Femke stopt met Twitter

28-07-2016 11:34 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Femke is het zat, ze stopt met Twitter vanwege "schreeuwers". Maar ze heeft wel evengoed 318.000 volgers. Volgers zijn toch mensen die haar lezen. Misschien zitten tussen die 318.000 'volgers' ongeveer 50 schreeuwers. Dat zijn 50 schreeuwers teveel, maar dan zijn er nog altijd tig trouwe lezers. Stoppen, Dat moet ieder natuurlijk zelf weten. Ik heb niet eens Twitter, ook geen Facebook. Destijds wel Hyves. Ze heeft toch maar mooi 26.000 tweets achter haar naam.



Mijn mening is dat het haar teveel tijd en energie kost om steeds weer wat nieuws te verzinnen en op Twitter te pleuren. Roepen dat ze schreeuwers zat is lijkt een beetje mode te zijn. Of zijn er echt zoveel schreeuwers? Hoe zien jullie dat?





Femke Halsema stopt met Twitter



De Telegraaf

2 uur geleden



Femke Halsema stopt met Twitter. Ze is de 'schreeuwers, bullies en andere griezels' zat en zegt dat twitteren meer energie kost dan het geeft. Dat heeft de oud-leidster van GroenLinks woensdag zelf op Twitter gezet.



Halsema opende haar account in september 2009. Ze zat toen nog in de Tweede Kamer. Halsema heeft meer dan 26.000 tweets geplaatst en werd door meer dan 318.000 mensen gevolgd.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Gotzijdank
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dat ze stopt omdat ze twitter verslaafd is snap ik (' ik kijk te vaak'). Maar dat gehuil over schreeuwers vind ik een beetje flauwekul. Dat is toch niks nieuws? Doet me denken aan de vele afscheidstopics die we hier op Viva een tijdje gehad hebben.
.
Wie is Femke? En wat is Twitter?
Alle reacties Link kopieren
318.000 - 50 = 268.000?
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 28 juli 2016 @ 11:42:

Wie is Femke? En wat is Twitter?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:atjuuh schreef op 28 juli 2016 @ 11:42:

Wie is Femke? En wat is Twitter?Nooit van Femke Halsema gehoord?
Ik zal haar niet missen, want ik volg haar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 28 juli 2016 @ 11:42:

Wie is Femke? En wat is Twitter?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 28 juli 2016 @ 11:38:

Dat ze stopt omdat ze twitter verslaafd is snap ik (' ik kijk te vaak'). Maar dat gehuil over schreeuwers vind ik een beetje flauwekul. Dat is toch niks nieuws? Doet me denken aan de vele afscheidstopics die we hier op Viva een tijdje gehad hebben.

Niks nieuws inderdaad, maar ik snap wel dat je het op een gegeven moment zat bent.



Maargoed, wat hier nou precies de nieuwswaarde van is...
Nou mooi,next..
Alle reacties Link kopieren
Twitter? Dat is toch ongeveer even interessant als hyves of myspace?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Wat een non-nieuws. Gebruik de blockknop Femke. Pfffff.
26.000 tweets in 7 jaar tijd is gemiddeld 10 tweets per dag! Al komen er op elke tweet 2 rot reacties zijn dat er al 20 op een dag. Dat je daar niet vrolijk van wordt snap ik wel maar hoge bomen vangen veel wind dat zou ze moeten weten en door zoveel berichten te plaatsen roep je het ook over je af dat je zoveel nare reacties krijgt want je weet gewoon dat er altijd iemand het niet met je eens zal zijn en dat graag wil laten weten. Ik geloof niet dat iemand zo vaak iets inhoudelijks en goed doordacht te melden heeft dus zo vaak twitteren lijkt me ook een probleem dat je zelf hebt. Als je je dan negatieve reacties niet trekt dan kun je inderdaad beter stoppen.



Blij dat ik geen twitter heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 28 juli 2016 @ 11:54:

26.000 tweets in 7 jaar tijd is gemiddeld 10 tweets per dag!

...

Blij dat ik geen twitter heb.



Nee, wij hebben het forum



Maar holy zeg, 26.000 tweets in 7 jaar. Zoveel berichten heb ik nog niet eens op dit forum geplaatst. Dan ben je echt wel zwaarverslaafd (ik vind mezelf al forumverslaafd).
.
Alle reacties Link kopieren
Girls,



Ik hang nu echt mijn Tinder-account in de boom. Ik houd geen tijd meer over om te werken en bovendien heb ik een vervelend koortslipje opgelopen. Ik denk ik meld het even, mochten jullie je afvragen waar die hottie uit Noord-Holland gebleven is.



groetjes,

kantlijn
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Ach Femke. Die wel even het goede voorbeeld zou geven door haar kinderen op een zwarte school te doen.



Dat duurde exact een half jaar, Toen vond ze het toch wel vervelend worden dat haar kinderen thuis kwamen met verhalen over joden en ongelovigen waar de honden geen brood van lustten.



Een normaal mens zou vervolgens misschien haar wereldbeeld een beetje aanpassen. Zo niet onze Femke. Die vind nog steeds dat anderen wel hun kinderen op zwarte scholen zouden moeten plaatsen.



Ik vind het niet zo heel gek dat ze vervolgens afkeurende reacties kreeg, maar goed, wie ben ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 28 juli 2016 @ 12:14:

Ach Femke. Die wel even het goede voorbeeld zou geven door haar kinderen op een zwarte school te doen.



Dat duurde exact een half jaar, Toen vond ze het toch wel vervelend worden dat haar kinderen thuis kwamen met verhalen over joden en ongelovigen waar de honden geen brood van lustten.



Een normaal mens zou vervolgens misschien haar wereldbeeld een beetje aanpassen. Zo niet onze Femke. Die vind nog steeds dat anderen wel hun kinderen op zwarte scholen zouden moeten plaatsen.



Ik vind het niet zo heel gek dat ze vervolgens afkeurende reacties kreeg, maar goed, wie ben ik.Dit is dan weer volslagen onzin
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 28 juli 2016 @ 11:42:

Wie is Femke? En wat is Twitter?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kirsi schreef op 28 juli 2016 @ 11:43:

318.000 - 50 = 268.000? Ook mijn eerste gedachte
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Wat is twitter?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:kantlijn schreef op 28 juli 2016 @ 12:16:

[...]





Dit is dan weer volslagen onzinMag ik vragen wat jij denkt dat niet waar is?
Alle reacties Link kopieren
Dit zou nou eens een leuk Speld-bericht kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Die kinderen hebben er volgens mij veel langer gezeten dan 'een halfjaartje'. Bovendien was ze heel open over alle strubbelingen op die school en dat het haar heel erg tegenviel. Ze heeft ook nergens gezegd dat andere ouders hun kinderen wel op zwarte scholen zouden moeten stallen. Wel is groenlinks voorstander van meer vermenging van etniciteiten en sociale strata.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
quote:kantlijn schreef op 28 juli 2016 @ 12:34:

Die kinderen hebben er volgens mij veel langer gezeten dan 'een halfjaartje'. Bovendien was ze heel open over alle strubbelingen op die school en dat het haar heel erg tegenviel. .Ik heb haar boek gelezen, een aanrader.





Ze beschrijft heel open en eerlijk haar “experiment” met de zwarte school.

Ik doe het uit het hoofd maar het kwam er op neer dat het niet lukt om de kinderen met elkaar te laten spelen.

Op het schoolplein ging dat prima maar buiten school was contact onmogelijk en dat werd, volgens Femke, geblokkeerd door islamitische ouders.



De spreekwoordelijke druppel was dat ze op de kerstviering met fles wijn en al de school uit werd gezet, omdat, zo vond de directie, dit aanstootgevend was voor islamitische ouders.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven