Dank zij Rutte is het minder minder minder

03-04-2014 20:09 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank zij minister Rutte gaan de verzorgingshuizen, (waar hulpbehoevende ouderen in hun laatste kamertje wonen), dicht.



Verzorgingstehuizen moeten sluiten want Rutte roept "ik wil minder minder minder ouderentehuizen". Oudjes moeten hun kamer UIT en thuis gaan/blijven wonen,met kans op vereenzaming enz.



Zal hij de oudere hulpbehoevende nu ook gerust stellen dat ze er niet uit hoeven? Zij hebben vast maar één paspoort.

Door de sluitingen ook nog eens tig werkelozen erbij, terwijl Assher met de miljoenen leurt om de werkeloosheid te bestrijden vallen de werkelozen met meer meer meer.



En jaarlijks 900 miljoen naar Turkije gaat. Ten koste van...???



Waar kan ik een discriminatieformuliertje invullen?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Op Facebook! Net als alle vele anderen die dat maar blijven doen. Tot vervelens aan toe overigens
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2014 09:09
Reden: provocerende opmerking verwijderd
% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2014 12:14
Reden: provocerende tekst en quote verwijderd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
SCHREEUW niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo moe van deze topics!

Ik heb alweer twee nieuwe over Wilders gelezen vandaag en nu deze weer.



Altijd maar dat geklaag over de politiek.
Alle reacties Link kopieren
Weer een gevalletje; klok maar wat is een klepel eigenlijk?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Het is dankzij, 1 woord, niet 2.
Alle reacties Link kopieren
En wederom niet geschreven door 'the brightest crayon in the box'
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
2 french fries short of a happy meal.
Alle reacties Link kopieren
Juist Scamp. Eens. Lekker in die negatieve spiraal blijven hangen is namelijk ook echt niet de oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Missi_M, ben jij actief in de politiek? Als in daadwerkelijk zelf actie nemen?

Doe jij aan vrijwilligerswerk in die verzorgingshuizen waar je over praat?



Of klaag je alleen maar?



ps, ik heb de mods gevraagd om die irritante hoofdletters uit je titl te halen.
Alle reacties Link kopieren
Ah ja je gevoel voor humor is al afgestorven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Laten we eerlijk wezen, hoe lullig ook, het hele systeem van "vooruitgang" werkt gewoon niet meer als het maar drukker en drukker wordt in de wereld en mensen maar ouder en ouder worden. Uiteindelijk zullen ouderen weer bij de kinderen in huis moeten gaan wonen, zoals het altijd was.......

We hebben de top van de welvaart wel bereikt...lees...achter ons liggen onderhand.
Alle reacties Link kopieren
Eens, er is gewoon minder geld. En dat ligt aan allerlei zaken. Ook bijvoorbeeld door de veel te lage arbeidsparticipatie van vrouwen. Te weinig arbeidsparticipatie, te weinig geld, en dus bezuinigingen. Een cirkeltje.... Ligt echt niet aan Rutte of de huidige coalitie. Willen we meer zal er dus meer geld in de lade moeten komen...... Een supermakkelijk rekensommetje. Maar heel veel mensen denken dat die schatkist een zichzelf vullend ding is waar ze niet zo veel voor hoeven te doen. Een druk op de knop en er zit weer geld in! Maar zo werkt het natuurlijk niet.



Kan best hoor, zorg voor alle oudjes. Maar ja, dan moet de TO daar wel even 15% meer belasting voor aftikken. Maar dat wil ze natuurlijk ook weer niet. Dat moet een ander doen. Want zelf wil ze dat ook echt niet in de portemonnaie voelen.



En die 900 mio naar turkije? Lieve schat, je hebt overduidelijk geen enkele notie van geld. Dat is namelijk maar een procent van wat nodig is om alles wel open en toegankelijk te houden.... Want dan praten we over miljarden. Dus prima hoor, als je roeptoetert, maar doe dan ook eens wat inhoudelijks melden ipv je capslocks te verkrachten. Dat je in hoofdletters schrijft wil niet zeggen dat je daardoor 'gelijk' hebt.



De vanzelfsprekendheid in NL is over. Het geld is op. Te veel voorzieningen en te weinig werkenden en inkomsten om die te bekostigen. Daarbij hebben we dit meer dan 20 jaar wel mogelijk gemaakt. Dat heeft ons mede diep in de schulden gebracht. Want ook toen konden we het eigenlijk niet betalen. En nu is de bodem echt in zicht. Heel simpel. Dus doe eens een voorstel. Of ga gewoon eens echt nadenken. Als jij nog maar twee euro in je portemonnee hebt moet je ook kiezen wat je koopt en kun je ook niet je kar volladen. Zo simpel werkt de economie ook.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Lekker makkelijk zeiken TO.

Kom maar eens met een goed onderbouwde oplossing in plaats van goedkoop geschreeuw. Vertel jij maar eens hoe we al die hulpbehoevende of demente babyboomers gaan verzorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Cadou de spijker op zijn kop slaat.

Natuurlijk zijn er dingen die veranderd kunnen worden maar dat heeft dan weer consequenties die we met zijn allen ook niet leuk gaan vinden.



Hier in de UK precies hetzelfde hoor.



Ik denk maar zo, zolang ik mijn rekeningen kan betalen, eten kan kopen en leuke dingen kan doen ben ik best een gelukkig mens.
Nou heb ik echt wel een zwart gevoel voor humor, en ik lach al snel, maar ik vind jouw opmerking allesbehalve grappig viva-amber.
Het is dankzij.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2014 20:56
Reden: provocerend
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij de huidige 'klotemaatregelen' is ons begrotingstekort enorm teruggedrongen. Het doet even zeer en dat voelen we allemaal... maar hulde dat de heren hebben doorgezet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 03 april 2014 @ 20:41:

[...]





Noem jij dat humor? Je praat alsof je de dochter van Hitler bent.Net zo'n stomme opmerking. Ten eerste omdat het appels en peren is en tang op een varken ten tweede omdat de man nooit kinderen heeft gekregen. Ah, en daarbij is deze absoluut permaban waardig. Die andere opmerking (ook niet grappig) is dat dan weer niet. Niet handig, want zoals je hebt gelezen in het modtopic wordt dit topic al in de gaten gehouden. Deze opmerking is een brug of drie te ver in mijn optiek. Je gaat nergens inhoudelijk op in dus hele 'vraag'/'topic' doet niet eens ter zake terwijl je in het mod topic liet doorschemeren dat het heul belangrijk was en dat je een vraag had. Ik zie de vraag nergens....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 03 april 2014 @ 20:42:

Dankzij de huidige 'klotemaatregelen' is ons begrotingstekort enorm teruggedrongen. Het doet even zeer en dat voelen we allemaal... maar hulde dat de heren hebben doorgezet.bla bla bla bla.........
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
mods, als jullie wijs zijn, doe de boel nu maar alvast sluiten. Er is geen 'vraag' zoals ze opperde in jullie Mod topic, ze reageert nergens inhoudelijk, het is weer puur een roeptoeterend reltopic.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 03 april 2014 @ 20:16:

Ik word zo moe van deze topics!

Ik heb alweer twee nieuwe over Wilders gelezen vandaag en nu deze weer.



Altijd maar dat geklaag over de politiek.Wat doe je hier dan nog? Ga slapen. welterusten.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven