Censuur Viva?

12-10-2012 11:46 752 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de Blog "De roze kanker maffia" te openen, maar de pagina bestaat niet meer. Is een kritisch Blog over pink ribbon niet welkom op Viva?
Blog gelezen.



Ik snap wel dat Sanoma er niet blij mee is. Is een beetje hetzelfde als je huis helemaal kersterig versieren en dan van je bezoek te horen krijgen dat ze kerst kut vinden, een kerstboom ouderwets en onnatuurlijk en kerst in het algemeen commercieel en geldklopperij. Is ook niet leuk.



Maar eerlijk, Sanoma, jullie hadden dat blog beter kunnen laten staan. Elke paar uur verschijnt er een nieuw blog, waardoor de bestaande blogs naar beneden schuiven en geen aandacht meer krijgen. Door het verwijderen hebben we weer een rel van jewelste en hebben jullie weer eens een stel mods die op hun handen moeten zitten omdat ze niet mogen reageren.



Same old story.
quote:yasmijn schreef op 17 oktober 2012 @ 14:14:

[...]





Dus dan kunnen we er welgevoeglijk vanuit gaan dat Karin een ban krijgt?Als ze verstandig zijn doen ze dat niet, want er zullen een hoop mensen zijn die nu Karin onder de favorieten hebben staan.
quote:Katherina schreef op 17 oktober 2012 @ 14:09:

[...]





Een mens die ergens overdreven op reageert is iets anders dan een organisatie in crisisoverleg.Klopt helemaal gelijk, maar ik mag toch hopen dat de Mod's/JrMods toch werken volgens regels/protocollen van VivaSanoma en niet lukraak en op persoonlijke titel maar wat doen?
quote:exces schreef op 17 oktober 2012 @ 14:16:

[...]





Als ze verstandig zijn doen ze dat niet, want er zullen een hoop mensen zijn die nu Karin onder de favorieten hebben staan.En Karin schrijft voor Het Parool. Leuk, een stukje in de krant
Alle reacties Link kopieren
Ook de blog gelezen en ik vond het een prima stukje, maar niet wereldschokkend.



Volgens mij weet iedereen inmiddels wel in hoeverre PR (nl) daadwerkelijk iets doet met al die roze euro's die ze ophalen en dat ze het geld van zo'n 'feel good magazine' (helaas is de relevante smiley weg gehaald) beter kunnen storten naar het KWF.



Wat mij betreft is deze actie van VF (sanoma) dus niet alleen treurig, maar vooral heel zinloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 17 oktober 2012 @ 14:11:

En dan nog. Wat is er nu verkeerd aan de titel dan?Het past niet bij de blije, roze, gezellige borstkanker maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:exces schreef op 17 oktober 2012 @ 14:14:

Blog gelezen.



Ik snap wel dat Sanoma er niet blij mee is. Is een beetje hetzelfde als je huis helemaal kersterig versieren en dan van je bezoek te horen krijgen dat ze kerst kut vinden, een kerstboom ouderwets en onnatuurlijk en kerst in het algemeen commercieel en geldklopperij. Is ook niet leuk.



Maar eerlijk, Sanoma, jullie hadden dat blog beter kunnen laten staan. Elke paar uur verschijnt er een nieuw blog, waardoor de bestaande blogs naar beneden schuiven en geen aandacht meer krijgen. Door het verwijderen hebben we weer een rel van jewelste en hebben jullie weer eens een stel mods die op hun handen moeten zitten omdat ze niet mogen reageren.



Same old story.He-le-maal mee eens!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:maylea schreef op 17 oktober 2012 @ 14:21:

[...]





Het past niet bij de blije, roze, gezellige borstkanker maand.Nee, dat past een doodzieke uitgemergelde kale vrouw , kotsend boven een emmer ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier te hikken van het lachen, wat een koekerTs. Had de blog maar laten staan, maar nee... Tevreden met het resultaat?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:maylea schreef op 17 oktober 2012 @ 14:21:

[...]





Het past niet bij de blije, roze, gezellige borstkanker maand.

Ergens wel raar, het heeft zowel vrolijk roze (he gezellig...kanker!) als kanker (he gezellig ...euro's) in de naam. En dan nog is het niet goed



Hoe meer ik nadenk over PR hoe bozer ik wordt, dus misschien moet ik dit topic verder maar niet volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:exces schreef op 17 oktober 2012 @ 14:16:

[...]





Als ze verstandig zijn doen ze dat niet, want er zullen een hoop mensen zijn die nu Karin onder de favorieten hebben staan.





Dat zeker. Maar dan doen ze wederom aan willekeur he?

Als jij of ik die blog hadden opgediept en de link neergezet hier, zaten we allang te simmen bij de Libelle.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik zit al een tijdje met open mond dit topic te volgen en heb nu ook de blog gelezen. De blogger zegt toch niks anders dan alle andere media allang hebben gezegd? Beetje overtrokken om dan een dergelijke blog van je site te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Mocht ik een ban krijgen, dan weld ik dat wel via-via. Maar erg slim zou dat niet zijn van Viva.
I write, therefore I am
Volgens mij kunnen ze maar een ding doen en dat is melden dat ze na intern overleg hebben besloten de blog weer terug te plaatsen met een aangepaste titel.



Wedden?
quote:karinspaink schreef op 17 oktober 2012 @ 14:27:

Mocht ik een ban krijgen, dan weld ik dat wel via-via. Maar erg slim zou dat niet zijn van Viva.Nou ja, het etiket "slim" hadden ze toch al niet
quote:karinspaink schreef op 17 oktober 2012 @ 14:27:

Mocht ik een ban krijgen, dan weld ik dat wel via-via. Maar erg slim zou dat niet zijn van Viva.Fan Tas Tisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 17 oktober 2012 @ 14:29:

Volgens mij kunnen ze maar een ding doen en dat is melden dat ze na intern overleg hebben besloten de blog weer terug te plaatsen met een aangepaste titel.



Wedden?grote kans. En dan stilt de discussie en is dit topic ineens verdwenen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Pompadoer schreef op 17 oktober 2012 @ 14:29:

Volgens mij kunnen ze maar een ding doen en dat is melden dat ze na intern overleg hebben besloten de blog weer terug te plaatsen met een aangepaste titel.



Wedden?Ghehehehe dat zou wel ontzettend geinig zijn. Een excuus zou eerder gepast zijn in deze. En als het aan mij lag het verbreken van de samenwerking met PR, maar dat is natuurlijk ondenkbaar.
Ik hoop wel dat die verklaring nu een beetje rap komt. Moet zo nog de middag vergaderen en de hele tijd eht VF open hebben op de tablet komt toch net even iets wat onprofesioneel over...
Nee, het wordt iets kool-en-geitigs. Wij blij want blog terug, zij blij want gezicht gered (daarom wordt de titel aangepast).
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 17 oktober 2012 @ 14:29:

Volgens mij kunnen ze maar een ding doen en dat is melden dat ze na intern overleg hebben besloten de blog weer terug te plaatsen met een aangepaste titel.



Wedden?



Vast, je staat wel episch voor lul en bent bovendien totaal niet meer geloofwaardig.. Want wat is er dan met je waarden of regels gebeurd, en waarom kon die titel niet gewoon direct veranderd worden?



Ik denk dat er weinig anders op zit dan gewoon zeggen dat het blog te kritisch was, en dat ze bang waren dat het negatieve invloed op hun blaadje zou hebben. Dat ze dom zijn geweest om het te verwijderen en smoesjes te verzinnen.



Wie gelooft ze anders nog bij ieder ander antwoord?
quote:karinspaink schreef op 17 oktober 2012 @ 14:27:

Mocht ik een ban krijgen, dan weld ik dat wel via-via. Maar erg slim zou dat niet zijn van Viva.





Jammer toch dat achter zo'n fantastisch forum een verrassend incompetente organisatie schuilgaat.

Anyway, bedankt voor het herplaatsen van de (toch niet zo heel schokkende) blog. Kritiek op PR en de borstkankermaand is hier vaak zat aan de orde, maar nu is het ineens een probleem.
quote:karinspaink schreef op 17 oktober 2012 @ 14:27:

Mocht ik een ban krijgen, dan weld ik dat wel via-via. Maar erg slim zou dat niet zijn van Viva.





Want je wil hier graag verder blijven forummen?



*valt nog verder van stoel*



Alle reacties Link kopieren
Ik hoor Youp het zeggen:



" Maar dat mag niet van de Viva".







Was ooit in een oudejaarsconference, vele vele jaren geleden.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven