Wie is er blij met het werken met codes?

16-08-2007 14:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van de vivaforummers is blij met het gebruiken van codes in het reactiescherm? Wie had liever gewoon de ctrl i knop ingedrukt? Wie kiest liever een kleurtje uit een aantal vakjes en ziet het resultaat al in het reactiescherm? Wie is blijer met het kleurenvakje en de verscheidenheid aan kleurtjes die dat oplevert? Wie wou er eigenlijk liever knippen en plakken bij het invoegen van een plaatje, wie werkt liever met tags?



kortom, hebben mensen liever een code-reactiescherm of een wysiwyg scherm



(een what you see is what you get scherm)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben wel blij met de codes. 1 keer kleur uitzoeken en altijd dezelfde kleur. Hoef zo niet telkens te zoeken naar de goede kleur.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
maar werkt dat nu dan ook nog, met dat schermpje?
Alle reacties Link kopieren
allis schreef op 16 augustus 2007 @ 14:32:

maar werkt dat nu dan ook nog, met dat schermpje?
Ik begrijp je vraag niet geloof ik. Ik heb toch een kleurtje? 8-P
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Het kleurenschermpje, en alle andere opties in de werkbalk werken prima bij mij! Ik vind het werken met codes dus wel leuker dan zo'n wysiwyg scherm.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik denk dat ik je vraag al snap. Ik selecteer de tekst, druk op T vervolgens op ok en vul dan op de plaats van de 6 nullen mijn eigen kleurcode in en dat werkt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Het maakt mij geen moer uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind codes beter, omdat ik dat al van andere fora gewend ben. Dat maakt voor mij het quoten gemakkelijker. Ik zei al ergens anders, dat ik graag de reacties tussen de regels van een ander typ. Met dit forumsysteem gaat dat gemakkelijker dan met het vorige systeem.



Er is nog altijd mogelijkheid om tekst te selecteren en opmaak toe te passen door op de knoppen boven het reactie venster te klikken. Er is dus nog wat gebruikersvriendelijkheid.



Al met al stem ik op het gebruik van codes.
World of Warcraft: Legion
Ik heb ook geen problemen om met codes te werken. Ik vind het soms zelf wel handig. Alleen plaatjes invoegen vind ik nu een ramp. Knippen en plakken is zóveel handiger dan rechtsklikken-properties-copy URL-cancel properties tab-naar reactiescherm-voeg ~[IMG] link in... O_o Volgt iemand het nog? X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven