Dingen die je - bijna - niet durft te vragen

17-08-2007 18:07 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je af en toe eens leest in een al lang lopend topic kom je termen tegen die je ab-so-luut niet begrijpt , bijv de term EASM , of TP ,of BR ....

zomaar binnenvallen om even te vragen wát er nou bedoeld wordt doe je niet zo snel .

Vraag het dus hier !





Wat is in Godesnaam een chocomama ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
EASM: ons soort mensen.



Was nog een hele rel toen dat voor het eerst op het forum stond.



Een chocomama zal wel een bounty zijn. (kom wel een keertje Soulfood smikkelen.)



Francoise.
Alle reacties Link kopieren
goed topic hoor.....................................................................

een chocomama? een negert mama? doe maar een gok
Alle reacties Link kopieren
Een mama die haar kind volpropt met chocola om maar ongestoord te kunnen forummen.
Alle reacties Link kopieren
En uit haar borsten komt Chocomel.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook al zoiets bedacht ; een aanstaande moederT die door een negerT zou zijn bezwangerd... ..maar wat is het nou echt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik durf eigenlijk alles wel te vragen Bianc. Heel veel dingen interesseren me helemaal niet, dus als ik die niet snap dan hoef ik het ook niet te weten :-]



Durf jij echt dingen niet te vragen?

Dat van die chocomama's bijvoorbeeld?

Zal ik het voor je vragen? Ik kan dat op een heel niet bedreigende manier :smile:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ga jij dat eens vragen , als je wilt !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2007 @ 19:53:

Ja, ga jij dat eens vragen , als je wilt !
Right on, volg me. Watchchch and learrrrnnnnn.......
Alle reacties Link kopieren
Hallo chocomama's,



Er wordt op het froum gespeculeerd over wat 'chocomama's' zijn, wisten jullie dat al?



Er werd bijvoorbeeld gesuggereerd dat een chocomama pure chocomel als voeding in haar buste heeft zitten en meer van dat soort wilde veronderstellingen. Kunnen jullie het mysterie opheffen en ons (BlijftGewoonBianca en mij) vertellen wat een chocomama is?



Bedankt vast!



Groetjes,



Eleonora





ik ben zowaar zwaar onder de indruk....vooral dat " buste "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
He Ellie, wat fijn dat je een ei hebt! Je kunt nu de komende 5 maanden dus vooruit, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het zover niet komt





Is het raar als ik ga vragen of Pasen daar vroeger valt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2007 @ 20:14:

Hallo chocomama's,



Er wordt op het froum gespeculeerd over wat 'chocomama's' zijn, wisten jullie dat al?



Er werd bijvoorbeeld gesuggereerd dat een chocomama pure chocomel als voeding in haar buste heeft zitten en meer van dat soort wilde veronderstellingen. Kunnen jullie het mysterie opheffen en ons (BlijftGewoonBianca en mij) vertellen wat een chocomama is?



Bedankt vast!



Groetjes,



Eleonora





ik ben zowaar zwaar onder de indruk....vooral dat " buste "




*buigt*



Ja het zal maar verkeerd vallen, dan heb ik me in ieder geval netjes uit elkaar gedrukt......
blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2007 @ 20:16:

He Ellie, wat fijn dat je een ei hebt! Je kunt nu de komende 5 maanden dus vooruit, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het zover niet komt!





Is het raar als ik ga vragen of Pasen daar vroeger valt ?
Ik zou het niet doen als ik jou was.....maar goed, ik ben jou niet natuurlijk, was het maar waar. Ik zou een moord begaan voor jouw buste en je voor- en achterbipsen.
Alle reacties Link kopieren
waar is dat topic dan? mamababypapapijlert?
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijgen jullie het klaar om een avatar te plaatsen?

Bij mij zie je alleen een kruisje en wat tekst.

Ook zoiets dat je niet op ieder topic kunt vragen.
Alle reacties Link kopieren
claudia33 schreef op 17 augustus 2007 @ 20:22:

Hoe krijgen jullie het klaar om een avatar te plaatsen?

Bij mij zie je alleen een kruisje en wat tekst.

Ook zoiets dat je niet op ieder topic kunt vragen.






Nee, niet op álle,........... maar op het Vivatopic kun je alle vragen dáárover kwijt. Niet dat je - snel - wordt geholpen , hoor !

Als je mazzel hebt komt hier je iemand even helpen ; aan mij heb je niks !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
om dat toch bij de baby pijlert te blijven wil ik weten wat de dames daar in godsnaam onder BabyDancen verstaan ? Ik vind het persoonlijk erg zielig om op baby'tjes te dansen, en hoop dan ook dat ze er iets anders mee bedoelen.



En ergens ben ik bang dat ze er mee bedoelen : vrijen, klussen, neuken, voor het eggie, hihi doen .... enz.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
ik heb de vraag aan een angel gesteld op het digi forum. Ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik wacht ook in spanning op het antwoord wat een Chocomama is.
Cum non tum age
claudia33 schreef op 17 augustus 2007 @ 20:22:

Hoe krijgen jullie het klaar om een avatar te plaatsen?

Bij mij zie je alleen een kruisje en wat tekst.

Ook zoiets dat je niet op ieder topic kunt vragen.






Eens, ik heb een paar dagen geleden eens ergens gevraagd hoe ik tegenwoordig een plaatje moet plaatsen en ik heb tot op heden geen antwoord gekregen.



Een avatar plaatsen heb ik van Jaschenca geleerd. Je gaat naar een site als deze kiest een plaatje, slaat dat op, dan ga je naar 'mijn viva', kies voor 'profiel wijzigen' en kies dan 'portret toevoegen', klik op je opgeslagen plaatje en klaar ben je.



Je zult wel zo ongeveer dat gedaan hebben maar niet alle plaatjes zijn geschikt als avatar heb ik geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Yep ........babydancen is gewoon een oud-hollands potje neuken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Eens, ik heb een paar dagen geleden eens ergens gevraagd hoe ik tegenwoordig een plaatje moet plaatsen en ik heb tot op heden geen antwoord gekregen.





Je gaat naar een plaatje op internet. Met je rechtermuisknop klik je erop. Dan ga je in het lijstje naar eigenschappen, daar klik je op. Dan kopieer je de url helemaal.



In het reageerscherm waar je het plaatje wilt hebben klik je op het vierkantje met een bruinrandje met een bergje en een zonnetje erin. Staat naast het vierkantje met het tabelletje. Dan komt er een scherm, daar haal je de http:/ weg. En plak je die url in. Dan enter. Je ziet het plaatje dan nog niet. Of met bekijk bericht of als je het bericht plaatst zie je het plaatje.



Succes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Francoise1970 schreef op 17 augustus 2007 @ 18:09:

EASM: ons soort mensen. Waarom is het dat niet OSM? Waar staan die E en A dan voor?

Was nog een hele rel toen dat voor het eerst op het forum stond.



Een chocomama zal wel een bounty zijn. (kom wel een keertje Soulfood smikkelen.)



Francoise.
Alle reacties Link kopieren
Het is EAUSM.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh pardon, ik moet bekennen dat ik nog nooit de moeite heb genomen om in een groepje in te breken, laat staan me te verdiepen in het hoe-en-waarom van de achterliggende gedachten and so on.



Maarre, MV, kan jij me dan de enige echte juiste verklaring van EAUSM geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven