Selektvracht

18-08-2007 12:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrr.. ik moet me even afreageren hoor!!! Begin deze week zouden er een paar cd's voor me bezorgd worden. Dus had ik dinsdag een briefje in de bus dat ze langs waren geweest maar dat er niemand thuis was. Dus ik gebeld met het depot en ze zouden het donderdagvond tussen 5 en 8 alsnog gezorgen. Donderdagavond om 8 uur was er natuurlijk nog niks bezorgd. Dus ik gebeld met het depot. Het enige wat ik daar te horen kreeg was dat ze dicht waren en dat het dus niet hun probleem was. Uiteindelijk werd het pakje om half 9 bezorgd.



Je raad het al. Toen ik het openmaakte zaten er de verkeerde cd's in. Dus ik de dag erna met de leverancier gebeld en een afspraak gemaakt om het pakje weer op te halen. Zodra ze het oude pakje hadden zouden ze het nieuwe pakje met de goede cd's weer opsturen.



Vannochtend tussen 9 en 12 zouden ze het pakje ophalen. Het is nu bijna 1 uur en er is nog niemand geweest. Het depot is natuurlijk dicht op zaterdag, dus niemand aan de telefoon die mij kan vertellen of ze nog komen of niet.



AAAARGHGHGHHHH!!!!!!!



Ik word hier zo moe van. Ik vind het gewoon zo zonde van mijn tijd om steeds maar weer 3 uur lang thuis te moeten wachten terwijl het buiten mooi weer is. Ik heb ondertussen al wel een grote schoonmaak gehouden, alle was is gedaan, de keukenkastjes zijn gesopt! Ik ga ze maandag meteen bellen en ze de huid vol schelden! Ik weet schelden helpt niet, maar als ik me aan mijn afspraken moet houden moeten zij dat ook doen. En tot nu toe ben ik de enige die zich tot nu toe daaraan gehouden heeft!
Alle reacties Link kopieren
Schelden slaat ook nergens op. Zij kunnen er ook niets aan doen de mensen die je aan de telefoon krijgt. En het wordt echt niet sneller gebracht als je gaat schelden. Fouten gebeuren nu eenmaal vaak met dat soort verzendingen. Tuurlijk is het even (boel) ergeren maar koop ze voortaan dan in de winkel, dan kan je dit voorkomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, das idd gewoon balen. Schelden helpt niets en waarschijnlijk zijn die mensen op wie je gaat schelden ook niet de 'schuldige' van t probleem. k Heb meestal wel goede ervaringen met selectvracht, vrees dat je gewoon pech gehad hebt. Misschien in het vervolg naar de winkel of ophalen bij een Kialapunt?

Hoop dat het je opgelucht heeft ff hier te spuien ;)



Grtjs!
Alle reacties Link kopieren
Tja ik heb sowieso geen goede ervaringen met selektvracht dus dit verbaast me helemaal niet. Hoe vaak ik al geen briefjes in de bus heb gevonden met u-was-niet-thuis, terwijl ik gewoon thuis was en er niet gebeld is.....

Of de keren dat ze gewoon niet kwamen, maar wel een dag later, mijn bestelling gewoon aan de deurklink hebben gehangen, door het raam naar binnen hebben gegooid waardoor mijn bestelling kapot was (het was kwetsbaar) maar ja bewijs dat maar eens.....

En dit soort dingen niet één keer, maar heel vaak.



Als een postorderbedrijf of internetwinkel zaken doet met selektvracht, doe ik in ieder geval geen zaken met hen.
Alle reacties Link kopieren
mik25 schreef op 18 augustus 2007 @ 16:59:

Tja ik heb sowieso geen goede ervaringen met selektvracht dus dit verbaast me helemaal niet. Hoe vaak ik al geen briefjes in de bus heb gevonden met u-was-niet-thuis, terwijl ik gewoon thuis was en er niet gebeld is.....

Of de keren dat ze gewoon niet kwamen, maar wel een dag later, mijn bestelling gewoon aan de deurklink hebben gehangen, door het raam naar binnen hebben gegooid waardoor mijn bestelling kapot was (het was kwetsbaar) maar ja bewijs dat maar eens.....

En dit soort dingen niet één keer, maar heel vaak.



Als een postorderbedrijf of internetwinkel zaken doet met selektvracht, doe ik in ieder geval geen zaken met hen.
Ik heb het maar 1 x gehad met selectvracht. Maar ik was 3 dagen thuis en tegen het bedrijf hadden ze gezegd langs geweest te zijn, geen briefje bij mij, niet bij buren, niet aangebeld, niets. Maar het bedrijf belde mij op of dat ze het raar vonden dat ik er niet was want ik had het heel snel nodig. Dus toen ik vertelde dat ik gewoon thuis was maar zij niet kwamen heeft het bedrijf een klacht ingediend. En het werd met de snelpost alsnog gebracht. Wat ik dus ook bedoelde, met schreeuwen bereik je niets. Eerder het tegenovergestelde. Kijk zijn het medicijnen dan is het wat anders. Maar een klacht indienen bij het bedrijf waar je besteld hebt, helpt m.i. veel meer. Want geloof me dat het vervoersbedrijf geen grote klant kwijt wilt dus als er vaak/vaker klachten komen van het bedrijf zelf, dat werkt zoveel meer dan dat je als particulier klaagt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik dus al heel vaak, ook een keer met bol.com. Boek niet geleverd, geen briefjes gehad. Klacht ingediend bij bol.com, brief teruggekregen dat ze het onderzocht hadden en dat de vervoerder beweerde het wel bezorgd te hebben, dus dat ze ervan uitgingen dat ik het boek gehad had :-O



Schreeuwen en schelden helpt inderdaad niets, Klacht indienen bij selektvracht helpt, in míjn ervaring, ook geen meter. Vandaar dat ik niks meer met selektvracht te maken wil hebben...
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 18-08-2007 18:15
Reden: pfff typen is ook een kunst.....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mik25 schreef op 18 augustus 2007 @ 17:27:

[

Schreeuwen en schelden helpt inderdaad niets, Klacht indienen bij slektvracht helpt, in míjn ervaring, ook geen meter. Vandaar dat ik niks meer met selekltvracht te maken wil hebben...[/fgcolor]
Nee en je hebt een overeenkomst met de leverancier en niet met selectvracht. De leverancier moet er dan maar achteraan gaan en netjes oplossen. Ik koop zelf nooit via internet. Ik hou er niet van. En in dat gedoe heb ik ook geen zin. Kost tijd en geld. Toen zou ik een toetsenbord krijgen als service van die leverancier, dus het was van mij geen keuze via selectvracht. Maar ik kijk eerst of ze ook een afhaalpunt hebben en of het echt wel zo goedkoop is via internet. 1 of meerdere keren een vrije dag nemen is ook niet goedkoop. En daarbij nog de irritatie, die krijg je er wel gratis bij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Mik, doet Selektvracht bij jullie de bezorgingen van Bol? Getverjakkes! Hier wordt dat gedaan door TNT. (prettig want die man is goed opgevoed, komt elke keer braaf om 11.15 's morgens en toetert alvast even ter teken dat hij eraan komt. Brengt het desnoods zelfs bij mijn ouders)



Selektvracht, breek me er de bek niet over open. Slechtvracht noemen wij ze. Het lijkt wel alsof er totaal geen controle op de bezorgers is. Wel briefjes, maar nooit aangebeld, überhaupt nooit geweest, gelazer over "ja maar het zit in 2 pakketjes, dat mag niet" als je het ook zo hebt gekregen etc.



Ik bestel dus alleen nog maar bij bedrijven die met wie dan ook behalve Selektvracht werken. UPS beviel die ene keer dat ik ze privé heb meegemaakt ook niet. Hun bezorger liep hier zo maar uit het niets zo de woonkamer in. (achterdeur komt direct in woonkamer uit) Niet eventjes netjes bellen in de centrale hal of bij de voordeur, niet op zijn allerminst even op het raam kloppen, welnee loop zo naar binnen.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
roosvrouw schreef op 18 augustus 2007 @ 18:04:

Mik, doet Selektvracht bij jullie de bezorgingen van Bol? Getverjakkes! Hier wordt dat gedaan door TNT. (prettig want die man is goed opgevoed, komt elke keer braaf om 11.15 's morgens en toetert alvast even ter teken dat hij eraan komt. Brengt het desnoods zelfs bij mijn ouders)



.


Helaas wel ja. Ik geloof dat je daar kon kiezen welke vervoerder je wilde dus dat werd meteen een andere.



Mylene even ophalen is hier niet aan de orde helaas, zo'n ophaalpunt zit niet naast de deur en helaas geen auto, vandaar dat postorder zo'n uitkomst is.....
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 18 augustus 2007 @ 13:43:

Schelden slaat ook nergens op. Zij kunnen er ook niets aan doen de mensen die je aan de telefoon krijgt. En het wordt echt niet sneller gebracht als je gaat schelden. Fouten gebeuren nu eenmaal vaak met dat soort verzendingen. Tuurlijk is het even (boel) ergeren maar koop ze voortaan dan in de winkel, dan kan je dit voorkomen.




Relaxt, ik ga ze maandag heus niet echt uitschelden. Maar ik was al opgefokt vanwege donderdag, en na dat gedoe zaterdagochtend moest ik me gewoon ff afreageren. Die mensen die ik aan de telefoon krijg zijn net zo erg, blijkbaar heb je mijn berichtje niet goed gelezen, want toen ik ze aan de lijn kreeg zeiden ze dat het hun probleem niet was!!!!!!



Die cd zijn niet in de winkel te koop. De meeste platenzaken verkopen alleen die commerciele troep, dus moet ik het wel via internet doen.
Alle reacties Link kopieren
Clover schreef op 19 augustus 2007 @ 12:20:

[...]





Relaxt, ik ga ze maandag heus niet echt uitschelden. Maar ik was al opgefokt vanwege donderdag, en na dat gedoe zaterdagochtend moest ik me gewoon ff afreageren.



.
Ik ben super relaxed, ik hoop jij ook als je maandag gaat bellen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Clover schreef op 18 augustus 2007 @ 12:46:

Grrrr.. ik moet me even afreageren hoor!!! Ik ga ze maandag meteen bellen en ze de huid vol schelden!






Ik denk trouwens dat ik wel goed lees hoor! Het waren je eigen woorden dat je maandag zou gaan schelden en de rest heb ik ook gelezen!!!

Ik reageerde op deze woorden. Dat het gewoon geen zin heeft om te schelden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven