Seksen met fiets is strafbaar

28-10-2007 14:33 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tranen liepen me over de wangen van het lachen bij het lezen van onderstaand artikel.



Seksen met fiets is strafbaar

AMSTERDAM - De Brit Robert Stewart moet voor de rechter verschijnen omdat hij seks heeft gehad met z'n fiets. Dat meldt de Daily Telegraph. De 'fietsliefhebber' werd in oktober vorig jaar betrapt in een hotelkamer in Schotland. De man droeg enkel een t-shirt. Hij hield z'n stalen ros vast en bewoog z'n heupen. Het is niet bekend of de man de eindstreep heeft gehaald.





Betrapt



Twee kamermeisjes van het hotel deden de bizarre ontdekking. Ze hadden meerdere keren op de deur van Stewarts kamer geklopt. Toen die niet open deed, gingen ze naar binnen. De twee waren danig geschrokken door de taferelen die zich voor hun ogen afspeelden en brachten de manager op de hoogte, die op zijn beurt de politie belde. Stewart heeft inmiddels de feiten toegegeven en de rechter heeft hem op de lijst van zedendelinquenten gezet.



Tegels



Hij is niet de eerste man die doet aan seks met ongewone voorwerpen. In 1993 werd een zekere Karl Watkins, elektricien van beroep, achter de tralies gezet omdat hij het deed met... vloertegels.



X-D zouden opblaaspoppen en vibrators daar verboden zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. sex met dieren is ook alleen strafbaar als het dier er onder geleden heeft.



Misschien had de fiets veel pijn? Werd hij erbij geslagen? Vond hij het niet fijn of had hij hoofdpijn?



WHAHAHAHAHA! X-D
Alle reacties Link kopieren
Fiets heeft aangifte gedaan??



Nou moet ik zeggen, sommige fietsen gaan wel heel erg summier......tasjes die er scheef bij hangen etc. etc.

Sexy versnellingsnaaf, of Shimano remmen die onbedekt zijn......sommige fietsen vragen en gewoonweg om.
Alle reacties Link kopieren
Misschien durfte hij geen aangifte te doen uit angst voor represailles? Lekker banden, roest...



Hmmm... inderdaad, enkel wat spaakjes is wel wat bloot, en tsja... eerlijk is eerlijk... als hij niet op slot stond, is het ook wel een beetje zijn eigen schuld...
Alle reacties Link kopieren
die heeft de uitdrukking:"op een oude fiets moet je het leren"iets te letterlijk genomen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat een perverseling. Mag leijen dat het geen kinderfiets was!
Alle reacties Link kopieren
Vouwfiets?...vast standje 69 :smooch:
Hey Lord,don't ask me questions
Alle reacties Link kopieren
http://utrecht.fietsersbond.nl/doortrapper/2002-3/pics/fietsendief.jpg



echtbreuk





http://farm2.static.flickr.com/1283/556307686_8494aeed69.jpg





kinky.......





http://bebob.web-log.nl/photos/uncategorized/fietsenmetthea.jpg



groepssex.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.schoolvoorjournalistiek.com/hoezonieuws/wp-content/uploads/2007/06/mangoogle2.jpg



plasseks.............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik probeer het voor mij te zien, hoe dat zou moeten gaan als man seksen met een fiets................

Gek he, maar ik kan mij er helemaal niets bij voorstellen....
Alle reacties Link kopieren
Was dat een fiets zonder zadel? Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen hahaha. Ik zou als ik een van die kamermeisjes was stikken van het lachen. Niet meer bijkomen. En de rest van de dag de slappe lach houden. Tot aan huilend van het lachen toe hahahhahaha.



Verder vind ik het zielig voor die fiets. Die wilde enkel vrolijk bellen en rondrijden. Niet genomen worden *probeert een gezicht in de plooi te houden maar lukt moeilijk*
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 28-10-2007 17:32
Reden: aanvulling en correctie posting
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
BGB...jij toevalig ook een fietsfetisj?... :rofl:
Hey Lord,don't ask me questions
Alle reacties Link kopieren
De uitdrukking "ik pak even de fiets" krijgt ineens een hele andere lading...
Alle reacties Link kopieren
Hahha Nijn. Trouwens zadelpijn is ook zo iets vaags in deze context.
Alle reacties Link kopieren
Een tandem voor een triootje..?
Alle reacties Link kopieren
hahahahahhaaa koffie tegen mijn beeldscherm!!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij "Ter land, ter zee en in de lucht" hadden ze vroeger een onderdeel "Fiets 'm erin"...... AU!
Je mag ook niks meer zeg.

Dat je bij kinderen, dieren en mensen die geen zin hebben om het met jou te doen, weg moet blijven lijkt me logisch maar dat je je eigen fiets niet eens een beurt mag geven vind ik overdreven.



Straks mag je ook al niet meer met de stofzuiger, of ik met de electrische tandeborstel!
Alle reacties Link kopieren
Ja Leo, je zou gewoon sex met de snorfiets moeten mogen hebben.



Nieuw vocabulaire: dienstfiets = prostituee
Alle reacties Link kopieren
safesex





http://blog.lib.umn.edu/carl1236/dailyspirit/bike.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
oké,,, niks met kinderen , dieren , mensen die "nee "zeggen , fietsen.............mag het nog wel met groente ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt me niet helemaal duidelijk op grond van wat hij wordt aangeklaagd en door wie. Misschien de kamermeisjes die hebben geklaagd? Of mocht hij geen fiets op zijn kamer hebben?
Alle reacties Link kopieren
Die man had een dikke band met zijn fiets. Ze hebben zo veel lol getrapt. Maar die loopt nu even spaak. Als hij er maar niet overstuur van raakt!



(met dank aan Rooie Rinus en Pé Daalemmer)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven