Kado bruiloft

26-04-2010 22:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen en door omstandigheden kan ik helaas niet op haar bruiloft aanwezig zijn. Ik wil wel heel graag een kado voor haar kopen, maar aangezien ze alles al hebben (wonen al jaren samen en hebben een dochtertje), heb ik op het moment geen inspiratie voor een leuk kado. Geld of kadobonnen vind ik geen optie. Wie van jullie kan mij helpen aan een leuk idee voor een kado, welke jullie mogelijk zelf weleens aan vrienden/familie hebben gegeven voor een bruiloft? Budget is tot 70 euro.



Alvast bedakt!
Alle reacties Link kopieren
OH Appelsientje, thanks! Hoezo een port? Blijven die langer goed? Ik heb alleen op wijn gezocht, had er niet bij stilgestaan dat er ook nog andere dranken bestonden die met de jaren lekkerder worden! Kan je er wat meer over vertellen? Ik ga meteen kijken of die ook in mijn nieuwe land gemaakt worden (dat vind ik nl. wel een leuke touch).
[quote]Flight schreef op 23 juni 2011 @ 10:03:

Altijd leuk en een herinnering voor altijd is een foto in kristal. Misschien een trouwfoto of een andere leuke foto van toen ze net samen waren?

[ link verwijderd ivm spam]



Holy crap, dat is lelijk!!
Oh en ik heb je even gestaft, je haalt een oud topic (april 2010) omhoog om zo je lelijke dingen te spammen.



Dusse, doei doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven