijkt kan wel kloppen. Die zijn hetzelfde, alleen zit je met de reiseditie met het gedoe van minikaarten en fiches. geprul dus, zoals ze hier zeggen. De gewone versie nemen en als je hem mee op reis wilt nemen, gewoon de grote doos thuis laten en de inhoud in een zakje doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oke top, dank je wel voor je bijdrage! Dan neem ik gewoon die grotendat klinkt beter inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven