Wie wil mijn vriendje/vriendinnetje zijn?

19-08-2007 13:32 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik treed niet in details, maar ik ben herkend en dit is op een nogal smerige manier gebruikt (op het topic 'lotgenoten depressie', waar ik schreef wat ik voelde en dat was niet al te best). Ik durf nu niets meer te schrijven, zal nog kijken voor een naamsverandering, maar intussen hebben we de mogelijkheid 'vriendjes' met elkaar te worden.



Een aantal van jullie waardeer ik héél erg, en ik hoop dat het wederzijds is. Dus: wie wil deze nieuwe viva-functie gebruiken om contact met mij te hebben eventueel?



Liefs, voor de laatste keer, Pers
Alle reacties Link kopieren
Lieve Pers,



Ik vond het al zo stil rond je van de week. Maar laat jij je wegjagen door iemand die je herkent heeft? Doe niet zo gek. Oke, misschien dat je in de toekomst iets minder details van je prive leven kan schrijven. Maar een andere nick is geen uitkomst, je baan, studie en alles is te herkenbaar als ze je nu al hebben herkent. Jammer, maar in hoeverre staan ze tot jou? Kan je geen maling aan ze hebben? Of bepaalde prive dingen achterwege houden?



Nou je hebt mijn emailadres dus als je wilt, kan je mij bereiken. xmv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik natuurlijk! Ik hou van je, dat weet je! Hoe moet ik die functie gebruiken?

Mail me anders op yasmijndewinter@hotmail.com



Ik heb niks meegekregen van wat er gebeurd is. Wat een kutstreek.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Lieve perse,



What comes around goes around en ik hoop dat de smeerlap die jou vernaggelt heeft echt last krijgt van bad karma! Ik heb altijd erg genoten van jouw eerlijke verhalen over je beroep, je discussies over zo ongeveer alles, je web-log en heb later meegelezen toen het minder goed met je ging. Kan me niet voorstellen dat iemand dat tegen je zou gebruiken, maar dat is helaas toch gebeurt. Ik hoop dat je eventueel onder een andere nick weer terug komt, want je bent een enorm boeiend persoon!



Met zo'n toffe meid als jij wil ik wel vriendjes zijn hoor!



Liefs Pruttel
Hey Yas, digibeet :)



Onder de avatar van perse staat een poppetje, die helemaal rechts, daar moet je op klikken
Alle reacties Link kopieren
Perse, Myleen heeft ook alle emailadressen van ons NIET-groepje, mocht je daar behoefte aan hebben!



:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erop geklikt!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Wat erg dat mensen er zo een misbruik van maken, ik zou echt niet stoppen hoor, je moet gewoon door gaan :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hey Pers!

Wat erg! Ik heb je berichten op het lotgenotenforum gezien en natuurlijk ook de rest... Weet je wel wie het is? Als diegene weet wat voor werk en studie je doet dan ben je met een nieuwe nick vrij gauw weer herkenbaar.. (zoals MV ook zegt).

Ik ga je ook toevoegen als vriendinnetje hoor!

Een *hé shit, ik zit niet bij reageer, wilde een knuffel geven* knuffel van mij
Alle reacties Link kopieren
Links werken niet bij mij. Ik zal een stuk minder schrijven. Zit te janken achter de pc want ik kon hier mijn ei kwijt. Ik zal m'n vader bellen of hij me op komt halen want ik zit nu dieper dan ooit. Ik heb mijn naam veranderd, maar eigenlijk heeft het geen zin want ik zal toch bijna niet meer schrijven. Ik mis het forum nu al, het was mijn uitlaatklep. MV, ik heb jouw adres en Yasmijn haar adres ook. Wie nog meer contact eventueel wil of ervaringen betreffende depressie wil delen: persephone-83@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Lieve Pers, wie heeft je dit dan aangedaan? Kan je niet (voorlopig) met diegene breken?) Diegene brengt nu veel verdriet terwijl jij juist je verhaal en ei kwijt kon. Als je je veilig voelt bij je ouders moet je dat zeker doen. Ik heb je email dus ik mail je. Doe rustig aan en laat je niet zo gek maken. Probeer boven dat soort nare mensen te staan. Die krijgen hun portie nog wel. Wie de bal ketst krijge hem terug. xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hé Persepoes, ik heb je een week geleden al aan mijn vriendengebeuren toegevoegd, met een verhaal erbij maar misschien werkte het toen niet. Ik zal je nog een keer berichten en als je wil mailen doe dat dan naar

eleonora-van-de-beo@live.nl .



Jammer van je nickname, het is juist zo'n mooie.....
Alle reacties Link kopieren
Ken je niet maar wat een laag persoon om wat je op een forum schrijft tegen je te gebruiken. Dus sterkte.



Maar vindt het niet zo slim dat je een email adres met je oude nickname plaatst met je nieuwe nickname. Misschien kan je het nog snel verwijderen?



Op die manier heeft het inderdaad geen zin om een nieuwe naam te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me heel dom nu maar Pers ik kan me jou niet eens meer herinnerin, ik denk dat ik toen al weg ging.. sorry.. maar ik wil best wel jou dinnetje zijn heur :-P
Alle reacties Link kopieren
Persè, heb het topic niet gelezen, ga dat ook niet doen.

wel miste ik jou hier al een poosje, vond je wel weer terug op een hogere niveau...wat weer voor mij iets te hoog is, weet je Persè, hoe moeilijk soms het ook allemaal is, weet dat je nooit meer van de kosmos krijgt dan je aankan...echt vertrouw erop.



Door gebeurtenissen, hoe akelig ook, en al klinkt het clichè, het vormt je tot een waardevol persoon, nog meer dan je al bent.

Opgroeien, volwassen worden...ach we hebben allemaal bagage die soms te zwaar drukt...hoop dat er iemand naast staat die jou helpen kan.



Mss kom ik vaag over, maar je weet dat ik mij niet zo goed uitdruk in Nederlands.

Je bent een van de integertse en eerlijkste mensen die ik tegenkwam op WWW....twijfel niet aan jezelf....voeg je toe als vriendinnetje...hmm nick veranderen?...is degene dat waard? niet dus! Persèphone past bij je, licht en donker...winter en lente...Moeder en Lover...bloei en weer opbloeien..
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 19 augustus 2007 @ 14:49:

Lieve Pers, wie heeft je dit dan aangedaan? Kan je niet (voorlopig) met diegene breken?) Diegene brengt nu veel verdriet terwijl jij juist je verhaal en ei kwijt kon. Als je je veilig voelt bij je ouders moet je dat zeker doen. Ik heb je email dus ik mail je. Doe rustig aan en laat je niet zo gek maken. Probeer boven dat soort nare mensen te staan. Die krijgen hun portie nog wel. Wie de bal ketst krijge hem terug. xxx
Nee dat is allemaal onder nicknames. Gaat ook om een forum he. Helaas, wist ik maar wie het was. Ik zit nu dieper dan ooit, dit kan er gewoon niet bij. Ik wil mijn werk goddomme blijven doen. Het is gewoon iemand geweest van dathoerenlopersforum die heeft gezocht en heeft gevonden. Iemand anders had me daarvan ook al herkend, daardoor heb ik mijn stresstopic laten weghalen. Misschien is het dezelfde, maar nu onder een andere nick. Of misschien heeft diegene de info doorgespeeld. De eerstgenoemde had enkel op Betaalde Seks gekeken, maar toch maar voor de zekerheid mijn stresstopic weg laten halen. Heb weer gesneden verdomme. Ik heb dit forum nodig, ik heb afleiding nodig. Ik heb mijn werk ook nodig, anders heb ik niets op het moment, echt niet. Ik zit diep in de shit nu. Hopelijk kost het me geen klanten, maar ik vrees ervoor. Ik hoop zo dat mijn pappa me kan ophalen vanavond...
Alle reacties Link kopieren
Hey pers. Vroeg me al af waar je uithing. (en of alles goed ging!!!)



Hopelijk kom je wel weer terug hier met een andere naam. :hug:
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Uhm Per Eurydice, dit is nou niet bepaald een onherkenbare naam :smile:



Edit: En luister aub naar Yasmijn! :no:



Edit2: you've got mail
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Perse, ik heb je gemaild, mail me asap terug, want er wordt NIET gesneden!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik mail je ook even mijn nummer, je kunt me altijd bellen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Pers, je kent mij niet maar ik heb je gemaild!



NIET snijden!!!!!!!!!!! bel yas op of mail met iedereen die je al gemaild hebben!!!!!



Lieverd je bent niet alleen :hug:
Alle reacties Link kopieren
misschien kan iemand haar halen? en naar haar vader brengen? volgens mij gaat dit niet goed met haar, bel met yasmijn, doe het
Alle reacties Link kopieren
heb je je vader al gebeld? als die je niet kan halen oid, wil ik je wel ophalen en brengen
Alle reacties Link kopieren
Pers/Eur wat een k*tbekende!! Ook ik wil je vriendinnetje zijn, maar vraag me af of je daar iets aan hebt. Mail je bekenden, laat je ophalen, whatever, maar SNIJ NIET!

Overigens, als je niet weet wie die "bekende" is, vraag ik me ook af waarom je je door zo iemand laat weerhouden hier te schrijven? Hoeveel kwaad kan deze persoon je doen?
Wees blij!
Alle reacties Link kopieren
Persephone, ik ken je niet zo goed (moet wel vaak lachen om je scherpe en rake reacties in topic en je nuchterheid, daarom verbaasd het me dat het niet zo goed met je gaat), maar wil je even heel veel sterkte wensen en zeggen dat ik hoop dat het snel weer een heel stuk beter met je gaat. Hoop dat je veel hulp krijgt van mensen om je heen en dat je die hulp nu gaat zoeken, zoals al veel mensen schreven, bel iemand, blijf nu even niet alleen thuis.



:hug:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven