Dascha Graafsma

30-11-2015 18:42 539 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met dit meisje gebeurd?



Vreemd en tragisch verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Echt verschrikkelijk!

Hoop dat ze er achter komen maar heb er een hard hoofd in..hoorde wel dat de politie allerlei camerabeelden gaat opvragen..hoop zo voor de familie dat ze erachter komen!
Zeker. Ik zag net een interview met de vader op tv. Zo snel al... Ik denk niet dat veel mensen dat zouden kunnen.
Die camerabeelden zullen wel dingen verduidelijken. Hopelijk geeft het haar familie rust om te weten wat er zich nou precies heeft afgespeeld.



Arme, arme mensen
Tragisch dat de politie direct roept uit te gaan van zelfmoord, zonder gegronde aanwijzingen daartoe, als ik de berichtgeving zo lees. Dat heeft ze de afgelopen jaren al vaker belemmerd met open blik soortgelijke 'ongelukken' te onderzoeken.

Erg schrijnend en frusterend voor de familie, of nu later uit gedegen onderzoek zal blijken dat het wel zelfmoord was of niet.
Er waren toch ook geen aanwijzingen dat het géén zelfmoord was? Ik kan me het ongeloof van de vader voorstellen, maar ik las ook weinig verontrustends verder, voor een 16 jarige.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk tragisch lijkt me dit. En zelfmoord lijkt mij ook niet logisch, ik kan me wel voorstellen dat het een ongeluk is geweest. Maar ik vind ook dat de politie zeker moet onderzoeken wat er is gebeurd in de tijd dat dascha wegging van de disco en haar overlijden.
quote:Sid-returns schreef op 30 november 2015 @ 18:50:

Er waren toch ook geen aanwijzingen dat het géén zelfmoord was? Ik kan me het ongeloof van de vader voorstellen, maar ik las ook weinig verontrustends verder, voor een 16 jarige.Dit. En laten we het verder maar aan de politie overlaten.
Geen idee wat er met dit meisje gebeurd is maar ik hoop dat er snel duidelijkheid voor haar ouders komt.

Afschuwelijk dit..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 30 november 2015 @ 18:50:

Er waren toch ook geen aanwijzingen dat het géén zelfmoord was? Ik kan me het ongeloof van de vader voorstellen, maar ik las ook weinig verontrustends verder, voor een 16 jarige.Nou zelfmoord is voor een op het oog gelukkig meisje wel een grote stap natuurlijk. Plus dat de situatie niet erg voor de hand liggend is: om 2 uur bij de disco vertrekken om om kwart voor 6 voor de trein te lopen...
quote:Lostit schreef op 30 november 2015 @ 18:55:

[...]





Nou zelfmoord is voor een op het oog gelukkig meisje wel een grote stap natuurlijk. Plus dat de situatie niet erg voor de hand liggend is: om 2 uur bij de disco vertrekken om om kwart voor 6 voor de trein te lopen...Op het oog... We weten het niet. Ik snap dat die vader het uitgezocht wil hebben. Arme man. Je gaat stuk door zo'n bericht. Maar het is daardoor opeens landelijk nieuws en dat is waarschijnlijk niet helemaal terecht. Laten we niet meegaan in die wanhoop van die man. Van hem is het begrijpelijk, en logisch, maar de politie zoekt het vast uit.
quote:Lostit schreef op 30 november 2015 @ 18:55:

[...]





Nou zelfmoord is voor een op het oog gelukkig meisje wel een grote stap natuurlijk. Plus dat de situatie niet erg voor de hand liggend is: om 2 uur bij de disco vertrekken om om kwart voor 6 voor de trein te lopen...

Misschien was het meisje wel minder gelukkig dan iedereen dacht,en om kwart voor 6 voor de trein lopen is ook niet zo raar dat is waarschijnlijk de eerste trein geweest..

Ik weet het ook niet maar heel raar is het nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 30 november 2015 @ 18:50:

Er waren toch ook geen aanwijzingen dat het géén zelfmoord was? Ik kan me het ongeloof van de vader voorstellen, maar ik las ook weinig verontrustends verder, voor een 16 jarige.



Een jong, mooi meisje dat verdwijnt uit een discotheek en die een aantal uur later gevonden wordt en alleen aan de hand van dna geidentificeerd kan worden, is wel apart. Zeker omdat de omgeving niets opgepikt heeft van dat ze er geen zin meer in had. En zei dat ze ging plassen en zonder jas is weg gegaan. En alleen een broek, tshirt en gympen aan had in dit weer?

Ik vind de moeite van het onderzoeken waard.



En op zich vind ik het dood aantreffen van een 16-jarige behoorlijk verontrustend.
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben jullie beiden gelijk in. Ik hoop dat er een gedegen onderzoek komt die de familie afsluiting kan bieden.
quote:Star schreef op 30 november 2015 @ 18:54:

[...]Dit. En laten we het verder maar aan de politie overlaten.Ik zeg dit, omdat er de afgelopen jaren twee zaken zijn geweest waar de politie zo zeker was van zelfmoord, dat ze min of meer weigerden voor andere mogelijkheden open te staan. Ze zouden het onderzoek open moeten starten en alles open moeten laten zolang er nog geen duidelijke aanwijzingen voor het een of ander is.
quote:paresseuse schreef op 30 november 2015 @ 19:11:

[...]





Ik zeg dit, omdat er de afgelopen jaren twee zaken zijn geweest waar de politie zo zeker was van zelfmoord, dat ze min of meer weigerden voor andere mogelijkheden open te staan. Ze zouden het onderzoek open moeten starten en alles open moeten laten zolang er nog geen duidelijke aanwijzingen voor het een of ander is.



Weet ik. En ik vind ook niks mis met je opmerking verder, maar bij voorbaat uitsluiten van zelfmoord want 'zo was ze niet' is net zo goed niet goed als geen verder onderzoek willen doen.



Hopelijk krijgen de ouders snel duidelijkheid.
Mijn facebooktijdlijn staat er de hele dag vol mee dus ik heb ook even de andere media gelezen. Want ontzettend verdrietig

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor de ouders. Doet me denken aan dat meisje Tabitha. Zouden er connecties zijn? Voor zover ik gelezen heb, had Dascha een fijne cirkel om zich heen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan ook een tragisch verhaal. Ze zullen wel de standaard mogelijkheden onderzoeken; zelfmoord, drugs enzo.
Alle reacties Link kopieren
Is de minimale leeftijd om die bewuste discotheek binnen te komen 18 jaar?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wat ik niet zo goed snap, hoezo ging zij naar buiten om te plassen? Wa er binnen geen wc ofzo? Daarnaast lijkt mij zelfmoord beetje raar ik bedoel je gaat geen avondje uit om vervolgens midden in de nacht jezelf van het leven te beroven, t zou het kan het maar erg vreemd is dat wel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook gek dat ze naar buiten ging om te plassen..

Als ik zo haar fb lees kan ik het me haast niet voorstellen dat ze echt bewust zelfmoord heeft gepleegd.

Natuurlijk kun je niet in iemands hoofd kijken, maar ze werd zeker geliefd. Dat is natuurlijk niet alles, maar zo op het oog had ze een fijn leven met veel vriendinnen.



Ik krijg een beetje een raar gevoel bij dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
die avond was 16+ sff
quote:SweetFirefly schreef op 30 november 2015 @ 19:44:

Is de minimale leeftijd om die bewuste discotheek binnen te komen 18 jaar?Van wat ik heb gelezen was er die avond een 16+ feest zonder alcohol voor minderjarigen.
quote:Aubree schreef op 30 november 2015 @ 19:51:

Ik vind het ook gek dat ze naar buiten ging om te plassen..

Als ik zo haar fb lees kan ik het me haast niet voorstellen dat ze echt bewust zelfmoord heeft gepleegd.

Natuurlijk kun je niet in iemands hoofd kijken, maar ze werd zeker geliefd. Dat is natuurlijk niet alles, maar zo op het oog had ze een fijn leven met veel vriendinnen.



Ik krijg een beetje een raar gevoel bij dit verhaal.Vergis je niet hoor.. Iemand zijn leven kan er nog zo fijn uit zien voor de buitenwereld maar dat betekend niet dat je daadwerkelijk gelukkig bent.. En dat baseren op paar fotos die je op FB een medium waar iedereen zijn of haar leven naar de buitenwereld mooier maakt dan het is kan niet echt vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 30 november 2015 @ 19:58:

[...]





Vergis je niet hoor.. Iemand zijn leven kan er nog zo fijn uit zien voor de buitenwereld maar dat betekend niet dat je daadwerkelijk gelukkig bent.. En dat baseren op paar fotos die je op FB een medium waar iedereen zijn of haar leven naar de buitenwereld mooier maakt dan het is kan niet echt vind ik.I know. FB of wat dan ook kan zeker alles veel mooier maken. Toch geeft iedereen in haar omgeving (zus, vader etc) aan dat ze er helemaal niks van begrijpen. Dus of ze moet erg eenzaam geweest zijn en echt heel erg goed geweest zijn in de schijn ophouden... of er heeft iets totaal anders plaatsgevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven