Waar verheug jij je op met kerst?

05-12-2021 17:24 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me enorm op blue stilton in port. Dat maakt de kaaswinkel hier alleen met kerst...... 🤗 🤗 🤗

Daarnaast zie ik eindelijk mijn broer en zijn gezin weer eens na zeer lange tijd.

Waar zie jij naar uit?

#Ik snap dat sommige mensen geen kerst vieren of er niets aan vinden, maar dat verplicht je niet dat toch even te melden. Laten we er een happy topic van maken. #
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
na Corona?

Heb ik iets gemist? Oh je hebt het al gewijzigd ook, laat maar.

Ik verheug me op pakjesavond, dat hebben we nog nooit gedaan met kerst maar eens moet de eerste keer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter komt twee weken, als Corona geen roet in het eten gooit. Vorig jaar was haar vlucht precies gepland op de twee dagen dat de EU de grens dichtgooide voor reizigers uit het VK. Verder doet Kerst me niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het superfijn vinden als we tegen die tijd met de hele familie (10 mensen boven de 12 en 1 basisschoolkind) samen zouden kunnen zijn. En dan lekker de hele dag spelletjes doen.
Maar ik ben bang dat kerst te vroeg valt dit jaar....
Alle reacties Link kopieren
Kerst met z'n 3tjes....althans, de eerste dag. Tweede kan zoon alweer op weg zijn, maar die eerste? Die is van ons drietjes :loveys:

Heb het er net over met man. Die moet de volgende dag weer gewoon aan het werk. Ik heb vakantie. Misschien dat ik naar zoon rij met een maaltijd. Ligt eraan waar hij is....
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 05-12-2021 17:52
39.55% gewijzigd
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Hoop dat het mag om met z'n zevenen te tafelen en cadeautjes te doen.
Ik verheug me op het diner. In de hoop fijne warme herinneringen te maken met mijn lieve schoonmoeder. Er is een hele grote kans dat dit de laatste kerst is met haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me op een stukje medium-rare hertenbiefstuk met een klein glaasje rode wijn en een pasgeboren baby in m’n armen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Kerst heel dubbel dit jaar. We vieren met zijn allen de laatste kerst van onze oma. Ook wel iets om naar uit te kijken op de een of andere manier, mooie herinneringen en lekker eten.
Alle reacties Link kopieren
Uitslapen.
Pannenkoeken bakken voor mezelf.
Hele dag Netflixen of gamen.
In het stadscentrum rondlopen en naar de kerstversiering kijken. Foto's maken.
Lekker lang in bad gaan met een leuk boek.
Kerstkransjes in de uitverkoop halen.
Plannen uitwerken voor 2022.

Ik zou best naar familie willen gaan, maar vanwege allerlei risicogroep-lidmaatschappen daar zie ik dat niet zo zitten. Ik denk dat ik beter in januari kan gaan als de treinen misschien minder druk zijn.
Dat mijn ouders ons eindelijk weer komen opzoeken, na 2,5 jaar :heart:
Mijn salaris :proud:
Rosalind* schreef:
05-12-2021 18:00
Dat mijn ouders ons eindelijk weer komen opzoeken, na 2,5 jaar :heart:
:heart:
AnAppleADay schreef:
05-12-2021 17:36
Ik verheug me op een stukje medium-rare hertenbiefstuk met een klein glaasje rode wijn en een pasgeboren baby in m’n armen :heart:
:love:
Alle reacties Link kopieren
Mijn 13de maand.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Dit jaar gaan we kerst vieren bij mijn schoonouders. Dat zijn de beste die je je maar kunt wensen met Kerst. Ze koken heerlijk, ze zijn relaxed, lief, grappig en echt heerlijk gezelschap. Wij hebben in oktober corona gehad, zij hebben in november corona gehad. We zijn veilig gezelschap voor elkaar. Ik kan ze eindelijk, na bijna 2 jaar, weer eens echt knuffelen. Daar kan ik me ook echt op verheugen.
Ik hoop dat we Kerst halen zonder ziek te zijn of te worden.

Ik werk met kinderen, ben nu dus hier thuis de grootse risicofactor. Kerst valt ook direct nadat de vakantie begint dus blijft spannend.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 05-12-2021 19:25
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of wij het vieren. Als de besmettingen goed dalen mss. Ouders en schoonouders zijn niet jong meer. Ik neem geen risico.
Life is short. Eat dessert first.
En ik hoop dat de buren elders zijn met kerst. Ze hebben vier kinderen, moet lukken. Ik denk dat ze helaas weer twintig man visite zullen hebben.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
05-12-2021 18:09
Geen idee of wij het vieren. Als de besmettingen goed dalen mss. Ouders en schoonouders zijn niet jong meer. Ik neem geen risico.
verstandig!

Ik verheug me op de enorme rust van de kerstdagen.
Eerste kerstdag ga ik met mijn vader naar de kerk en tweede kerstdag zijn de buren opgerot, dus dan van de rust genieten!
kerst wijzigde dit bericht op 05-12-2021 18:15
1.79% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
05-12-2021 18:09
Geen idee of wij het vieren. Als de besmettingen goed dalen mss. Ouders en schoonouders zijn niet jong meer. Ik neem geen risico.
Wij vieren sowieso geen kerst met ouders dus dat scheelt een hoop gedoe. Dochter woont dan wel op zichzelf maar die is nog steeds kind aan huis dus dan is haar vriend de enige extra gast, nou dat moet toch kunnen lijkt me.

Wel ga ik met de kinders een week voor kerst naar mijn vader en zijn vrouw, om toch een beetje kerst te vieren én pa's verjaardag (77 wordt ie). Maar die hebben zo'n grote huiskamer, daar kunnen we wel zes meter afstand houden als het moet :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met mijn hele familie in een hotel. Daar verheug ik me enorm op :)
Alle reacties Link kopieren
Kerstavond....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan kerstavond met de kinderen in de woonkamer films kijken en alle vijf op matrassen slapen.

Eerste Kerstdag waarschijnlijk met een paar familieleden, en tweede Kerstdag hopelijk met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
05-12-2021 18:00
Dat mijn ouders ons eindelijk weer komen opzoeken, na 2,5 jaar :heart:
Bij ons ook, ware het niet dat de inreisregels wéér verandert zijn en de kans op familiebezoek nihil is nu hier in nieuwe woonland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven