Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Djeez!!!
Niet goed Cadeautje?
Jawel. :)
Als ik al mijn frustratie er uit zou gooien, kun je alvast beginnen met een op schrijven voor deel XI.
Ik hou het even bij een tvp'tje :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Volgende week wordt winters weer verwacht. Mijn tenen bevriezen nu al
TeeVeePee
Alle reacties Link kopieren
Teeveepee :kneel:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn manager een kruideniersmentaliteit heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend irritant dat ik 4 vrienden geregeld heb om morgen en overmorgen in mijn nieuwe woning mee te helpen schilderen. Nu is de sleuteloverdracht onverwacht verplaatst naar as maandag en mijn vrienden kunnen niet echt want dan is t Sinterklaas weekend 🖕🖕🖕😵
Alle reacties Link kopieren
Tvp'tje!
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag sollicitatiegesprek, ik heb weinig zin om me voor te bereiden, had er dinsdag ook een en was binnen 5 minuten klaar, omdat ze oeps vergeten waren te vermelden dat je ondanks thuiswerkfunctie wel binnen 30 minuten van de hoofdlocatie moest wonen als harde eis.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
19-11-2021 09:52
Vanmiddag sollicitatiegesprek, ik heb weinig zin om me voor te bereiden, had er dinsdag ook een en was binnen 5 minuten klaar, omdat ze oeps vergeten waren te vermelden dat je ondanks thuiswerkfunctie wel binnen 30 minuten van de hoofdlocatie moest wonen als harde eis.
Oowja .. zonder van je tijd zeg.
Succes vandaag, dat moet wel beter gaan dan de vorige!
Bah, dat onrustige zenuwachtige gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het allemaal kut klote tyfus is maar kan je een beetje normaal doen anders had je net zo thuis kunnen blijven :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er dan geen verstand van maar ik lust jullie rauw. Die domme vragen die ik stelde waren al vrij pittig om te beantwoorden en ik heb er nog veel meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Jij wilt je contributie terug dat niet eens betaald is. In welk sprookje leef je? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet kan zeggen:

Ik word echt kotsberoerd van jullie klote mentaliteit! Geen vaccin want 'dat is gevaarlijk' hoor ik je zeggen terwijl je nog een peuk opsteekt. Prima hoor, domheid veroordeel ik niet.

Natuurlijk kom ik jullie elke dag tegen op allerlei plekken ivm onze kinderen, en kan ik dus moeilijk recht in je face zeggen dat ik van je kots.

Och och iedereen mag het weten, wat heb jij een goede omweg gevonden in deze ellende. Je laat het ook nog even zien en lacht er trots bij terwijl je zegt:
Ben al die weken nog nergens geweigerd met deze valse QR!! Ga gewoon overal naar binnen, HAHAH!

Ik vind jullie walgelijk. Schijt aan de werkenden in de zorg. De patiënten die waarbij de operatie weer is uitgesteld. De mensen die wachten op hulp vanuit GGZ en niet weten hoe ze tot die tijd moeten overleven. Jullie zijn werkelijk waar zum kotsen en wat mij betreft krijg je geen IC bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag niet oordelen over of iemand ziek is of niet. Dat je "ziekte" rond deze tijd altijd de kop op steekt waardoor je "helaas" de feestdagen weer niet inzetbaar bent heb ik wel een oordeel over.
koekie1980 schreef:
19-11-2021 08:22
Ontzettend irritant dat ik 4 vrienden geregeld heb om morgen en overmorgen in mijn nieuwe woning mee te helpen schilderen. Nu is de sleuteloverdracht onverwacht verplaatst naar as maandag en mijn vrienden kunnen niet echt want dan is t Sinterklaas weekend 🖕🖕🖕😵
Inbreken in je eigen nieuwe huis om te schilderen? :hihi: En dan maandag heel verbaasd zeggen hoe goed het er uitziet.
Man die net in winkel rondloopt zonder mondkapje en dan ook nog gaat zeggen dat je m altijd vergeet. Flikker op, blijf uit mn buurt en loop gewoon terug naar de auto eikel!
Alle reacties Link kopieren
:sigh: je moet niet alles geloven wat mensen delen op social media en vooral niet als het COVID gerelateerd is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Gvd, wat een pleuris tuig in Rotterdam.
Jullie moeten je kapot schamen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
nachtvlinder1977 schreef:
19-11-2021 17:55
Man die net in winkel rondloopt zonder mondkapje en dan ook nog gaat zeggen dat je m altijd vergeet. Flikker op, blijf uit mn buurt en loop gewoon terug naar de auto eikel!
Ik had een dame van de week die heel trots rondliep, iedereen aankijken met raar lachje... en dan naast mensen ging staan ook. Ik heb haar iets ergs genoemd toen ze in mijn aura aan het irriteren was en de manager heeft haar naar buiten gebonjourd. Ze was het ook aan het doen bij de vakkenvullers.

Ging ze gillen en duwen, beveliging erbij daarna nog even doorgaan op de wijkfaceboekgroep. :roll:
40er ofzo. Helemaal leip.
pepexx schreef:
19-11-2021 22:48
Gvd, wat een pleuris tuig in Rotterdam.
Jullie moeten je kapot schamen.
Juist wel hardop zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven