Censuur Viva?

12-10-2012 11:46 752 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de Blog "De roze kanker maffia" te openen, maar de pagina bestaat niet meer. Is een kritisch Blog over pink ribbon niet welkom op Viva?
Alle reacties Link kopieren
http://www.cbf.nl/Cijfers ... llingen.php?IndelingId=48



Hier kun je een verdeling maken per instelling, een selectie op bijvoorbeeld reserves, kosten van beleggingen, som der baten enz.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Standaard heb ik al niet veel op met goede doelen die in ruil voor donaties van die zichtbare 'ja-ik-geef-jij-toch-ook???' onderscheidingstekens uitdelen. Toen mijn door chemokuren kale vriendin naast mij op de bank zat, geplaagd door kou en jeukende pruik en wij naar een of ander stukje van een PR galafeestje zaten te kijken, toen werd ik pas echt goed misselijk (idd, Stay positive, "Nou als het even kan liever niet" mompelde vriendin nog).



Als je je er ook nog in gaat verdiepen, dan word je pas echt kotsmisselijk...
Alle reacties Link kopieren
Wat erg eigenlijk, dat je als vaste blogger zo wordt gecorrigeerd/weg gecensureerd. Welke blogger was het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 12 oktober 2012 @ 15:14:

[...]





Is de inflatie momenteel echt groter dan de rente die op spaarrekeningen met dergelijke vermogens wordt gegeven? Ik kan het me haast niet voorstellen!



Op termijn zeker. Daarnaast is het in deze tijden onverantwoord om geld op de bank te hebben staan. Ook beleggen is niet handig. Niet dat het geld plots verdwijnt, maar de inflatie kan de komende jaren alleen maar toenemen.

Een bank of pensioenfonds heeft juist zoveel mogelijk geld nodig. Dat hoort bij hun kerntaak.

Pink Ribbon moet het geld gewoon uitgeven. Als geld NU besteedt kan worden, besteedt het als organisatie dan ook nu. Wachten dient geen doel en kost alleen maar geld.
eens met strike. Je werft geen donaties om te kunnen sparen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 oktober 2012 @ 12:25:

Awareness, vandaar de naam van het nieuwe magazine: Aandacht....Awareness betekent 'Bewustwording'.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Hulde aan dubiootje!
Gut wat geinig, ik zag net een advertentie voorbij schuiven voor Pink Ribbon magazine....
Alle reacties Link kopieren
voor de geïnteresseerden; je kunt de blog gewoon nog lezen via de cache van Google
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2012 12:08
Reden: niet toegestaan een verwijderde blog weer terug te plaatsen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Buttercup78 schreef op 15 oktober 2012 @ 21:06:

voor de geïnteresseerden; je kunt de blog gewoon nog lezen via de cache van Google



Dank je Buttercup. Ik kan het alleen maar volledig eens zijn met de blog. En met Pink Ribbon was ik al een paar jaar helemaal klaar.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Buttercup! Geweldige blog van LeonieV. Nu vind ik het nog schandaliger van Viva dat ie weggehaald is. Ronduit belachelijk.quote:[verwijderd door Junior Mod]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2012 12:07
Reden: niet toegestaan een verwijderde blog weer terug te plaatsen
% gewijzigd
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de blog ook goed. Hij is voor mij helaas nogal herkenbaar. Mijn moeder kreeg ook twee keer borstkanker, maar zij heeft het na HEEL hard vechten niet overleefd.



Deze blog vertelt gewoon de waarheid. En om het eerst te plaatsen en dan weg te halen is gewoon laf. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met je eens, buttercup.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat raar.



Weet iemand waarom de blog is weggehaald?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Dubio, mooie analyse.



Ik moet gelijk denken aan iemand die borstkanker heeft gehad, maar nog steeds de gevolgen hiervan ondervindt.

Ze schrijft (vind ik) ontzettend goede blogs. Zij is ook zeer kritisch richting pink ribbon en heeft daar afgelopen jaar ook over geschreven.

http://caseofdees.wordpress.com/2012/03/
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsstanleywalker schreef op 15 oktober 2012 @ 21:35:

Dank je Buttercup! Geweldige blog van LeonieV. Nu vind ik het nog schandaliger van Viva dat ie weggehaald is. Ronduit belachelijk.





[...]





Beste MrsStanleyWalker,



De reden dat de blog offline is gehaald is met name de titel van de blog, die is te hard. Het gaat er dus niet om dat er kritiek geleverd werd op de blog, want kritiek leveren mag, ook op projecten waar Sanoma zelf bij betrokken is. De titel ging echter te ver.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 oktober 2012 @ 12:11:

[...]





Beste MrsStanleyWalker,



De reden dat de blog offline is gehaald is met name de titel van de blog, die is te hard. Het gaat er dus niet om dat er kritiek geleverd werd op de blog, want kritiek leveren mag, ook op projecten waar Sanoma zelf bij betrokken is. De titel ging echter te ver.



mvg,



Junior.



Oh ja want de titel aanpassen was vast geen goede optie geweest? Dit riekt -gezien de relatie tussen sanoma en pink ribbon- naar censuur.



Maargoed ik ga hem even uit de cache van google halen en hier zonder title knippen/plakken. Dat is geen probleem dunkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:glaas_beer schreef op 16 oktober 2012 @ 13:10:

[...]





Oh ja want de titel aanpassen was vast geen goede optie geweest? Dit riekt -gezien de relatie tussen sanoma en pink ribbon- naar censuur.



Maargoed ik ga hem even uit de cache van google halen en hier zonder title knippen/plakken. Dat is geen probleem dunkt me.



Viva heeft hem offline gehaald en het is niet de bedoeling om het hier dan alsnog te plaatsen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Daarom zou je een blog moeten kunnen quoten.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom mag de tekst van de blog hier niet neergezet worden? 'T ging toch om de titel?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Francelle schreef op 16 oktober 2012 @ 13:17:

Waarom mag de tekst van de blog hier niet neergezet worden? 'T ging toch om de titel?



Ik wilde ´t zojuist gaan vragen.

Vreemd, dat de titel aanpassen niet mogelijk is.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 oktober 2012 @ 13:12:

[...]





Viva heeft hem offline gehaald en het is niet de bedoeling om het hier dan alsnog te plaatsen.



mvg,



Junior.



Het ging toch om de titel?



Mij maakt het verder niet uit, jullie forum, jullie regels maar het is gewoon censuur omdat jullie belangen hebben. Maar goed, verbazen doet het me niet. sanoma is sowieso wel hypocriet met betrekking tot de rechtzaak tegen geenstijl en het linken naar playboy foto's van britt dekker.



anyway ik dwaal af. Topic is in feite klaar, want de oorspronkelijke vraag is met een volmondig JA beantwoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dat de tekst van de blog uit de post van msstanlwywalker is verwijderd door de juniormod. Is dit een definitieve verwijdering of is dit een beslissing van hogerhand?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dan had de titel verwijderd en niet de hele blog. Wat een kul zeg! Ik blijf erbij dat het belachelijke censuur is. Iemand mag gewoon vinden dat die hele doldwaze roze oktobermaand in haar ogen een roze kanker maffia is, me dunkt dat ze daar haar redenen voor had. Maar goed, ga lekker verder met het beschermen van PR tegen gegronde kritiek. Zegt meer over Viva/Sanoma en PR dan de blog hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:glaas_beer schreef op 16 oktober 2012 @ 13:22:

[...]





Het ging toch om de titel?



Mij maakt het verder niet uit, jullie forum, jullie regels maar het is gewoon censuur omdat jullie belangen hebben. Maar goed, verbazen doet het me niet. sanoma is sowieso wel hypocriet met betrekking tot de rechtzaak tegen geenstijl en het linken naar playboy foto's van britt dekker.



anyway ik dwaal af. Topic is in feite klaar, want de oorspronkelijke vraag is met een volmondig JA beantwoord.



Ik denk dat ik duidelijk ben geweest dat het niet mag, dus de consequenties van het niet opvolgen van het verzoek van Viva is voor eigen rekening. Voor verdere vragen verwijs ik je naar forum@viva.nl waar je een email naar kan sturen.



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven