Leuk verjaardagscadeau voor moeder die 50 jaar wordt !!!

09-09-2007 15:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al.... alle ideeen zijn welkom !!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder word over 3 maanden 50 jaar en wij hebben foto's verzameld vanaf de peutertijd (baby was er niet!) tot aan nu en hebben leuke anekdotes en verhaaltjes over vroeger en dat hebben we via de site van het kruidvat in een boek met harde kaft laten verwerken! Gisteren het boek ontvangen via de post en ik moet zeggen dat het erg mooi is geworden! Je kan zelf je kaft en blz. enz. uitzoeken samenstellen noem maar op! Ik weet nu al dat ze wat tranen zal weg slikken als ze het krijgt! Voorbereiding heeft ongeveer maandje geduurd met zoeken van foto's en verhaaltjes van iedereen en ongeveer 2 weken van moment van bestelling tot gisteren de bezorging. succes!
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer en ik hebben een fotocollage gemaakt, met foto´s van mijn moeders kindertijd tot haar 50e van belangrijke momenten in haar leven. We hebben dit ingelijst en we hebben er een mooi gedicht bijgemaakt dat verwijst naar de foto´s in de collage.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder ging gewoon aan het werk op de dag dat ze 50 werd, niet wetende dat wij al het 1 en ander hadden geregeld. We zijn haar toe met een koetsje van haar werk gaan halen hebben zelfs de hond meegenomen die voor de gelegenheid een giletje van me stiefpa aanhad. Me moeder is in december jarig en het begon precies te sneeuwen toen ze in de koets stapte (die was wel overdekt) toen we bij haar de straat inreden was die helemaal versierd en stonden de buren ook allemaal buiten, daarnaast heeft ze natuurlijk nog de nodige kadootjes gehad, maar dit was echt zo leuk vooral omdat ze echt geen flauw idee had.
Alle reacties Link kopieren
WAT HEB JE TE BESTEDEN < WAAR HOUDT ZE VAN ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Groot feest toen mijn moeder afgelopen zomer 50 jaar werd.

Wij wilden haar een tijdloos cadeau geven, niet iets wat voorbij zou gaan (reis, etentje, beautydagje o.i.d.).

Het moest bijzonder en symbolisch zijn. We wilden niet alleen vieren dat ze 50 jaar werd. Ze heeft een moeilijke scheiding achter de rug en we wilden haar ook een cadeau geven omdat ze zo sterk uit de strijd is gekomen.

We hebben bij een goudsmid een sieraad laten maken met een hoge symbolische waarde. Het was duur (¤ 575,-) maar we hadden het er voor over.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet echt een budget. Denk zelf aan bijv. een mooi beeldje.
Dan zou ik een mooi beeldje voor haar halen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Of zelf kleien, dan geef je er nog een eigen 'touch' aan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is een aantal maanden geleden 50 geworden. Ik heb haar een dag en nacht scheveningen cadeau gedaan. 's Morgens kwamen we bij het hotel aan en hadden we massage e.d. 's Avonds lekker gegeten en toen naar de voorstelling van Tarzan. Heerlijk geslapen, 's morgens lekker ontbijtje en nog wat over de boulevard gelopen. Was een fijn moeder-dochter weekend!

Een mooi sieraad of kunstwerk is altijd mooi om te krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven