Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Alle reacties Link kopieren
Wel handig als je de naam goed spelt, dat is ook handiger als je googelt naar nieuws: Madeleine McCann.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt onafhankelijk van elkaar door twee mensen dezelfde naam genoemd te zijn naar aanleiding van de compositietekeningen. Deze tekeningen worden als goed is vanavond ook in Nederland getoond, in het programma Opsporing Verzocht.
Alle reacties Link kopieren
Krijg niet echt het idee, dat dit meisje snel of ooit nog gevonden gaat worden. Hoop het natuurlijk wel voor de ouders maar ik betwijfel het eerlijk gezegd. De zaak is wel vaker 'heropend'
.
Bijzijnder dat jaren na dato INEENS nieuwe info opduikt. Ben daar altijd wat huiverig voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het erg gevoelig ligt, maar ik heb in deze zaak nooit het gevoel van me af kunnen schudden dat de ouders er iets mee te maken hebben.



Ze konden het appartement vanaf hun terras goed zien, dus het lijkt onwaarschijnlijk dat iemand anders is binnengedrongen zonder dat ze het hebben gezien. De andere kinderen hebben ook niets gezien of gehoord. En waarom zou een wildvreemde in hemelsnaam een willekeurig kind meenemen en waarom dan haar en niet de andere kinderen?

Ik heb het gevoel dat er een vreselijk ongeluk is gebeurd en dat de ouders domme beslissingen hebben genomen om dit niet toe te geven, maar de schuld naar een onbekende te schuiven.



Ik kan me ongeacht wie de dader blijkt te zijn, me helaas geen situatie voorstellen waarin Maddy nog leeft, laat staan ongedeerd is na zoveel jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 15 oktober 2013 @ 17:01:

Bijzijnder dat jaren na dato INEENS nieuwe info opduikt. Ben daar altijd wat huiverig voor.Dat snap ik ook nooit, waarom zijn die mensen daar niet eerder mee gekomen? Toch vreemd dat je je na zes jaar opeens bedenkt dat het wel relevant zou kunnen zijn, als je ook maar iets hebt gezien dan meld je dat toch?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 15 oktober 2013 @ 17:13:

[...]





Dat snap ik ook nooit, waarom zijn die mensen daar niet eerder mee gekomen? Toch vreemd dat je je na zes jaar opeens bedenkt dat het wel relevant zou kunnen zijn, als je ook maar iets hebt gezien dan meld je dat toch?

Idd. Net als anderen denk ik nog steeds dat de ouders er iets mee van doen hebben.



Ik ben bang dat we dat nooit zeker zullen weten.
Alle reacties Link kopieren
http://www.maydaymaddie.net/tonybennets ... edenen.htm



Ik denk niet dat ze gevonden wordt hoor!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:Naara schreef op 15 oktober 2013 @ 17:16:

[...]



Idd. Net als anderen denk ik nog steeds dat de ouders er iets mee van doen hebben.



Ik ben bang dat we dat nooit zeker zullen weten.Maar waarom hebben ze het verhaal dan al die jaren zo 'levend' gehouden? Dan kunnen ze toch juist beter niet zo actief blijven zoeken? Ik geloof dat niet!
quote:iamalady schreef op 15 oktober 2013 @ 17:27:

[...]





Maar waarom hebben ze het verhaal dan al die jaren zo 'levend' gehouden? Dan kunnen ze toch juist beter niet zo actief blijven zoeken? Ik geloof dat niet!Als je als ouders niet actief blijft dan vestig je toch JUIST de aandacht op je?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat de ouders er iets mee te maken hebben, waarom?

Er zijn tig ouders die s'avonds hun kind op de hotelkamer laten om ergens wat te eten.

Wel vind ik het vreemd dat de zaak weer heropend wordt.
Alle reacties Link kopieren
Het kan heel goed dat in zaken 'ineens' nieuwe informatie komt. Vaak is het zo dat relaties anders komen te liggen en mensen dan ineens niet meer de informatie willen bewaren maar delen. Wraak is ook zo'n reden. Dat is niets nieuws voor de politie helaas.
Alle reacties Link kopieren
Bij Vermist pakken ze ook wel vaker 'cold cases' weer op. Ik hoop dat het opgelost wordt. Lijkt me echt afschuwelijk voor die ouders, deze blijvende onzekerheid over haar lot.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Soms moet de politie rustig afwachten tot een bepaalde relatie kapot gaat en mensen dan ineens wel naar buiten komen met info. Dat gebeurt heel vaak. Juist jaren na dato.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me zo akelig voor de ouders als ze onschuldig zijn. Ben je je kind kwijt, is al akelig genoeg, en word je ook nog eens verdacht! Is al eens gebeurd door de politie, bleek toen een onzinspoor. DNA in de auto gewoon van toen ze er nog was of iets in die trant.



Als het echt een afschuwelijk ongeluk is geweest waar de ouders meer van wisten, waarom hebben de andere kinderen niets gemerkt? En dan bel je toch de hulpdiensten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 15 oktober 2013 @ 17:13:

[...]





Dat snap ik ook nooit, waarom zijn die mensen daar niet eerder mee gekomen? Toch vreemd dat je je na zes jaar opeens bedenkt dat het wel relevant zou kunnen zijn, als je ook maar iets hebt gezien dan meld je dat toch?Zou het niet gaan om informatie die zes jaar geleden al wel is gemeld bij de politie en ook genoteerd, maar niet verder onderzocht is omdat men toen (met grote bergen informatie te verwerken) niet dacht dat het relevant was.
Alle reacties Link kopieren
En genoeg ouders (de meeste) die de zoektocht naar hun kind minder grondig aanpakken dan deze, zijn die dan allemaal verdacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:laylalala schreef op 15 oktober 2013 @ 17:08:

En waarom zou een wildvreemde in hemelsnaam een willekeurig kind meenemen

Ehm, dat gebeurt vaker dan je denkt, hoor.

Mensen wanen zich vaak veilig in hun eigen woning of in een vakantie woning, terwijl dat eigenlijk maar schijnveiligheid is. Ik bedoel maar: mensen kunnen bij je inbreken, als je ligt te slapen. Verkrachters kunnen ook je huis binnen komen. En in het geval van kleine kinderen zijn er ook 'predators' die zover gaan dat ze een familie een tijdje stalken om later toe te slaan en een kind te molesteren in zijn of haar bed of zelfs mee te nemen.

En waarom Madeline en niet de andere kinderen?

Maddie had (als het zo gegaan is) misschien de beste leeftijd?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrouw die ouders voor geen meter.





Opvallend trouwens dat een van de compositiefotos ontzettend op papa McCann lijkt. Let maar eens op de neus, vooral.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst het boek gelezen uit de bieb van de moeder Kate Macann;



Madeleine

De Verdwijning Van Onze Dochter En De Voortdurende Zoektocht Naar Haar



Het boek is uit 2011. Vond het best een goed boek, hierin worden ook allerlei verhalen dat de ouders wellicht met de verdwijning te maken hebben opgeschreven en weerlegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pyridine schreef op 15 oktober 2013 @ 17:56:

waarom hebben de andere kinderen niets gemerkt?

Het vermoeden bestond dat die misschien gedrogeerd waren.

Dat was juist een theorie. Dat de ouders de kinderen (stelselmatig?) zouden drogeren zodat die niet wakker zouden worden als zij elders zaten te eten of een andere activiteit.

Vond ik wat vergezocht, maar ja, de waarheid kan ook nog wel eens vergezocht zijn, dus het blijft een optie.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Dat je elders gaat eten met het stikalleen achterlaten van je kinderen vind ik al onbegrijpelijk.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
En moeders die, terwijl haar kind net verdwenen was, tip top in de make up en voorzien van kleurige lintjes in dr haar, perfect matchend met de kleur van haar kleding, overal in de media verscheen, nog geen spatje uitgelopen mascara. Verongelijkt klagen dat mensen een hekel aan haar hadden omdat ze te knap en te slank zou zijn. Je moet je er maar mee bezig houden op zon moment, terwijl je niet zou weten waar je kind is.



Telkens weer een ander verhaal, telkens weer andere compositiefotos.



Alles om de aandacht af te leiden van inderdaad vrolijk op stap gaan, met achterlating van drie kleine kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:shahla schreef op 15 oktober 2013 @ 18:00:

[...]



Het vermoeden bestond dat die misschien gedrogeerd waren.

Dat was juist een theorie. Dat de ouders de kinderen (stelselmatig?) zouden drogeren zodat die niet wakker zouden worden als zij elders zaten te eten of een andere activiteit.

Vond ik wat vergezocht, maar ja, de waarheid kan ook nog wel eens vergezocht zijn, dus het blijft een optie.



Dit heb ik inderdaad ook gehoord en daar komt ook mijn verdenking vandaan.

Het zou natuurlijk kunnen dat er met het drogeren iets is misgegaan, het meisje heeft een te hoge dosis binnengekregen, is overleden en de ouders hebben haar laten verdwijnen.



Maar aan de andere kant.. als ze inderdaad onschuldig zijn dan is bovenstaande verdenking natuurlijk vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven