Spel! RPG. Ontdek de troll!

30-05-2009 13:07 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle hoaxes en troll verhalen lijkt het me leuk om onszelf een alter ego te geven, een verhaallijn te maken en niet betrapt te worden op inconsequenties. Zodra je betrapt wordt, verlies je en mag je alleen nog maar "echt" reageren. Vermeld bij elke posting je "alter Nick" en probeer elkaar te betrappen!

In mijn verhaal zal ik de volgende personage zijn, met de navolgende problematiek, die graag met andere alter ego's in discussie gaat. Je kan gewoon met een antwoord beginnen en laat jouw alter persoonlijkheid groeien online! vergeet niet je alter Nick te vermelden!!! Betrap mij en betrap elkaar, ik ga mijn best doen jullie te betrappen.

(ik reageer dan net zoals in virtual irl, soms heb ik geen tijd, maar dat zal voor iedereen gelden).



Nick: Kannietmeerverder

Aangemeld: 16 maart, 2009

Geslacht: V



------------------------------------------------------------------------------

Lieve Viva dames,

Ik zit met een heel groot dilemma en wil graag jullie advies. Sorry wanneer mijn verhaal een beetje lang wordt, dus degene die geen geduld hebben, die moeten maar naar een ander topic....



Het zit zo... Ik ben al 6 jaar de minnares van een getrouwde vrouw. Het zijn 6 overheerlijke jaren geweest, zij is lief, mooi en geeft mij echt het gevoel dat ik leef!!!! Het probleem is dat ik net 29 ben geworden en zij dus al 42 is. Nou wil zij wel heel erg graag weg bij haar man, maar zij is erg bang dat de buitenwereld haar gaat zien als een "cougar". Dat is de reden die zij mij geeft om niet weg te gaan bij haar man en om niet bij mij in te trekken.

Ik heb zelf een huis, goede baan en ze zal bij mij niks tekort komen, dus dat kan het niet zijn! Zij zegt dat het lesbische aspect ook geen enkel probleem voor haar vormt, maar ik geloof dat niet. En het leeftijdsverschil lijkt mij eigenlijk ook wel vreemd, gezien haar man op dit moment 31 is.... Om heel kort te zijn, ik geloof haar dus niet. Ik weet nou niet of ik verder moet investeren in deze relatie of niet. Wat denken jullie? Moet ik met deze relatie stoppen?



Liefs, Kannietmeerverder
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de lol niet zo. Daarbij mag dit ook niet naar mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het niet mogen? Welke regel breekt to dan?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Dubbelnicken volgens mij



Maar snap 'm niet zo, als ik een alternick erbij zeg, is de lol er toch af?
Alle reacties Link kopieren
Zie op zich de lol er wel van in, maar als je nu je alternick al geeft dan is het spel toch al klaar? Mij lijkt het wel grappig om te ontdekken welke alternick bij een "normale" forummer hoort, maar het is wel een beetje vervelend als het forum vol komt met topics die niet echt zijn omdat er weer een alternick een probleem heeft
Alle reacties Link kopieren
Je post gewoon onder eigen nick en vermeld even je alter nick in de reactie...

Gewoon een spel. Relax!
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is dan het spel quadesh? Ik snap het ook niet. Je post iets onder je eigen naam, vermeld je alternick erbij. Wat moet de ander dan ontdekken om je 'af' te laten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Of gaat het erom dat je als dubbelnicker dus een post doet alszijnde je 'normale' naam? En dan ben je 'af' ?



...eh..? Ik snap het serieus niet. Ben ik nou zo achterlijk?
anoniem_79386 wijzigde dit bericht op 30-05-2009 13:37
Reden: Bedenk me nu pas dat het wel een HELE erge inkopper is ;)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik snap het ook niet..



dus ik regeer onder KE met een blabla verhaal.. en dan zet ik er onder : alternick = truusdemier





zoiets/??





maar wat is het spel dan?
Alle reacties Link kopieren
Nee, er klopt iets niet in het verhaal van de Troll. Dus door te vragen en de reacties te vergelijken moet je de Troll als zijnde een Troll ontmaskeren. Toch?

En als je verhaal een fout of ongeloofwaardigheid bevat, dan ben je af.
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Maar de troll is toch al ontmaskerd voordat hij zijn 1e verhaal post, want je moet je alternick al vermelden bij je gewone nick.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook geen hol van.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Of is het mischien zo dat als we jouw verhaal als voorbeeld nemen, dat je nu gepost hebt als 'kannietmeerverder' dat je een vrouw/vrouw relatie hebt met een getrouwde vrouw. Je post als 'kannietmeerverder' een reactie op iemand anders waarin je aangeeft dat je het nog nooit met een vrouw gedaan hebt. Als een ander dan die inconsequentie opmerkt en meldt (in dit topic??) dat je dan 'af' bent?



Snap ik het dan goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een poging wagen.. ff kijken of ik het spel begrijp.. (dat duurt bij mij meestal wel even..)



Alternick: Perenijsje



Wat een vreselijk verhaal zeg.. en dan jezelf ook nog zielig gaan zitten vinden.. ongelofelijk om een getrouwde vrouw te gaan verleiden.. ik voel enorm mee met die arme, arme man van haar.. ik mag alleen maar hopen dat ze geen kinderen hebben..
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, zo wordt dit idee wel heel snel compleet om zeep geholpen...



Volgens mij maakt het niet uit dat je al ziet welke nick bij welk alterego hoort, het is toch gewoon een spelletje en geen echt Trollen.

Als je vroeger boefje met verlos speelde zei je toch ook niet; "Dat telt niet, jij bent geen boef want ik kan gewoon zien dat jij huppeldepuppie bent".



Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Quirijn schreef op 30 mei 2009 @ 13:59:

Ik ga een poging wagen.. ff kijken of ik het spel begrijp.. (dat duurt bij mij meestal wel even..)



Alternick: Perenijsje



Wat een vreselijk verhaal zeg.. en dan jezelf ook nog zielig gaan zitten vinden.. ongelofelijk om een getrouwde vrouw te gaan verleiden.. ik voel enorm mee met die arme, arme man van haar.. ik mag alleen maar hopen dat ze geen kinderen hebben..Geen kinderen, dat maakt het voor mij zo moeilijk. Volgens mij ligt het ergens anders aan. 6 jaar is niet niks!
Alle reacties Link kopieren
alternick perenijsje



Was ze in al die zes jaren ook al getrouwd.. of is ze al langer met haar man getrouwd.. hoe lang zijn ze samen..

Hoe kun je iets beginnen met een getrouwde vrouw! jij heks!
Alle reacties Link kopieren
Bij deze..ik doe niet mee. Jammer. Had leuk geweest als Quadesh nog iets duidelijker had willen uitleggen wat de bedoeling was/is. Blijkbaar is het een hoop mensen niet duidelijk.

Nu post je onder je eigen nick als je alternick. Ik zou dan zeggen je bent af. Maar ik snap het blijkbaar niet en quadesh wil niet uitleggen.



Have fun verders.......
Alle reacties Link kopieren
Ja, het had wel leuk geweest als Quadesh het nog even opnieuw of eenvoudiger had uitgelegd. We begrijpen het heus niet expres niet. Maar wie weet alsnog? Anders haak ik hier ook af want ik snap er echt niks van. Als het er echt puur om gaat om een beetje tegen elkaar te zeiken kan dat ook gewoon onder je eigen nick en dan zo duidelijk dat het echt als een geintje over komt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Je speelt dus een trollrol en dat doe je terwijl je je eigen nick erbij zet. Dus iedereen ziet dat het nep is. Maar je bent pas af als je betrapt wordt op een fout in je verhaal? Heb ik het nou goed?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij zit er ergens een 'foutje' in haar verhaal.. dus wij moeten reageren en vragen stellen enzo.. gewoon zoals dat altijd gaat.. en haar dan ontmaskeren als nepperd..



tenminste.. dat denk ik..
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 30 mei 2009 @ 14:24:

Je speelt dus een trollrol en dat doe je terwijl je je eigen nick erbij zet. Dus iedereen ziet dat het nep is. Maar je bent pas af als je betrapt wordt op een fout in je verhaal? Heb ik het nou goed?dat maak ik dus ook op uit de uitleg..
Alle reacties Link kopieren
quote:Quirijn schreef op 30 mei 2009 @ 14:25:

volgens mij zit er ergens een 'foutje' in haar verhaal.. dus wij moeten reageren en vragen stellen enzo.. gewoon zoals dat altijd gaat.. en haar dan ontmaskeren als nepperd..



tenminste.. dat denk ik..



Sorry, dan vind ik het geen leuk spelletje. Veel te niet spannend

Doe mij dan maar een echte troll.
Alle reacties Link kopieren
Dat maakte ik er ook uit op. Maar dan zou quadesh dus nu zelf al af zijn omdat ze reageert als haar troll maar de naam er niet bij vermeld. Toch?
Alle reacties Link kopieren
juist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven