Waar heb je een hekel aan zonder aanwijsbare reden #2

27-11-2021 14:33 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

Deel 1: overig/aan-wie-of-aan-wat-heb-je-een-he ... #p32581647
Alle reacties Link kopieren
Mensen die op sokken buiten lopen. Doen me geen kwaad, maar ik vind het vreselijk om te zien!
Alle reacties Link kopieren
trachemys schreef:
27-11-2021 14:36
Mensen die op sokken buiten lopen. Doen me geen kwaad, maar ik vind het vreselijk om te zien!
Of op blote voeten..auw
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Hypocriete bitches die iedereen bashen en tot de grond afbranden wanneer ze er de kans voor hebben, maar die dan ineens als het ze uitkomt moeder Theresa lopen uit te hangen. Pleur op! Ik heb je ware gezicht al gezien, en dat anderen trappen in die farce betekent niet dat die echt en oprecht is. Maar das niet zonder reden, dus ik denk niet dat die hier mag.
beaucis wijzigde dit bericht op 27-11-2021 18:01
0.14% gewijzigd
.
anoniem_404887 wijzigde dit bericht op 27-11-2021 16:36
Reden: Oh nee, dat is off topic. Het is met een aanwijsbare reden. Jammer.
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
27-11-2021 15:14
Of op blote voeten..auw
Oeh ik loop juist heel graag buiten op blote voeten, al beperk ik het wel tot onze voor- en achtertuin en hooguit naar de buren.

Ik heb even geleden een inzameling opgezet voor een goed doel waar ik altijd al einde jaar dingen voor doe. Mooi bedrag opgehaald en de groep mensen onder wie de donaties opgehaald zijn, zit ik in een groepsapp mee en juist de mensen die niet gedoneerd hebben (wat ik dus alleen weet) reageren als eerste met Jaaa dat hebben we goed gedaan samen, etc.
Irritant tot en met.

Ook irritant: mensen die maar half communiceren.
Kom je ook zaterdag?
- Ja.
Okee…kom je alleen of komt Pietje ook mee.
-Nee Pietje kan niet.
Okee….hoe laat kom je deze kant uit?
-Ja ergens begin van de middag denk ik.
Moet ik dan denken aan 12.00 uur of eerder 13.30?
-12.00 red ik niet.

Zeg gewoon hoe laat je er bent/wat je dan precies van plan bent!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf een gruwelijke hekel hebben aan bellen of gebeld worden. Altijd al gehad, zal ook nooit veranderen.

Bij bekenden heb ik het iets minder, maar verder.. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een teringhekel aan:

- mensen die achter een ambulance aanrijden of peuken uit de wagen kieperen.
- mensen die foto's nemen van ongelukken.
- mensen die op sociale media hun eigen post liken.
- mensen die doen alsof ze filmster zijn en zo behandeld willen worden (alle figuren met prinsessengedrag of superheldgedrag zijn k&*(%^*(&^t)
- extravagante figuren die saai blijken te zijn (zonder pruik zijn ze ook maar een eenvoudige sukkel)
- mensen die om begrip vragen voor hun hooggevoeligheid of hoogbegaafdheid. (zie zelden een laaggevoelige of laagbegaafde hierom vragen).
- mensen die met edelstenen en chakra healings een gezwel te lijf willen gaan en je, al zweeftevend, verantwoordelijk willen maken voor je ziekte.
- mensen die meedrinken maar zelf geen rondje geven.
- mensen die jou streamingabonnementen door de strot willen duwen terwijl je al genoeg kijk- en luistervoer hebt.

Leuk topic. Kan nog uren doorgaan zo. Je bent misantroop of je bent het niet.
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Alle reacties Link kopieren
Aan haasten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
- Boomers die softijs eten, en dan met zo’n zuinig mondje. Brrr
- eetgeluiden
- Groepjes of tweetallen die aan het wandelen zijn en totaal geen oog hebben voor hun omgeving, waardoor ze het wandelpad over de volle breedte in beslag nemen en het niet horen als ik er langs wil (hardlopen).
- Mensen die middenin de winkelstraat ineens stil gaan staan, of mensen die midden voor de uitgang van een winkel of roltrap stil gaan staan.

Die laatste twee zijn niet echt zonder reden besef ik nu :-D
You’re not ugly, you’re just not your type
Alle reacties Link kopieren
#tipvanflip

Nee, stop, hou op. Je heet geen Flip >:-( :@
Alle reacties Link kopieren
trachemys schreef:
27-11-2021 14:36
Mensen die op sokken buiten lopen. Doen me geen kwaad, maar ik vind het vreselijk om te zien!


Nog nooit gezien.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
29-11-2021 09:09
#tipvanflip

Nee, stop, hou op. Je heet geen Flip >:-( :@
?
Waar is dat van?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Aan van die hijgerige types. Je weet wel : bij het stoplicht wordt de weg opeens tweebaans, en dan gaan ze meteen op de linkerbaan staan, want ze moeten en zullen langs je heen. Of nog net even snel voor je langs.

En van die types die 's ochtends om half 8 al druk bellend en gebarend in de auto zitten.

Doe.eens.rustig.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die een email beginnen met "Dag juliet" als aanhef. Ik vind het heel neerbuigend klinken op de een of andere manier en hoor er meteen ook een soortgelijk stemgeluid bij dan in mijn hoofd :proud:

Mensen die in whatsapp berichten een punt gebruiken aan het eind van een zin. Of die hele korte zinnen schrijven telkens geëindigd met een punt. Helemaal in combinatie met het veelvuldig aanspreken met mijn voornaam ("Dat is goed juliet. We spreken elkaar dan morgen.")

Mensen die het woord 'tevens' gebruiken. Zeg gewoon 'ook'!! >:-(
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Mensen die ‘die’ of ‘dat’ grotendeels door ‘welke’ veranderen. Dat kon je eerder nog makelaarstaal noemen, want daar zag je het vooral voorbij komen, maar nu zie het om de haverklap. Soms is ‘die’ of ‘dat’ het meest kloppende woord, gebruik het dan.
Alle reacties Link kopieren
Housemus schreef:
27-11-2021 15:47
Ik heb een teringhekel aan:

- mensen die op sociale media hun eigen post liken.
Dit.. of dan bijvoorbeeld een zakelijke pagina hebben en dan met je persoonlijke pagina je eigen posts liken :facepalm:
yesss wijzigde dit bericht op 07-12-2021 21:31
28.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
27-11-2021 15:42
Ik blijf een gruwelijke hekel hebben aan bellen of gebeld worden. Altijd al gehad, zal ook nooit veranderen.

Bij bekenden heb ik het iets minder, maar verder.. Bah.
En dit! Ik werd net gebeld door een mobiel nummer wat ik niet ken...
Zit net rustig wakker te worden, bah.
En spreek gewoon iets in denk ik dan. Dan kan ik zelf bepalen wanneer ik terugbel.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
29-11-2021 13:39
?
Waar is dat van?
Ik zie het vaak op social media, regelmatig is het gewoon reclame trouwens en geen gewone “tip”. Maar bijvoorbeeld; “Hebben jullie deze nieuwe shampoo al gezien, ideaal als je stijl haar hebt #tipvanflip”
Alle reacties Link kopieren
Was Sint cadeautjes kopen en het viel me op dat op veel artikelen geen prijsje staat en dan ook geen bordje erbij, moet ik steeds gaan vragen wat iets kost, dan krijg ik de neiging de boel uit m’n handen te laten vallen en wel ergens anders naar toe te gaan.
Wat heb ik daar een hekel aan!

Oh qua winkel irritaties: als er alleen een Engelse of Amerikaanse schoen- of kleding maatvoering in staat/op kaartje staat. Ik heb echt geen idee wat mijn maat is dan en ben er al weer helemaal klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
29-11-2021 13:44
Mensen die het woord 'tevens' gebruiken. Zeg gewoon 'ook'!! >:-(
Dat heb ik met het woordje 'dienen'. Schrijf gewoon 'moeten'. Dus 'u dient voor de 28ste betaald te hebben', 'u dient ruim van tevoren aanwezig te zijn', et cetera, mijn dochter was een tijdlang ergens lid waar dat woord ongeveer 46 keer per mail stond. Het zal wel beleefder moeten voorstellen dat moeten, maar ik vind het juist veel onaardiger klinken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
30-11-2021 09:49
Dat heb ik met het woordje 'dienen'. Schrijf gewoon 'moeten'. Dus 'u dient voor de 28ste betaald te hebben', 'u dient ruim van tevoren aanwezig te zijn', et cetera, mijn dochter was een tijdlang ergens lid waar dat woord ongeveer 46 keer per mail stond. Het zal wel beleefder moeten voorstellen dat moeten, maar ik vind het juist veel onaardiger klinken.
“Kind geeft aan…”

Zeg gewoon “Kind zegt..”
Alle reacties Link kopieren
Iemand die mij werkgerelateerd belt en die, als ik niet opneem als hij op mijn mobiel belt, direct naar het algemene nummer van mijn werk belt en zich laat doorverbinden (en dan bedoel ik echt letterlijk binnen een minuut). Spreek gewoon iets in op mijn voicemail of stuur me een mailtje ofzo, dan neem ik wel contact op als ik tijd voor je heb.
Aan influencers
Alle reacties Link kopieren
NO-seven schreef:
30-11-2021 15:02
“Kind geeft aan…”

Zeg gewoon “Kind zegt..”
"Ik hoor je zeggen..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven