Promotiecode 15% korting voor fotoboek

31-12-2009 11:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden geleden heb ik een fotoboek af laten drukken bij Albelli.nl Bij de levering van het fotoboek, ontving ik ook een paar kortingsbonnen voor 15% korting.



Ik heb nog 1 bon over. Op de achterkant staat dat de bon geldig is t/m 31 december. Op de voorkant staat echter: bestel vóór 31 december... Beetje vaag Als het goed is, zou de bon gewoon geldig moeten zijn.

Ik heb niets te bestellen, dus wie wil 'm hebben? Misschien heb je al een fotoboek op Albelli gemaakt en moet je 'm alleen nog bestellen...



De code is: DFW4ALB



Wie het eerst komt....
Wat lief Lizzl, ik heb geen fotoboek van Albelli, maar vind het wel lief dat je het aanbiedt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zonde om weg te gooien, terwijl ik er iemand misschien blij mee kan maken



Nu maar 's kijken of er iemand is die er ook echt iets aan heeft...
Alle reacties Link kopieren
Lizzl, wat aardig van je
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Bij de HEMA is momenteel ook een actie: fotoboeken besteld t/m 3 januari 15% korting.



Ik ben dus druk druk druk bezig nog even snel twee boeken af te maken.

De fotoboeken van de HEMA waren een tijdje van wat mindere kwaliteit, maar mijn laatste HEMA boeken (twee weken geleden) waren echt supermooi afgedrukt dus ik ga ervoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik druk ze tegenwoordig af bij de Aldi. Echt stúkken goedkoper en de kwaliteit is super!
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik pixum



je kunt googelen op 'kortingscode pixum' en dan staat er altijd wel een korting bij, hetzij voor fotoboeken of gewone foto's. ideaal!! deze codes kunnen zovaak gebruikt worden als je ze wilt gebruiken.



Een zeer snelle levering, ideaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven