mooiste compliment op dit forum ?

30-08-2007 16:25 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een échte vent genoemd.............. Ik vond dat wel een geinig compliment .



wat is jouw mooiste compliment geweest ? Of... om welke beschuldiging heb je moeten lachen , of ben je boos geworden ?



Wil je iemand nog een compliment maken ; ook dat kan.....en vooruit , wil je iemand op een LUDIEKE manier beschuldigen ( géén grove beledigingen , geen vals onder de gordel getrap ) dan mag dat ook....... en voor één keer ; gooi die hengel dan ook meteen maar uit in alle openheid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil STO een complimentje geven ; na rel na rel na rel heeft ze haar draai gevonden. Verder wil ik iedereen een compliment geven die STO heeft leren verdragen :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wil chica34 een compliment geven voor haar kaartenactie!!
Alle reacties Link kopieren
welke kaartenactie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bianc'.....



is het toegestaan hier te hengelen?



Perel.
Ik wil jou een compliment geven Bianca. Voor alles wat je aan originaliteit op dit forum zet. Je blijft verassend!

En omdat ik dol op je ben natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Roosvrouw een compliment geven voor haar prachtige woorden aan Mimsey. Ik wilde dat ik zo mooi kon schrijven!
.
Alle reacties Link kopieren
Perel schreef op 30 augustus 2007 @ 16:48:

Bianc'.....



is het toegestaan hier te hengelen? hier wel



Perel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
eleonora schreef op 30 augustus 2007 @ 16:50:

Ik wil jou een compliment geven Bianca. Voor alles wat je aan originaliteit op dit forum zet. Je blijft verassend!

En omdat ik dol op je ben natuurlijk.
http://www.bbc.co.uk/radioassets/photos/2006/8/13/2494_2.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wil Dubiootje en Iseo een compliment geven. Beiden hebben van alles aan hun hoofd maar maken veel tijd en ruimte om anderen te helpen. Ik barst van bewondering voor deze twee knoeperds.



Alle lieve forummers die anderen zo allerhartelijkst bijstaan krijgen ook een compliment, ik kan ze niet eens bij naam noemen, het zijn er veel te veel.
Alle reacties Link kopieren
http://www.surfnet.nl/publicaties/bulletin/00-2/hengel.jpg





Nou, bij deze dan...
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van jullie allemaal!



:smooch:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Schitterend plaatje, Perel. X-D
Alles komt goed, alleen de rest niet
Voor qwertu, nov.mama. Ze heeft het zo geregeld dat iedereen een anoniem kaartje kon sturen met eigen plaatje en persoonlijke tekst.
Alle reacties Link kopieren
Hengel je naar complimentjes Bianca? Nou eigenlijk moet ik je er zelfs 2 geven. Je zorgt altijd voor leven in de brouwerij, in positieve zin. En op de meest moeilijke vragen, kom je altijd met zinnige antwoorden.



Ook Reiger100 is vaak te zien met een positieve bijdrage.
Alle reacties Link kopieren
kreeft1 schreef op 30 augustus 2007 @ 17:55:

Hengel je naar complimentjes Bianca? Nou eigenlijk moet ik je er zelfs 2 geven. Je zorgt altijd voor leven in de brouwerij, in positieve zin. En op de meest moeilijke vragen, kom je altijd met zinnige antwoorden.



Ook Reiger100 is vaak te zien met een positieve bijdrage.






Ik hengel niet.......... ik geef jullie een podium .....kun je zeggen welk compliment je hebt gehad ( werd heel vrolijk van de jouwe ) of je mag een ander het podium opduwen en die even bejubelen.

En o ja ; er mag gehengeld worden........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.kartoen.be/wp/wp-content/myfotos/misc/compliment.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mariannanas schreef op 30 augustus 2007 @ 16:51:

Ik wil Roosvrouw een compliment geven voor haar prachtige woorden aan Mimsey. Ik wilde dat ik zo mooi kon schrijven!




Jee, dank je wel zeg. Das erg lief. :-]





Mijn compliment gaat naar nummerzoveel, omdat ze immer en eeuwig vol geduld alle mogelijke vragen op het gebied van arbowetgeving maar blijft beantwoorden.
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2007 @ 18:39:

[...]





Ik hengel niet.......... ik geef jullie een podium .....kun je zeggen welk compliment je hebt gehad ( werd heel vrolijk van de jouwe ) of je mag een ander het podium opduwen en die even bejubelen.

En o ja ; er mag gehengeld worden........
Het mooiste compliment is als iemand iets heeft aan je antwoorden, tenminste dat vind ik altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
En ik maak een complimentje aan Angel 2. Goeie aktie van Pearle !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
een complimentje voor lief, omdat wij ondanks alles, ruzies, sneren, verwijderd, toegevoegd, niet zonder en met elkaar kunnen, haat/liefde wisselt elkaar af, dat je het zo lang met mij uithoud... :heart: en een :hug: dank je...
Alle reacties Link kopieren
Wow Festen!



Het mooiste compliment is die stille compliment... elkaar waarderen zonder het telkens weer te zeggen..



Ik geef jullie dames van het Viva Forum de grootste compliment! dat jullie jaar in jaar uit het vol houden hier iedere dag weer te komen en elkaar slijmende complimente te geven (kan soms over me nek gaan.. bah) maar ja.. hoort erbij denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Trouwens.. ik hou ook van jullie allemaal!



;-)
Roma schreef op 31 augustus 2007 @ 10:50:

Trouwens.. ik hou ook van jullie allemaal!



;-)
Ehmmmm op het verkeerde bericht gereageerd.....
Roma schreef op 31 augustus 2007 @ 10:49:



Ik geef jullie dames van het Viva Forum de grootste compliment! dat jullie jaar in jaar uit het vol houden hier iedere dag weer te komen en elkaar slijmende complimente te geven (kan soms over me nek gaan.. bah) maar ja.. hoort erbij denk ik..
Beter dan elkaar jaar in jaar uit iedere dag af zitten zeiken. Dat is nog veel irritanter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven