Wordt er weer geband?

31-08-2007 14:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mij bereikt het verontrustende bericht dat Edmund Burke geband zou zijn, zonder dat er ook maar een waarschuwing zijn kant op is gegaan.

Mijn vraag is: klopt dat?

Edmund vraagt zojuist aan mij om dit topic te openen.



Het gaat NIET over Edmund, maar over zijn (eventuele) ban.

Ik hoop dat het een misverstand betreft, en dat Edmund ieder ogenblik ons weer op de hoogte kan stellen van zijn erudiete, conservatieve mening.



Mocht Edmund wel geband zijn: wat heeft hij dan misdaan?
Alle reacties Link kopieren
Hij weet ook wel de juiste persoon te bereiken voor zn doel(en)!

Ik hoop dat die gast geband is en er nooit weer inkomt.

Weet je Antonio, dat hij zelf vorig jaar zelf een paar x afscheid van het forum heeft genomen? Nou, wat doet ie dan nog langer hier?
Alle reacties Link kopieren
Gehengeld wellicht? Dat zijn in elk geval geruchten die mij ter ore kwamen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Heintje Davids nam ook vele malen afscheid van het toneel. Het Viva forum is zijn grote liefde waarschijnlijk.

Wat heeft hij misdaan, Sandra?
Alle reacties Link kopieren
Laten we hopen dat het een permaban is. Hij zat idd fors te hengelen. Wsl slechts een spel en een rol, maar niettemin reden tot ban. Zijn bijdragen op serieuze topics van echte mensen met echte problemen werden ook niet gewaardeerd, hij had zich beter kunnen beperken tot de entertainment en zijn eigen topics.



Magoed, na een tijdje wordt hij weer herinnerd als iemand die stof deed opwaaien en is men weer vergeten hoe irri iemand als hij eigenlijk is. Verheug je daar maar vast over.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
mamzelle schreef op 31 augustus 2007 @ 14:37:

Gehengeld wellicht? Dat zijn in elk geval geruchten die mij ter ore kwamen.






Hij zette gisteren zijn emailadres op het forum met het verzoek naar mij om hem te mailen. Om 'bij te kletsen'.

Heb nog nooit gemaild met de man.

Maar dat was op de M-pijlert, niet op de s-pijlert.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Beste Antonio, is de beste en snelste manier niet om de viva redactie en/of de angels te mailen met je vraag? Dat kan EB ook zelf. Of gaat het meer om weer de aandacht hierop te vestigen?



Kan het ook niet zo zijn dat je even niet kan inloggen? Gisteravond duurde het bij mij 1.15 min om erin te komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
niet wellicht.. hij zat te hengelen en zijn emailadres rond te strooien
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zeker drie waarschuwingen van o.a. Angel5 langs zien komen.



Good riddance!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon weten wat er speelt, en wat het beleid van Viva is. Ik wast juist erg verheugd om het open, vergevingsgezinde beleid van Viva.

Ik keur het af als hij met zijn emailadres liep te strooien, niet nodig ook trouwens. Maar een waarschuwing eerst was op zijn plaats geweest.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ie tig waarschuwingen per mail gekregen wat jij niet weet. Toon.



Hoe zit dat eigenlijk met die hengelhoek, komt die er nog? Ik meen daar vaag iets over gehoord/gelezen te hebben.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt van niet dat hij post gehad heeft. Maar, en dat moet ik hem tot nu toe nageven, ik kan nergens iets lezen over zijn ban. Wat bedoel jij met de M-pijler, Yasmijn? De maatschappij pijler (en nu dus de actueel pijler)? Of de mode pijler (daar staan 0 berichtjes bij het moderator topic).
Alle reacties Link kopieren
Of EB geband is weet ik niet. Wel is duidelijk dat hij alweer hard op weg was een forum PITA te worden. Niet slim van hem.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Yep, Burke heeft weer een permaban te pakken. Laten we het houden op "algeheel trollgedrag". Dit topic krijgt een slotje want bans worden nog steeds niet besproken op het forum. Oh, een slotje betekent dat het topic direct naar onderen keldert, dus als je het kwijt bent weet je waar je zoeken moet.
Alle reacties Link kopieren
Lekker rustig zonder dat arrogante ventje, was hem nu al zat!
Alle reacties Link kopieren
Ja de a pijlert dus
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En de slotjes doen het nog niet. ;-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
YEEEEY!!! Dank je Angel, was geen aanvulling voor het forum, maar een aantasting..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven