Boek: Een webshop is geen carriere

20-10-2011 08:18 1028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend was een interview met Marianne Zwagerman op 3fm.

Ze is o.a. medeoprichter van PowNed en heeft het boek 'Een webshop is geen carriere, Ontsnap uit het mutsenparadijs' geschreven.



Het idee snap ik opzich wel. Maar wat ik me nu afvraag. Waarom doet ze zo onwijs neerbuigend over ondersteunend personeel? Als ik secretaresse in haar bedrijf zou zijn nam ik nu ontslag. Je wil toch niet werken voor een leidinggevende die je als minderwaardig beschouwd.



Heeft iemand het interview gehoord en wat is jou mening er over?
Alle reacties Link kopieren
Dat lijken echt twee verschillende vrouwen maar ze had het vanochtend op de radio toch echt over Powned (zoals op foto hierboven) en op de FB pagina staat ook iets geschreven over Bloeddoddig. Daar had ze het ook over. Moet dan toch dezelfde vrouw zijn. Eentje ubermuts en de andere stoeipoes met extentions.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:SeptemberGirl schreef op 20 oktober 2011 @ 08:47:

Ik ga mijn volgende boek aan haar opdragen:



'Het dragen van een bril ontslaat je niet van plicht om mascara te dragen, en hier neem mijn lippenstift!'





en zeg meteen iets over dat wat voor kapsel door moet gaan



Bah, waarom toch zo neerbuigend over ondersteunend personeel?

Ze heeft gelijk als ze zegt dat niet iedereen de baas kan zijn en dat er ook iemand koffie moet halen, maar dat is dan toch niet meteen minderwaardig?



Ik heb bv helemaal niet de ambitie om een 'echte' carrière te hebben. Ik ben van nature gewoon geen leider. So what, als mensen als ik er niet waren hadden die leiders ook niks te doen.
Alle reacties Link kopieren
En het woord bloeddoddig maakt me nu al misselijk. brrr
Alle reacties Link kopieren
Nou, als je haar goed bekijkt op beeld

http://www.youtube.com/watch?v=7r4O76sjU1w na een paar minuutjes..

En dan haar facebook foto van dichtbij bekijkt zie je toch wel overeenkomsten (gebit, jukbeenderen)

Zou het toch..?
quote:plukjepulk schreef op 20 oktober 2011 @ 08:57:

[...]





haha, ik krijg inderdaad ook deze, maar ook een andere, of zijn dat echt dezelfde...? Wow, die visagist is dan echt god!

Zoek maar op haar naam icm facebook (had een linkje staan, maar weet niet of dat mag...)deze bedoel je



ja op deze foto ziet ze er veel beter uit (als ze het is, hoeveel mensen plaatsen geen foto's van een ander op FB )



Maar goed, doet er niet toe, domme uitspraken blijven net zo dom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 20 oktober 2011 @ 09:08:

En het woord bloeddoddig maakt me nu al misselijk. brrrInderdaad klink als een menstrueel probleem (iets met klonten oid..)
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, het kon ook niet anders dat deze dame in mijn allergiehoek zit. PowNed en WNL kan ik ook niet lijen, zodra een van die logo's in beeld komt zap ik weg. En GS..... de naam zegt genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 20 oktober 2011 @ 09:15:

[...]





WTF is haar probleem dan? Eerst zag ze eruit als een dooie bever, maar

toen vond het management ergens along the way dat ze dan 's ochtends toch in ieder geval de moeite moest doen om haar haar te kammen.... Was lekker trouw gebleven jezelf Marianne, en had je niet aan alle kanten op laten pompen. Blijkbaar had ook jij je 'looks' nodig om het te 'maken' tussen al die mannen. Als je echt een zo'n keiharde zakenbitch was geweest, was je lekker trouw gebleven aan je suffe bovenlip en bril.
even de flaptekst gelezen. WIj komen hier wel in aanmerking als mutsenplek hoor.

Ze zeuren en klagen over te dik zijn, hun moeilijk opvoedbare kinderen, hun slechte relatie etc.etc.



En daarom komt er nu een gegarandeerd mutsvrije plek op internet waar bloeddoddige vrouwen elkaar treffen. Een site met een eigen stijl.



WTF is bloeddoddig?

En waarom is het 'mutserig' om ervaringen over lijnen, relaties en kinderen uit te wisselen? Omdat mannen het niet doen? Is dat het dus, alles wat vrouwen doen is minderwaardig, dom en stom en wat mannen doen is toppie, wauw en geweldig?

Nou, dan blijf ik wel muts als je het niet erg vindt. Kan Marianne Z. lekker op een bloeddoddig forum zwetsen met kindvrije powervrouwen over carrières.



:puke:
quote:Maja82 schreef op 20 oktober 2011 @ 09:15:

Ach ja, het kon ook niet anders dat deze dame in mijn allergiehoek zit. PowNed en WNL kan ik ook niet lijen, zodra een van die logo's in beeld komt zap ik weg. En GS..... de naam zegt genoeg.ja, je hebt gelijk, dat geldt ook voor mij. Ik moet beter weten en verre blijven van dit soort mensen en uitspraken. Slecht voor m'n bloeddruk en zo.
quote:Starshine schreef op 20 oktober 2011 @ 09:18:

even de flaptekst gelezen. WIj komen hier wel in aanmerking als mutsenplek hoor.

Ze zeuren en klagen over te dik zijn, hun moeilijk opvoedbare kinderen, hun slechte relatie etc.etc.



En daarom komt er nu een gegarandeerd mutsvrije plek op internet waar bloeddoddige vrouwen elkaar treffen. Een site met een eigen stijl.



WTF is bloeddoddig?

En waarom is het 'mutserig' om ervaringen over lijnen, relaties en kinderen uit te wisselen? Omdat mannen het niet doen? Is dat het dus, alles wat vrouwen doen is minderwaardig, dom en stom en wat mannen doen is toppie, wauw en geweldig?

Nou, dan blijf ik wel muts als je het niet erg vindt. Kan Marianne Z. lekker op een bloeddoddig forum zwetsen met kindvrije powervrouwen over carrières.



:puke:



Wat doet haar man eigenlijk?



En haar kinderen mogen dus nooit iets van een krantenwijk hebben? Want dat kan dus echt niet hè.
Alle reacties Link kopieren
Rocking mutsen makes the world go round!



En ja ik heb ook een 2/3/ legging in creme wit!!
anoniem_92902 wijzigde dit bericht op 20-10-2011 09:28
Reden: mijn engels is ook niet wat het geweest is.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 20 oktober 2011 @ 09:22:

[...]





Wat doet haar man eigenlijk?



En haar kinderen mogen dus nooit iets van een krantenwijk hebben? Want dat kan dus echt niet hè.Ik gok: Geen man en geen kinderen. Vandaar deze schreeuw om aandacht.
quote:Maja82 schreef op 20 oktober 2011 @ 09:22:

Rocking mutsen makes the world go round!



En ja ik heb ook een 2/3/ legging in creme wit!!ik heb een grijze legging en die draag ik heel vaak, just to annoy people
quote:plukjepulk schreef op 20 oktober 2011 @ 09:26:

[...]





Ik gok: Geen man en geen kinderen. Vandaar deze schreeuw om aandacht.Good for her!
Alle reacties Link kopieren
Ze komt vanavond in Pauw&Witteman met Wende Sneijders, ben benieuwd wat ze over haar te zeggen heeft...
quote:SeptemberGirl schreef op 20 oktober 2011 @ 08:45:

[afbeelding]Ja, met een hoofd als een Geit zou ik ook neerbuigend doen over mevrouwen met webshops en witte leggings om mijzelf misschien een beetje beter te voelen.
Ik bedoel natuurlijk Hoofd als een Geit met Bril.





Ikzelf ambieer trouwens géén carriere. En ben daarmee de nachtmerrie van al die Geiten aan de Top en Boekenschrijfsters met verhaaltjes of hun selfmade toestand etc..etc..



Ik slijt mijn dagen wel met betaald paardenstront scheppen en werken in de Welness-sector.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 20 oktober 2011 @ 10:02:

Ik bedoel natuurlijk Hoofd als een Geit met Bril.





Ikzelf ambieer trouwens géén carriere. En ben daarmee de nachtmerrie van al die Geiten aan de Top en Boekenschrijfsters met verhaaltjes of hun selfmade toestand etc..etc..



Ik slijt mijn dagen wel met betaald paardenstront scheppen en werken in de Welness-sector.Nog een collega nodig?
quote:SeptemberGirl schreef op 20 oktober 2011 @ 08:54:

Is het deze dan?



[afbeelding]Tijd dat ze eens op een mutsenforum de voordelen van een Kinkwabcorrectie gaat bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 20 oktober 2011 @ 09:22:

Rocking mutsen makes the world go round!



En ja ik heb ook een 2/3/ legging in creme wit!!Makes?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde wat zeggen, maar wat zal ik me druk maken om zo'n mens dat mij niet kent en die ik eigenlijk ook niet ken? (alleen van dit topic)



Ik leef vrij en blij mijn leven, zij het hare. Zij kan haar gal over mijn leven spuwen op radio en tv en ik anoniem op dit forum (ja, ik kan ook wel met naam en toenaam gaan spuwen, maar dat doe ik lekker niet )



Dus..

lekker laten gaan
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 20 oktober 2011 @ 10:10:

[...]





Makes?



Mijn geschreven engels is bagger.

Make is wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik stopte met lezen na "medeoprichter van Powned"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven