Trump is the new president

09-11-2016 06:15 3004 berichten
TRUMP FOR PRESIDENT: wie had ooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
http://www.independent.co ... owment-arts-a7588271.html



Fuckerdefuck.....en zo stapje voor stapje...en precies dat is het gevaar van Trump. Die kleine stapjes in de verkeerde richting. Intussen zoveel chaos veroorzaken dat men het grote plaatje niet meer ziet. Dat we door al die belachelijke acties van hem niet zien hoe hij via de officiele weg de democratie op een rap tempo erodeert en dat rusland op het punt staat oost Europa aan te vallen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 20 februari 2017 @ 08:35:

[...]



Waarom dan er "last night" bij gezegd?

Hij moest zich wederom in 1000 bochten wringen om het goed te praten.

WAt een brokkenpiloot is die kerel. Als je de warw toedracht niet kent, zwijg dan liever.

En dat getweet vind ik heeeel kinderlihk. Of hij om zn mammie roept....



Een president die zijn uitspraken baseert op een tv-uitzending



Heeft die man geen adviseurs in dienst
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 20 februari 2017 @ 08:39:

[...]





Een president die zijn uitspraken baseert op een tv-uitzending



Heeft die man geen adviseurs in dienst Hij heeft een voordeel, de gemiddelde Amerikaan weet Europa niet op de landkaart te vinden laat staan Zweden
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 20 februari 2017 @ 08:48:

[...]





Hij heeft een voordeel, de gemiddelde Amerikaan weet Europa niet op de landkaart te vinden laat staan Zweden



Ach, ik.ken ook niet alle Staten van de VS....

Ik moet 1 ding toegeven, ik heb nog nooit zoveel lol om een.president gehad
Alle reacties Link kopieren
Ik had zaterdag een historicus/politicoloog op visite. Die loopt al vanaf de verkiezingsuitslag hoofdschuddend rond, met van verbazing zijn wenkbrauwen opgetrokken tot onder zijn haargrens.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 20 februari 2017 @ 08:48:

[...]





Hij heeft een voordeel, de gemiddelde Amerikaan weet Europa niet op de landkaart te vinden laat staan Zweden



Ook veel Nederlanders zijn geografisch niet zo op de hoogte. Weet je nog dat item bij "vakantieman" Frits Bom? Zwitserland aanwijzen als Portugal?

Heb in de U.S. ook diverse Amerikanen gesproken die het verschil tussen Amsterdam en Rotterdam wisten. En dat onze regering in Den Haag zetelt i.p.v. in de hoofdstad.
quote:hollebollegijs schreef op 20 februari 2017 @ 08:22:

[...]





Wilders heeft zijn feiten beter op orde, is meer politicus – uit de stal van Bolkenstein – een geradicaliseerde VVDer die weet wat zijn achterban wil horen en daar gebruik van maakt.

Hij hopt van migratie, naar ouderen via vluchtelingen, zwarte piet en Marokkanen naar de islam (zijn 2017 speerpunt)



Wel denk ik dat hij in een isolement is geraakt door jarenlange beveiliging en een omgeving van alleen maar ja-knikkers.Ik ben van mening dat het op orde hebben van feiten vrijwel gelijk is: nogal minimaal. Het gehalte aan feiten is sowieso bij beiden van ondergeschikt belang. En het maakt daarnaast voor mij ook niet veel verschil uit welke stal hij ontsnapt is; een loslopend dol paard is gewoon een loslopend dol paard. En ook is hij niet in een isolement geraakt; hij plaatst zichzelf in isolement en omgeeft zichzelf met ja-knikkers.
Alle reacties Link kopieren
Wilders verkiezingsprogramma: 1 A4 met wat hij wil, maar geen woord over hoe hij het wilt bereiken. Hij is de politicus die maar wat roept en niet een om het land te regeren.



En ben ook benieuwd of trumph de 4 jaar volmaakt als president.
Alle reacties Link kopieren
Nou zo veel feitenkennis heeft Wilders niet. Volgens hem wordt er op alle scholen halal eten verkocht, kunnen blonde vrouwen niet meer naar buiten en krijgen asielzoekers gratis huizen. Bron: zijn interview met Rick Nieman vorige week zondag.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 20 februari 2017 @ 09:00:

[...]





Ook veel Nederlanders zijn geografisch niet zo op de hoogte. Weet je nog dat item bij "vakantieman" Frits Bom? Zwitserland aanwijzen als Portugal?

Heb in de U.S. ook diverse Amerikanen gesproken die het verschil tussen Amsterdam en Rotterdam wisten. En dat onze regering in Den Haag zetelt i.p.v. in de hoofdstad.



Hahahahaha ja dat was grandioos, ik bedoel de vakantieman.



Misschien is het inderdaad wat genuanceerder, ik baseer me op vakantie ervaringen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 februari 2017 @ 09:09:

[...]





Ik ben van mening dat het op orde hebben van feiten vrijwel gelijk is: nogal minimaal. Het gehalte aan feiten is sowieso bij beiden van ondergeschikt belang. En het maakt daarnaast voor mij ook niet veel verschil uit welke stal hij ontsnapt is; een loslopend dol paard is gewoon een loslopend dol paard. En ook is hij niet in een isolement geraakt; hij plaatst zichzelf in isolement en omgeeft zichzelf met ja-knikkers.



Ja / nee

Wilders in een gigant in het voeren van oppositie , hij vertolkt de mening van 12 tot 35 Kamerzetels – we weten de uitslag nog niet.

En volgens mij is dat ook zijn functie binnen een parlementaire democratie.



En ik denk ook dat hij dat zelf ook wel weet, als hij had willen regeren was zijn campagne anders geweest.

Iedereen weet dat als je onzinnige standpunten inneemt – koran verbod – sluiten moskeeën – geen partij met je wil samenwerken en je dus in de oppositie beland.

En ik denk dat dat precies is wat hij wil………………………



En natuurlijk weet hij de feiten maar hij overdrijft graag met bijvoorbeeld "vluchtelingen tsunami" en "haattempels"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 20 februari 2017 @ 09:56:

[...]





En natuurlijk weet hij de feiten maar hij overdrijft graag met bijvoorbeeld "vluchtelingen tsunami" en "haattempels"Maar waarom toch? Waarom zou iemand zich op die manier willen uitlaten? Dan straal je toch uit je eigen achterban ontzettend dom te vinden?
quote:amarna schreef op 20 februari 2017 @ 08:35:

[...]



Waarom dan er "last night" bij gezegd?

Hij moest zich wederom in 1000 bochten wringen om het goed te praten.

WAt een brokkenpiloot is die kerel. Als je de ware toedracht niet kent, zwijg dan liever.

En dat getweet vind ik heeeel kinderlijk. Of hij om zn mammie roept....Geen idee. Verspreking? Misschien wilde hij eerst zeggen 'kijk nou eens wat ik gisteravond op Fox zag' maar realiseerde hij zich dat dat wel héél stom klinkt uit de mond van een president.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 19 februari 2017 @ 23:56:

Ging het over iets specifieks, dan had hij wel gezegd 'if you look at what happened in Zweden last night' Eh... dat heeft hij gezegd. 'Last night in Sweden'.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 19 februari 2017 @ 21:38:

[...]





Donnyboy heeft naar een documentaire op Fox zitten kijken die wil aantonen dat de grote aantallen opgenomen vluchtelingen zorgen voor een explosie van criminaliteit. Donny heeft dan even niet door dat het geen nieuwsitem over de gebeurtenissen van de dag is maar een docu.



Hij heeft gewoon gelogen, iets verzonnen. Hij had niet verwacht dat iemand het zou checken.

Daarna is hij (of zijn team) op zoek gegaan naar iets om de leugen te 'verklaren'.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 20 februari 2017 @ 10:06:

[...]



Geen idee. Verspreking? Misschien wilde hij eerst zeggen 'kijk nou eens wat ik gisteravond op Fox zag' maar realiseerde hij zich dat dat wel héél stom klinkt uit de mond van een president.Welnee, je bent excuses aan het zoeken voor iets wat hij gewoon uit zijn duim heeft gezogen. Hij ging ervan uit dat zijn aanhangers toch niet weten waar Zweden ligt. Dat 'last night' gaf het nog een extra lading, dat was zijn bedoeling. Zelfde als wat Kelly-An deed met de Bowling Green Massacre.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 20 februari 2017 @ 11:03:

[...]





Welnee, je bent excuses aan het zoeken voor iets wat hij gewoon uit zijn duim heeft gezogen. Hij ging ervan uit dat zijn aanhangers toch niet weten waar Zweden ligt. Dat 'last night' gaf het nog een extra lading, dat was zijn bedoeling. Zelfde als wat Kelly-Anne met de Bowling Green Massacre.En dat geeft aan dat hij geen hoge dunk heeft van zijn aanhang.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 20 februari 2017 @ 10:58:

[...]





Hij heeft gewoon gelogen, iets verzonnen. Hij had niet verwacht dat iemand het zou checken.

Daarna is hij (of zijn team) op zoek gegaan naar iets om de leugen te 'verklaren'.Ik denk echt dat het gewoon afleiding is van belangrijkere zaken. Terwijl men zich druk maakt om de ene na de andere drol dat uit zijn mond komt, probeert hij een beleid dat steeds angstaanjagerder wordt door te voeren. En het gaat hem ook nog lukken omdat hij intussen iedereen zand in de ogen strooit. Deze man wordt echt onderschat ( dat bedoel ik niet positief)
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Trumps doel is om verwarring te zaaien. Hij brengt de media in diskrediet, verzint er ondrtussen zelf op los en zijn aanhangers willen hem ontzettend graag geloven, want hij is hun 'redder'

Ook als hij overduidelijk niet de waarheid vertelt weigeren ze dat te accepteren, want dan hebben ze niets meer en zijn ze terug bij af. Dat is zo pijnlijk dat ze zichzelf met liefde zand in de ogen laten strooien.
quote:lila01 schreef op 20 februari 2017 @ 10:58:

[...]





Hij heeft gewoon gelogen, iets verzonnen. Hij had niet verwacht dat iemand het zou checken.

Daarna is hij (of zijn team) op zoek gegaan naar iets om de leugen te 'verklaren'.Sterker nog, hij besefte waarschijnlijk niet dat Zweden ook gewoon een ontwikkeld land is met mensen die het Amerikaanse nieuws volgen en op Twitter zitten, en dus laten weten dat het onzin is wat hij allemaal uitkraamt.
Alle reacties Link kopieren
Yep.

In het land der blinden is eenoog koning.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Het wordt zo langzamerhand tijd voor deel 2. En - gezien het gedrag van Trump - zullen er nog veel meer delen komen. Het zou me niet verbazen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 20 februari 2017 @ 11:11:

Trumps doel is om verwarring te zaaien. Hij brengt de media in diskrediet, verzint er ondrtussen zelf op los en zijn aanhangers willen hem ontzettend graag geloven, want hij is hun 'redder'

Ook als hij overduidelijk niet de waarheid vertelt weigeren ze dat te accepteren, want dan hebben ze niets meer en zijn ze terug bij af. Dat is zo pijnlijk dat ze zichzelf met liefde zand in de ogen laten strooien.



Iets genuanceerder, als Trump niet de waarheid verteld - en hij maakt nog wel eens een uitglijder - wordt dat aan de kaak gesteld in de serieuze media en die wordt ook in de VS steeds minder gelezen.



Als ik het in mijn omgeving zie ook, ik ben de enige nog met een krant, uiteraard informeren sommigen zich via NOS.nl etc. maar het merendeel zit in zijn / haar vrije tijd foto's van kennissen te liken op FB
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:lila01 schreef op 20 februari 2017 @ 10:54:

[...]





Eh... dat heeft hij gezegd. 'Last night in Sweden'.

Nee, luister nou gewoon naar de betreffende toespraak.

'Look at what's happenINg last night in Sweden'.

Als hij een specifiek incident bedoelde had hij 'happenED' gezegd. Maar nee, hij zei happenINg, duidend op op de algehele problematische situatie met migranten. Zweden heeft een gigantisch probleem, netbaks (what's happening) in Duitsland, Frankrijk etc.



Nogmaals, het is een hele kromme zin, maar als je de context erbij haalt dan snap je wat hij bedoelt. Echter als je Trump hierom belachelijk maakt dan geef je zijn voorstanders alleen maar nog meer reden om te zeggen: zie je nou, ze verdraaien zijn woorden in de media.
quote:lila01 schreef op 20 februari 2017 @ 11:03:

[...]





Welnee, je bent excuses aan het zoeken voor iets wat hij gewoon uit zijn duim heeft gezogen. Hij ging ervan uit dat zijn aanhangers toch niet weten waar Zweden ligt. Dat 'last night' gaf het nog een extra lading, dat was zijn bedoeling. Zelfde als wat Kelly-An deed met de Bowling Green Massacre.Doe niet zo partizaan. Ik zoek geen excuses, ik vind net als jij Trump een regelrechte ramp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven