wat vinden jullie van deze aanbieding? leuke aanbieding?

23-09-2007 19:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat vinden jullie van deze aanbieding? krijg je waar voor je geld of toch best kostbaar?





PSYCHOLOGIE MAGAZINE LEZERSDAG



Scheveningen, 10 november 2007

ilms kijken, ontspannen in Thermen Vitalizee, lekker eten en napraten, naar de sauna, een speedconsult met een psycholoog, een yogales of (stoel)massage: er is bijna te veel te doen op de lezersdag van Psychologie Magazine. Reserveer snel!



Het filmprogramma in de grote zaal van het Pathétheater:



Away from her (exclusieve voorpremière!).

Een jarenlange liefde komt in ruw vaarwater als zij alzheimer krijgt, en innige gevoelens opvat voor een medepatiënt. Julie Christie kreeg schitterende kritieken voor haar rol.

En verder: Das Experiment. Naar het beruchte Stanford Prison Experiment.

Awakenings. Drama naar het beroemde boek van Oliver Sacks.

Prime. Intelligente relatiecomedy met Uma Thurman en Meryl Streep.

La stanza del figlio. Een warme tragedie over rouw en verlossing.





Geen zin om de hele dag films te kijken? U kunt speeddaten met psychologen en coaches, of met de redactie. U kunt naar de sauna, de sneeuwcabine en de kruidenkamer in het naastgelegen Kuur Thermen Vitalizee (entree t.w.v. € 25,-). U kunt een ontspannende (stoel)massage ondergaan, een yogales volgen, en we hebben nog wat leuke verrassingen…



Datum: zaterdag 10 november, 10.30 - 22.30 uur (nachtprogramma tot 01.00 uur)

Plaats: Pathé Scheveningen, Kurhausweg 2



Het Pathétheater ligt vlak bij het strand. Er is gezorgd voor een lunch, koffie en thee, een dinerbuffet of driegangendiner in het Kurhaus en een uitgebreide borrel.



Arrangement 1:



entree, lunch, koffie/thee, dinerbuffet, borrel en verrassingspakket. Prijs: € 99,- p.p. voor abonnees (niet-abonnees € 109,- p.p.)

€ 99,- (abonnees) (aantal personen)

€ 109,- (niet-abonnees) (aantal personen)
Alle reacties Link kopieren
dat kost veuls te duur hor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Je kan voor minder op en neer naar Milaan.
Alle reacties Link kopieren
Die sauna is sowieso niet veel soeps, over de rest kan ik niet oordelen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af wat je van een speeddate met een psycholoog moet verwachten @-(
Alle reacties Link kopieren
Voor een film kijken, kort gesprek met een psycholoog en wat eten vind ik het ook erg duur.
Alle reacties Link kopieren
Het meest belangrijke is dat wat jij ervoor over hebt en dan maakt het geen deuk uit of het nou wel of niet duur is....



Je moet doen wat je gevoel je ingeeft...
Veel te duur!

Das Experiment is trouwens een aanrader, die film blijft je nog wel even bij.
Alle reacties Link kopieren
Als het een lekkere lunch is, en een fatsoenlijk diner, en een goede sauna, en het is tamelijk rustig, en je krijgt een echte yogales en je kunt een tijdje babbelen met die psycholoog, vind ik het niet te duur.



Maar als je een half uur in de rij moet staan voor een plastic broodje kaas met een beker melk, en 's avonds krijg je foe yong hai van de plaatselijke massa-chinees, en je staat bij yoga met 50 man in een krappe ruimte mekaars ellebogen aan te stoten, en je mag twee seconden hallo zeggen tegen de psycholoog en verder overal in de rij staan...... dan vind ik het veel te duur.



Kies maar, welk scenario lijkt je het waarschijnlijkst ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven