Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé




Eindeloos, wat een mooie OP
Alle reacties Link kopieren
Yep mooi gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vandaag was ik even weg van thuis, wel dichtbij maar heb even geen beelden gezien. Er zit zoveel in mijn hoofd en ik heb ernstig meegeleefd. Ik zal dit nooit vergeten.
En die laatste foto is echt een juweel.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Eindje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mooie topicstart!



Off-topic: Het vliegtuig in Mali is gevonden. 50 inzittenden meer, 161 mensen
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... e-dochter-leeft-nog.dhtml
verba volant, scripta manent.
Die laatste foto, Frans!
Alle reacties Link kopieren
Mooie op!



Schrik alleen van de tekst: voor star. Zat zij in het vliegtuig?
http://t.co/tQylgei9KI
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP, vreselijk dat vliegtuig in Mali en wat bizar zo kort na MH17
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mooie OP, dank voor het nieuwe topic!



Ik wil wegrennen hiervan, maar kan het niet. Dit raakt Nederland zo in haar hart!

Maar ook, mijn collega, haar schoonzusje en haar hele familie zijn omgekomen. En ik vraag haar vandaag hoe het met haar gaat......Tegelijkertijd ook aangegeven dat ik dat niet iedere keer ga vragen; ze weet dat we meeleven.......



Het blijft bizar, hoe iedereen wel iemand kent .........



Ik kan mijn gevoel hierover niet goed uitdrukken; nu vliegt er weer een vliegtuig over.... En ik kan het geluid niet neutraal meer horen! De berichtgeving, het wespennest! Het enorme wespennest dat dit is! Oekraine, Rusland, de rebellen, de beschuldigingen over en weer, de tactieken ............



Mijn hart treurt ! Treurt om de Nederlandse slachtoffers, maar treurt ook om het wespennest (weet het niet anders te omschrijven) ...
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie OP Eindeloos.



En wat ellendig dat er weer een vliegtuig is neergestort.....
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Update over de ontvoerde CNN correspondent. Het was een Oekrainsche freelancer die CNN hielp als gids en vertaler. Hij is opgepakt omdat ze hem verdenken een geheim agent te zijn.

Overigens is een paar dagen eerder een Britse correspondent van Russia Today opgepakt door Oekraine.
quote:laurentien1979 schreef op 24 juli 2014 @ 21:24:

Mooie op!



Schrik alleen van de tekst: voor star. Zat zij in het vliegtuig?Oh God, nee, gelukkig niet, zij is al 3 topics aan het meeschrijven!
Alle reacties Link kopieren
Rutte had net ook een interview met CNN. Vond het niet echt een geweldig optreden om eerlijk te zijn. Wat is zijn Engels beroerd
Huh, is ons oude topic nou helemaal weg?



Ik zou willen dat we hele grote koepel over het hele rampgebied konden zetten waar de forensische teams gewoon ongestoord naar de rest van de mensen kunnen zoeken zonder politieke agenda's, oorlog, ontvoerde journalisten etc.
quote:Shebyte schreef op 24 juli 2014 @ 21:36:

Rutte had net ook een interview met CNN. Vond het niet echt een geweldig optreden om eerlijk te zijn. Wat is zijn Engels beroerd Ja hè, Frans is echt een uitzondering.
quote:Shebyte schreef op 24 juli 2014 @ 21:36:

Rutte had net ook een interview met CNN. Vond het niet echt een geweldig optreden om eerlijk te zijn. Wat is zijn Engels beroerd Hè, waarom stuurt ie Frans dan niet.
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 21:39:

[...]



Hè, waarom stuurt ie Frans dan niet.Die is weer overal naartoe aan het vliegen. Nu in Kiev, vanavond door naar Kharkov.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast mosterd, maar dit is een erg groot stuk romp. Hopelijk vinden ze de laatste lichamen ook nog.



quote:MarianneDavids schreef op 24 juli 2014 @ 21:20:

http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... e-dochter-leeft-nog.dhtmlwat een drama voor die mensen
Vinden jullie het ook niet raar dat stein frau Merkel nauwelijks reageert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven