Waar ben jij/blij dankbaar voor/om ???

21-08-2007 16:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
:hello: zomaar een vraag die me leuk lijkt ;-]



Ik ben dankbaar dat ik een nieuwe fiets heb kunnen kopen, terwijl dat echt een rib uit mijn lijf is !



Ben dankbaar dat mijn kapster goed heeft geluisterd naar mijn wensen hoe ik mijn haar graag wilde hebben.



Ik ben blij en erg dankbaar voor die ene beste vriend die mij nooit te never laat vallen in welke en of welke omstandigheden ik ook verkeer.



En ben dankbaar dat ik mezelf iedere dag toch weer gelukkig mag voelen ook met up's en downs want juist de downs zetten je weer met beide benen op de grond waardoor je de mooie en fijne dingen juist extra blijf waarderen. :angel:



Groetjes Girlxxx :flower:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor de liefde tussen mij en mijn man. Ik ben dankbaar dat hij bij me is en gezond is. Zeker als ik op de gezondheidspijler lees dat ook Mimsey's vriend nu stervende is, net als Romilda's man nog geen 6 maand geleden. Beiden hebben zo geknokt, maar zonder positief resultaat.



Daarom ben ik dus dankbaar dat mijn liefste bij me is en we samen van het leven kunnen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor een aantal heel dierbare mensen om me heen die er altijd zijn als ik ze nodig heb, en dat is wederzijds.
Alle reacties Link kopieren
Leuke topic, hoop dat er veel reacties komen.



Ik ben dankbaar voor het feit dat iedereen die me lief is gezond is en dat we het altijd zo leuk met elkaar hebben. Ook ben dankbaar voor het feit dat ik een goede en leuke baan heb en dat ik mijn eigen flat heb kunnen kopen.

Ik ben eigenlijk gewoon dankbaar voor het leven dat ik op dit moment kan leiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor alle lieve mensen die me steunen in een ontzettende rottijd, die op het goede moment de juiste dingen zeggen en en me soms ook gewoon even laten gaan. En een extra dosis dankbaarheid gaat naar mijn lieve ouders die, ondanks dat de afstand tussen ons soms veels te groot is, ontzettend hun best doen om dicht bij me te zijn. En ik ben dankbaar voor hun vrienden, omdat ook zij zoveel steun kunnen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ben erg dankbaar voor mijn vriend, goede vrienden en naaste familie! Heb een behoorlijk heftig half jaar achter de rug qua gezondheid en ik vind het super dat ze er voor me zijn, no matter what! Zou niet zonder ze willen :)

Dankbaar voor ons leuke huissie en twee oergezellige katten, heerlijk om elke dag weer thuis te komen. Verder dankbaar voor allerhande kleine dingen.

Ken je dat? Helemaal gelukkig worden van t eerste bakje koffie 's ochtends? Of een lekker zonnetje?

Daar kan ik nou helemaal gelukkig van worden! Leuk topic trouwens.
Alle reacties Link kopieren
ik ben dankbaar voor de fijne familie die ik heb

ik ben dankbaar voor Trucker en zijn liefde

ik ben dankbaar voor een fijne schoonfamilie

ik ben dankbaar voor mijn huisje en beestjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat er iemand op mijn pad is gekomen die me na een verschrikkelijke tijd heeft laten inzien dat er nog wel een leuk leven bestaat! Dat ik nog verliefd kan worden op mijn leeftijd! O.o :heart:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor alle mooie dingen die telkens toch ook weer op mijn pad komen, waardoor ik me altijd een zonnekind lijk te voelen... no matter what happens.
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar en blij dat God in mijn leven is...Hij er voor me is......Net als me ouders, zusjes (ook al kan ik ze soms niet uitstaan ;) ) en famillie en vrienden.....en dat ik gezond ben en zo kan ik nog wel ff door gaan!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor mijn vriend, heb een maand geleden te horen gekregen dat ik ziek ben en nooit meer beter wordt en hij is superlief voor me, terwijl het eigenlijk iemand is die niet snel zijn emoties uit. Nu wel en gewoon de kleine dingetjes die hij doet maken me superblij.



Ook erg dankbaar voor mn vriendinnen, ze zeggen dat je in nood je vrienden leert kennen, en ik ben erachter dat ik meer vriendinnnen heb dan dat ik dacht en ze allemaal super zijn!!!!



Als ik de hond 's ochtends uitlaat aan het strand en de zon schijnt en de rivier is supermooi en stil, ben ik even helemaal gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar dat ik m'n ouders, vriend, vrienden en familie zo dichtbij heb, en dat we allemaal - voor zover we weten - in goede gezondheid verkeren. En dat we allemaal zo lekker door 1 deur gaan.



Verder voor alle leuke dingen die mij 'overkomen', als ik soms zo hier en daar op het forum lees ben ik best wel gezegend. En dat mag ik me best wel eens meer realiseren.



:-]



Pluk de dag!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Even specifiek voor dit moment;



Ik ben dankbaar voor mijn gevoel voor humor en relativeringsvermogen. Zonder die eigenschappen was ik de afgelopen twee weken een stuk minder goed doorgekomen en als je in aanmerking neemt dat dit mijn 9e slapeloze nacht wordt dan ben ik best trots dat ik het allemaal nog zo goed volhou. Ik ben dus ook dankbaar voor mijn uithoudingsvermogen.



Over het algemeen;



Ben ik dankbaar dat mijn man bestaat. Ben ik dankbaar dat ik moeder ben geworden en ben ik dankbaar voor mijn heerlijke vrienden en collega's die bij mijn fantastische baan horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven