Nare opmerking van Derksen

26-01-2017 22:12 216 berichten
De mannen van Voetbal Inside hebben het niet zo op de collega's bij het darten op dezelfde zender. Regelmatig maken René van der Gijp en Johan Derksen grapjes over Co Stompé en Roland Scholten. Maar Derksen ging maandagavond wel een stap te ver met zijn opmerkingen over darters. Een aantal dartliefhebbers zetten Derksen op z'n plaats via social media.

Derksen zei in de uitzending dat 'darters nog net niet het Syndroom van Down hebben'. Ook noemde hij de darters 'een stelletje circusartiesten' en 'zeer ordinair cafévolk'. De besnorde voetbalanalist reageerde daarmee op de huldiging van wereldkampioen Michael van Gerwen bij PSV in het weekend.



Zelfs het publiek bij VI twijfelde tussen lachen en afkeurend 'ooohh' mompelen. Derksen ging duidelijk over de grens heen met zijn opmerkingen. Getuige ook de vele tweets die mensen stuurden om te reageren



Bron: https://sportnieuws.nl/da ... rs-nog-net-syndroom-down/





Ik vind dit echt niet kunnen op live Tv van mij part mag Bromsnor verdwijnen. Wat een misselijkmakende opmerking zum kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Kut opmerkingen zijn toch zijn handelsmerk? Ik kijk er niet naar dus stoor ik me er ook niet aan.
you go girl
quote:jeansjacket schreef op 26 januari 2017 @ 22:16:

Kut opmerkingen zijn toch zijn handelsmerk? Ik kijk er niet naar dus stoor ik me er ook niet aan.Ik vind het een nare vent. Zijn kutopmerkingen gaan vaak veels te ver.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, dit zijn zeer ongepaste opmerkingen.

Maar ik vind het jammer dat die eikel toch elke keer weer een podium krijgt. Ik wou dat hij eens doodgezwegen werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er eigenlijk wel om lachen. Verder vind ik het trouwens een verschrikkelijke vent en kijk het programma dus ook nooit.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik vind dat hij eigenlijk niks geks zegt eigenlijk.
quote:koko67 schreef op 26 januari 2017 @ 22:19:

Je hebt gelijk, dit zijn zeer ongepaste opmerkingen.

Maar ik vind het jammer dat die eikel toch elke keer weer een podium krijgt. Ik wou dat hij eens doodgezwegen werd.Ik snap niet dat Rtl met zo'n lapzwans associeert.
Alle reacties Link kopieren
volgens de info op wiki is hij altijd al een etter geweest.

die man denkt zich heel wat te kunnen permitteren.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
krijgt hij nog een half miljoen voor ook.
wij slapen nooit.
Hij is nooit een grote voetballer geweest. Hij is niet verder gekomen dan middelmatige voetbal clubs.
Vind je dit echt nieuws? Derksen komt minimaal 1 keer per maand in opspraak over een willekeurige opmerking.

Blijkbaar zijn er bergen mensen die het wel grappig vinden, gezien de kijkcijfers.
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:23:

Hij is nooit een grote voetballer geweest. Hij is niet verder gekomen dan middelmatige voetbal clubs.Wat heeft dat er mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:[Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:23[/message]:

Hij is nooit een grote voetballer geweest. Hij is niet verder gekomen dan middelmatige voetbal clubs.





ja, en hij voelt zich een Ronaldo.

kan natuurlijk ook, als je geld krijgt om te schofferen.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 26 januari 2017 @ 22:24:

[...]





ja, en hij voelt zich een Ronaldo.

kan natuurlijk ook, als je geld krijgt om te schofferen.



Onzin.

Als hij juist ergens mee dweept is het dat hij een bijzonder middelmatige voetballer was.

Echt, je mag hem klootzak vinden ( vind ik ook) maar wat jij zegt is echt niet waar.
quote:Dragisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:24:

[...]





Wat heeft dat er mee te maken?De megalomanie met hoe hij zich etaleert
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook nog eens een racist. En lelijk.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:[Dragisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:26[/message]:

[...]





Onzin.

Als hij juist ergens mee dweept is het dat hij een bijzonder middelmatige voetballer was.

Echt, je mag hem klootzak vinden ( vind ik ook) maar wat jij zegt is echt niet waar.door dat gedweep verheft hij zich.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:27:

Hij is ook nog eens een racist. En lelijk.Want? Oprechte vraag, heb geloof ik iets gemist.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:26:

[...]De megalomanie met hoe hij zich etaleert











Waar heb je deze tekst nou weer vandaan geplukt? No way dat jij dit zelf hebt bedacht
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, Derksen heeft niet gelogen met zijn opmerkingen. En het is toch ook een ordinair stelletje café volk!
quote:valentinamaria schreef op 26 januari 2017 @ 22:28:

[...]





door dat gedweep verheft hij zich.



Door toe te geven dat hij een beroerde voetballer was verheft hij zich

Oke
quote:Ttass30 schreef op 26 januari 2017 @ 22:26:

[...]





De megalomanie met hoe hij zich etaleert









Het is duidelijk.

Je vindt hem een racist, een klootzak, een Ronaldo-wannabe en een mafkees.

Maar ga er nou geen woorden bij halen die je nooit gebruikt. Doet nogal afbreuk aan je boodschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 22:27[/message]:

Hij is ook nog eens een racist. En lelijk.



daarom is hij ook zo beledigend naar anderen.

niks zit hem mee.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja het is toch café volk? Waar leer je anders darten.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFolie schreef op 26 januari 2017 @ 22:29:

[...]





Want? Oprechte vraag, heb geloof ik iets gemist.Ik zeg het vanwege zijn opmerking over Sylvana. Ik denk dat hij heel goed wist waar die mee bezig was ondanks dat onnozele houding achteraf.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven